Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nevetni fogsz, nálam a Raktárban VAN!
Ugyanígy be van polcozva, annyi a különbség, hogy még nincsenek ennyire rendszerezve a cuccok és egy teljes doboz van berakva a polcra macskahotelnek.
A lengős macskaajtó is felkerült már a tervrajzra, mikor terveztem az épületet, majd természetesen beépítésre is került mikor elkészült. (a téglák a hőszigetelés elkészültéig lettek odatéve a macskabejáró köré, mert a szél lehet hogy odahordta volna a havat és esetleg nem nyílt volna kifelé)
Aha pl az első kerékcsapágyat a tárcsával simán kézzel lehúztam 15perc alatt szétkaptam 10 alatt összeraktam az emelést nem számoltam pikk pakk könnyű minden hozzáférhető
Ok köszi. Nemrég csináltuk az enyémet tárcsa betét lengőkar gömbfej cserék voltak remélem nem kell egyhamar szétszedni. Viszont nagyon könnyű és jó volt szerelni ésszerűen ki van találva könnyen jött minden nem voltak megtépve a csavarok kimondottan jó szerelni. Az E46 is ilyen?
ha esetleg kell majd a 46os fej szólsz átjössz elviszed
Ábrus kell 1 garageba 1 ilyen
Csak ellenőrzés, mert ha nem fexik fel jól (pl. pontatlan a tárcsa, vagy nem pucoltam le rendesen) akkor remegni fog, hiába centrírozzák agyon a kereket. Így 5 századon belül, ez a biztos. Jó is lett, nem remeg.
Meg hát volt is egy ilyen órám, valamire használni kell néha
Azzal a mérő órával mi volt a célod? Gondolom az agyat letakarítottad, a tárcsa meg új, szabályozott volt. Vagy csak pusztán a kíváncsiság miatt használtad?
Èn is lecserèltem a golfon mert vertek az elsők,az újak is vernek
Nem cseréltem tárcsát csak azt a szemét porvédő lemezt. Tárcsa betét azt mondják hogy az ATE a legjobb ár érték minőség arányba
Az én tárcsám kicsit elhasználtabb volt, 210 ekm után Semmit nem lehetett rajta érezni, nem rezonált, fogott... az új is jó. A 2 tárcsa, 4 betét volt valami 40pár ezer... ez már engem kiszolgál
nem készlet csak darab
jaja :D aha vettem 46os krova
http://www.szerszamtechnik.hu/...
meg 1 átalakító
Nincs beütve az anya. Honnan van ilyen nagy kulcsod vettél készletet?
Ja és aluból van, a só nagyon szétcincálta a fémet. Látszik a fehér oxidáció.
Ne teljen el a hét úgy, hogy unatkozok. 1 kép keresd a hibát itt még csak a kupak volt leszedve a kerékagy nem. Porvédő lemez csere volt mert úgy csörgött minden gödörnél.
.
Köszi.
Köszi a képeket és a beszámolót Motorok nem voltak? Motoros boltban nem voltál?
Ja, nem Thai, koreai, de nekünk amúgy is mind1 olyan egyformák.
Hát ez jó lehetett Mindig érdekes egy ennyire más kultúrát megnézni.
Úgy látom, a Cadillac méretről teljesen leszoktak, oda télleg az Isetta meg a Kabinroller való A szusi pedig nagyon egészséges, én is szeretem, bár Európainak sok benne a higany, ha meg Fukushima környékéről halászták, akkor meg Az a Thai ottsütős étterem az cool, remélem, a húst kivitted még1x megmosni az ember nem lehet elég óvatos
Köszönöm a beszámolót, ez nagyon fasza lehetett.
Tokyoról még annyit, hogy baromira zsúfoltan vannak az épületek nagyon sokan laknak benne, viszont kihaltnak tűnik, a vásárlóutcák kivételével, néha olyan kísértet város érzésünk volt. A szobám a 21. emeleten volt és ezt láttam onnan. Ameddig a szem ellátott épületek, toronyházak, de az utcák kihaltak alig van mozgás rajta, még parkoló autó is alig van. Pedig látszik, hogy nem a külvárosi részen voltunk.
Szóval egy élménynek nem volt rossz, de én saját költségen nem mennék oda vissza. Érdekesek a modern, új épületek, de mégsem az a pompa és csillogás mint Las Vegas-ban. Igaz ott még nem voltam. Ezt itt viszonylag hamar meg lehet unni, vagy inkább közömbös lesz. Voltunk szép helyeken, de a vidék, települések közötti rész gyakran elhanyagolt, gondozatlan, semmivel sem érdekesebb mint szolnok, vagy szentes környéke.
A tömegközlekedés tényleg baromi jó és tök egyértelmű. A pontosság nem kamu. Minden akkor jön és indul, amikorra ki van írva. Az emberek kedvesek, de nem igazán keresik a kapcsolatot az idegenekkel. Angolul elég rosszul tudnak, de a közlekedési csomópontokban mindig van valaki aki el tud igazítani
Az Colin McRAE subaruja volt