Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nekem még van ETZ-250 motorom, 2008-ban lejárt a műszakija, a motorblokkja fel van generálozva, a váz festésig jutott a projekt, szóval darabokban van.
László, kérem olvasson is.
Én is nézegetem a jelölteket, lányomnak az endúró vonal tetszik a fiamnak meg aminek két kereke van és motorja..ő lesz a könnyebb, vennék neki ponyt is de 100 alatt nem láttam mini rigát sem. A pw-t én is néztem de 300-as ára sajna nem fér bele a családi büdzsébe
nekem van Ponym 86/87 óta :) de azt már előtte használta valaki, eddig nem is gondolkodtam rajta, hogy a Papám honnan szerezhette.
a fiaimnak remélem nem ezen kell megtanulni motorozni. ha minden jól megy nyáron elindítom ...
yamaha pw-wel szemezek, folyton előbukkan a monitoron a hirdetés... :)
erősen folynak az egyeztető tárgyalások, de még nagyon vesztésre állok :)
https://www.kepesmotor.hu/yama...
Jawa Mustang 4600 ft volt amikor lett nekünk(faterom vette magának horgászni járni,de az öreg volt vagy 130kg és nem tudta szegény kivinni Orfűre. Így lett a miénk a tesómmal közösen). Az első új motorom ETZ 250 de luxe volt. 21800ft-ba került,fordulatmérő,tárcsafék,nagy boldogság volt. Ezt én vettem magamnak a fizetésemből. Mondjuk részletre,de teljesen egyedül. Decemberben hoztam haza,kesztyű nélkül motoroztam mert arra már nem maradt. Inkább benzint vettem rajta.
Simson boltban? Több egymás mellett? Hát a már jó későn volt, majd' a renccerváltáskor... Amikor én szerettem volna, pult alól ment, felárért... A Verhovina 3600 volt, a Babette 6 körül, a Simson meg 8 - akkor az anyám majd 2 havi fizetése volt.... de azért 82 végén (vagy 83?) vettek nekem egyet, mert engem szerettek!
Nekem az új még vissza van, de nem adtam fel. A romet pony nagyon tetszett, 10 évesen ki is próbáltam az unokatesómét aki akkor kapta szülinapjára, az volt a "legújabb" amin eddig ültem, hogy én mennyire akartam akkor egy olyat..aztán belelógott a kezem a bilibe és felébredtem
Párom meséli mindig, 15 évesen kapott egy használt sárga babettát ajándékba a faterjától csak úgy - Linda korszak - ..tessék lányom, motorozz...asszony "Kösz de erre én nem ülök rá!" már akkor is volt ízlése.. most egy dragstar tetszik neki, ha nem vigyázok még a végén valahogy megveteti
14 évesen elértem hogy lehessen motorom. (apám is motorozott sokáig, szóval nem ellenezték)
Nyilván mivel a Simson volt a csúcs a vasfüggönyön innen, én is azt akartam, de apám kijózanító mondata jelezte hogy az nem nagyon lesz mostanában.
Aztán kérdés nélkül kaptam a Romet Kadett 780-at sötét metálzöldben, mondván úgyis nagymotort akarok majd, addig meg jó lesz ez is.
Az árára azért emlékszem mert még rajta volt az árcetli a lámpáján, a Simsonra meg azért, mert ott állt a boltban vagy 8-10 egymás mellett és elég sűrűn mentünk megnézni őket pár osztálytársammal.
Az volt az egyetlen új járművem az eddigi pályafutásom alatt.
Irigyellek mire nem emlékszel, nekem csak az van meg hogy a szimó ára fater fizetéséhez képest rohadt sok volt, így fel sem hoztam a témát..
Igen,az megoldhatja a problémát.Nálam a leterhelt első kerék már betapad az aszfaltba annyira,hogy nem rezonál be.
Sztem centîr probléma ha eddig nem volt.
A Yamaha nálam is ilyen,karambolos volt,és a két villaszár nem fut együtt,pedig szemre nem látszik görbület.Egyszer a hátsó dobozt megraktam krumplival,az eleje könnyű lett 45-nél már úgy rázta a kormányt hogy nem mertem gyorsabban menni,robogósok beelőztek.Le kellett terhelni az elejét,tettem rá tanktáskát,kb.tíz kilóval már stabil volt,asszonnyal,csomaggal hátul.Ha a két villaszár nem párhuzamos,és nincs kiegyenlítve a kerék rendesen,egy fordulat tartományban mindig be fog rezonálni.
felhúzom 100-ra, elengedem a gázt, lassul, 80 körül megszitál, de 75-nél már abba is hagyja. Fékhez nem kellett nyúlni. De gazdi szerint fék közben is érezni, ha átmegy azon a kritikus 80-on.
Meg Józsinak is:
Hát a hátsó gumija elég koptt és kagylós...
Meg aztán mind2ből hiányzott majd' 1 bar (táblája szerint 2,5/2,5 kell, én 2,3/2,5-re fújtam) 1,5/1,5 volt... a lengéscsillapító olaj meg le lett cserélve 20-asra, valami híg piros volt benne, sztem ATF vagy kormányszervó olaj...
Meglássuk, mit javult
A kormány csapágy is piszok könnyen jár, nem úgy húzósan, de nem éretem kottyanni.
Lassításkor? Ezt úgy érted, hogy fékez is az első fékkel, vagy csak visszaengedi a gázt?
nekem annó az xj-n a hátsó gumi cseréje szűntette meg a kormányszitálást
előre kapott újat, jobb lett, aztán a hátsó új szüntette meg teljesen
Nem lehet hogy kevés a bár benne? (a puha, mélyre süppedő teló még rásegít erre)
A próbaútra meg olyannak kéne, akinek normális futóművű motorja van, nem az a teleizé.
1989 mezőfalvi vasbolt: zsír új nagy Romet: 6.890Ft (ződ), Dunaújváros Kék Duna áruház műszaki osztály: Simson S51 (3 sebességes, f&s zöld) 19.000Ft
"Neeem, fiam. Egy Simsonért nem szabad ennyit adni"
Szomszéd motoros haver 650-es Banditja 80 körül csapkodja a kormányt (lassításkor) Most kapott új gumit (valóban újat, nem csak másikat) A kormánycsapágyon nem érzek lógást, a teló elég lágy, de még most megyek mingyá vele próba útra.
Mi okozhassa eztetet?
A 150 mondjuk reális egy ilyen kategóriájú felújított motorért, de új korában sem volt négyszeres árkülönbség a két motor között, ahogy én visszaemlékszem a járműboltos nézelődésekre
Na jó, kb egy órája.
Én meg pont az előbb lapoztam azokat a képeket!
Most néztem a Giro-t, véletlenül oda kapcsoltam. San Marinóban volt a szakasz. Felismertem az utat, a befutó meg ott a várfal alatti hosszú úton jó volt visszaemlékezni, hogy ott voltunk
Megveszik. (az eredeti állapotúakat hordják vissza a németek is)
Kamionos haverom közel gyárira restaurált nagyRometjéért a megjelenés után pár nappal hárman vesztek össze 150e-ért. (szó nélkül kifizették és vitték)
Még Lengyelországból is volt egy pályázó.