Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Apám ma vett egy ilyet a G astra kereteit gondnélkül leszedte majd pénteken áttkerekelem az A4-et vele, meglátjuk h azzal hogy boldogul.
Azt ne mond, hogy nem volt elég tudományosan megalapozott és precíz a teszt
Hát egy szupermarketes fosch, sokat nem kell várni tőle. Az én alapszintű kínai légkulcsomra is 680 Nm van írva, de sztem nem nyom annyit*, de amit tud, az legalább elég volt eddig mindenre. Az alufelnit egyébként max. 100-120-al kell meghúzni, ennyit a TC-s szagember gárdáról

*a ráírt névleges 6 bar-on. 7-en érezhetően durvábban nyomja
Még nem próbáltam olyan német autót, amiben CVT váltó lett volna. Az a japóknak egy becsípődése A németeknél mostanában a DCT dívik, az a dupla kuplungos, az elég szépen vált (VW gruppe, Merci) a BMW-nél hagyományos 8 gangos van - az vált a legszebben
És mire jutottál?Vettèl valamit?
Üdv mindenki....
a 2.0 diesel Outlander abban az évjáratban , a vw pdtdi motorral szerelt. Híresen rossz autószerelők szerint, de ha az olajszivattyú 6szög meghajtására oda van figyelve lehet jó. Létezik belőle peugeot is, 4007 néven, ott a japán kasztni a peugeuot 2.2 hdi motorral van összerakva (gyári rockfort fosgate hifivel is van :) ) A rav4 ebben az évjáratban meg a szintén legendás 2.2d4d motorral szerelt, szintén betegágy......
Tavaly ugyanebben a cipőben jártam, minden fellelhető irodalmat átnyálaztam.
Tesóm vett pár hónapja sevrolet captivát 2009 est.
Az outlander is azért tetszett mert 7 szemèlyes.
Koreai suv?
szerintem qrva gyorsan
hát ha magaddal viszed sokkal :D
Jó, de a Makita hánnyal megy?
A német cvt-re gondolsz?
http://youtu.be/P-3d7ZQZRas

ejej megint kiderült :(
Nálam az kiesett, a CVT váltó miatt olyan a gázreakciója, mintha egy vödör takonyba lépnél és igazából a RAV4-el is (csak) ez volt a bajom. A németek váltóit meg sem közelítik
Én kb. 30 m2-nyi padlólapot vittem haza a béjemvével... nem tudom, hány kg volt, de eléggé húzta a seggét, és hazafelé Szegedről nem is szedte annyira a lábát...
5 személy + csomag tele adriai túrán nem ült le ennyire
Én ha valami suvosat akarnék és olyat amivel nagy bajok nincsenek, akkor első körben crv lenne, másodikban koreaiak.
Az utóbbi hetekben pl. pár alkalommal kanyaronként 280 kilónyi Baumit zsákos vakolatot hoztam vele haza a franciásan puha rugózású csomagtartójában. (azért nem többet, mert akkor már a földön húztam volna a vonóhorgot)
Nekem jelenleg semmilyen autó ingerenciám sincs, annyi elég hogy működjön és ne kelljen vele foglalkozni. (erre meg a pözsó is jó, egyedül a rozsda ami nem tetszik rajta)
Ha ilyen SUV ingerem lenne, habozás nélkül a RAV4-et választanám. Az adja a legjobb ajánlatot, értéktartó, megbízható is.
Én sem értem ez az Outlander mániát. Nálunk ritka kocsi, meg nem is akkora durranás (hamarébb vennék Toyotát) de ha neked ez tetszik..
Apropó, várnám a rajzot, már most cseszegetnek itthon, mikor kezdem a felújítást
Maga az autó (szerintem) rémesen néz ki belül és tűrhetően kívül, azaz finoman szólva nem tetszik. (bár a mostani újabb autók közül ami még tetszene, az finoman szólva sem hibrid)
Bár a nejem felvetette hogy mi is vehetnénk egy ilyet, persze elég hülyén néztem rá.
A "nekem is jó lenne" az elektromos hatótávra vonatkozott.
Persze èn nem ezt a kategóriát nèztem csak a 2007-2009 közöttieket
Èn mióta eladtam a zafirát nèzegetem megint az outlandereket.Vennèk is csak Diesel ès már fèlek tőlük.Felesègem rokonának van 4 ève csak dicsèri. Annak van egy barátja akinek szintèn van,az meg állandóan költ rá mert minden baja van.Mindkettő 2007 és 2 literes motorral,hogy van ez?
Nyáron mèg a Vivaro előtt szintèn akartam venni outlandert elmentem Nagybányára az autópiacra megnèztem 3 darabot ès mind el volt rohadva.Dániábol behozott autók voltak.
Szóval most is autóvásárlás elött vagyok,nem tudom,hogy a felesègemnek vegyek egy 5 ös golfot rövid 1,6 os benzinest vagy magamnak egy outlandert.A 4 és golf ami 1,6 benzin az megmaradna valameikünknek.
Szóval tetszik az outlander
Bár elég bunkón néz ki.