Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jé, ilyent én is használtam
Át lehet váltani tf.%-ra is de ezek erre nem jók, mert légtérelemzőnek találták ki.
Áramló és változó mennyiség mérésekor össze-vissza értéket mutat. (a gáziparban dolgozom --> nekünk is van a szekrényben --> kb. 5 éve tudom hogy hülyeséget mér kip.gáz méréskor)

De miért vennél ilyet, ha lehet kimondottan erre gyártottat is venni? (ha figyelsz és elég gyors vagy mielőtt elfogy ennyiért)
https://www.ebay.com/itm/Gunso...
Mióta itt szóba hoztátok a co-mérést,engem is felizgatott,utánanéztem az áraknak.Még nem is drágák,de ezek ppm-ben mérnek nem százalékban.
http://www.meromuszerek.hu/pro...
http://www.muszerhaz.hu/levego...
Szerintetek? Elvileg a mellékelt leírás szerint mindegyik gyújtás elektronika lényegében ugyan azt az előgyújtást adja alapjáraton és 3ezres fordulaton is? Azért kíváncsiságból megnézném az előgyújtást. Sima zárásszög mérőt rá tudok kötni a trafóra ugye? Csak olyasmi kellene ami kéthengeresre is jó mert ezek duplán gyújtanak?
Én meg nem gondolkodtam ilyenen, mert ha jól megy a gép és normális a gyertyakép, akkor tökmindegy, minek méregessem. Ha meg utolér a vég és innyektoros-kutyasátoros modern gépem lesz, akkor szintén tökmindegy.

A szervizekben használt műszerekben van O2 szenzor. https://www.ebay.co.uk/itm/Tel...
Én is gondolkodtam ilyen teszteren, a bátszinál van is 4 vezetékes busához való 10 rugóért, egy kínai kijelzővel működésre lehetne bírni kalibrálás után. Ha jól tudom az emissziós műszerek egy része csak számított lambdát jelez, nincs bennük oxigén szenzor.
A GTR fórumon láttam régebben hogy hogyan csinált tesztert egy lambda szondából és leírta hogy mekkora feszültség mekkora CO értéknek felel meg.
Valószínűleg az elvonási tünetek miatt (tavaly a túráról hazajövet mentem vele utoljára, az meg már egy éve volt) tűnt úgy, hogy 150-ről nem indult meg annyira, mint az elvártam volna. (amivel mellesleg nem árt vigyázni ha fent van a hátsó doboz, mert kb. 150-170 között hajlamos szédelegni)
Egyébként ugyanúgy ment mint szokott, csak most valahogy követelőzött bennem az állat előzéskor egy kövérebb gázhúzás után.
egy kép lemaradt

meg a forrás hátha érdekel valakit: https://blogs.yahoo.co.jp/fz_f...
Nem rossz gondolom ritka mint a fehér holló... Ehhez meg aztán végképp kellenek jó műszerek, hogy pontosan be lehessen lőni.
az 1000 exuphoz létezett programozható
Hál istennek az enyémen még nincs,így is tele van minden féle érzékelővel,elég bonyolult így is a Sanyi.
Lehet kéne venni egy gyújtás elektronikát az is hatással van a CO-ra szerintem...
A 750-nek ezt mutatta a CO mérő fordulaton, alapjáraton:
Olvasom ezt a tankönyvet azt írja hogy a karbis motorra is lehet tenni lambda szondát és egy műszerrel ki lehet olvasni az értékeket. Annak függvényében lehet változtatni a beállításokon, fúvókákon...
Nem, de lambda szondát - katalizátort azé' adtak vele.
Most múlt 7en, ráültem, urassal, és csavartunk 1et. Kint az elkerülőn meghúztam, oszt' mondom: "mivammá, ménem mész?" emlékeimben még a Fré volt, az ment
...de egyedül elég szokott lenni, főleg, hogy viszonyleg könnyű a motor, meg én is.
Te Laci,most látom hogy a saját fórum oldaladon milyen szép csupasz popsit tettél fel.Kár hogy nem motoron fekszik. .
Én anno kérdeztem, csak olyanra adnak ami épp lejáróban van. (ez meg áprilisban lejárt)
Én ott kértem,ahova vittem vizsgára,adtak is azonnal.
A tied se most jött ki a szalonból.
Hát igen, hazafelé el is gondolkodtam hogy kéne valami katalizátoros, 40-50Le-vel erősebb gép.
És azt hol kéne Gyulám?
Szennyezitek az életteremet ezzel a sok öreg lommal
Fordulaton a CO azonnal felment 5-ig és tartott gáznál onnan jött le 2,3-ig ha jól emlékszem.