Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igazából gyárit szeretnék, ahogy a kis japó megtervezte, ezért vettem rá gyári méretű gumit is, annyi a plusz rajta, hogy van aksifesz mérő, azt viszont nincs szívem kidobni róla. A tartalék "visszajelző" helyett gondolkodtam szintmérőn, ami a kapcsoló helyén lenne, meg kormány emelőn, bukó gombán vagy csövön, de inkább marad a gyári állapot. A hátsó sárvédőt is visszarakom gyárira, mert vágott volt, a rendszámtábla világításon még gondolkodom.
Gyári lesz a gép vagy átalakítod kisebb nagyobb mértékben?
A tank belsejével nem tucc mit kezdeni - tarts benne benzint Azok a csoda műgyanta bevonatok csak a szópótényezőt növelik - bár, ha szerecc karbit pucolni....
A csiszolás is stimmel, a leömlő ha visszajön azt homokfújás + polír, meg a tank belsejével is kell kezdenem valamit, mert így szárazon szépen "virágzik"
Ezen még van mit csiszolni úgy látom de az irányvonal nem rossz.
OK, de csak erős idegzetűeknek...holnap szerintem még nem indulok vele túrázni A láncra vár, meg a leömlőre - ami elvileg már kész - a dob javításra és sok, sok szabadidőre, mert a többi alkatrész megvan...azt hiszem
Üdv van 2db üléstakaróm 10e ft/db áron.Ha valakit érdekel zolimotor@gmail.com
Hogy áll a gép? Képeket tehetnél fel...
Nem is szeretem az ellenállást
Nem lesz jó nincs benne ellenállás.
Így van, HA üzemel a pumpa.
A jobb oldali a szívó oldal, egy rugó tartja zárva a szelepet, a bal oldalon szintén, csak ott a benzincső felőli oldalról.

Ha a membrán lefelé mozdul, a vákum hatására a rugó ellenében a szívószelep kinyit és benzin áramlik a membrántérbe, ha a membrán elérte a legalsó állást a vákum megszűnik és a rugó lezárja a szelepet.

A membrán elindul felfelé, a benzin nyomása (is) nekifeszíti a szívószelepet a háznak (azaz nem enged át vissza a tank felé) míg a bal oldalon a kilépő ágon a nyomás a rugó ellenállását legyőzve megemeli a szelepet és a benzin a karburátor felé a benzincsőbe áramlik. (egészen addig, amíg a membrán meg nem áll, mert ekkor a kis rugó ismét lezárja a szelepet)

Szóval egy-egy rugó előfeszítésű visszacsapó szelep dolgozik azon hogy a benzin csak egy irányba tudjon haladni HA működik a pumpa, egyébként alaphelyzetben mindkét szelep zárva van. (azaz nem folyik át rajta a benzin, ha nem dolgozik a membrán)

Szétszedtem már kettőt, szóval láttam milyen belülről, másrészt néztem azt is hogy mennyi szivárog át a pumpán de tele tanknál sem engedett át egy óra alatt még egy cseppet sem. (szóval még a tele tank folyadékoszlop súlya sem tudta megmozgatni a visszacsapó szelepeket)
A 7-es jelölésű egység pont azért van, hogy a karbi felé tolja a benzint.
"különben nem tudna nyomni"
Felhívnám a figyelmét a képen a 7-es jelölésű egységre. (de csak húzd le róla a nyomó oldali csövet és nézd meg hogy átfolyik-e rajta a benzin)
Igen, a GTR-en van benzincsap (vákumos) ami vásárlás után simán átengedte a benzint és túlfolyó hiányában az befolyt az 1-es hengerbe. (még szerencse volt hogy akkor, amikor épp ki volt véve a gyertya és indítózás közben csak kiköpte azt, rá a plexire amit meg is mart pár perc után)
"Meg gondolom a GTR-en vízszintesen állnak a karbik az FZR-en függőlegesen. " És?
Mivel nem úgy vittem oda hogy nem működik az önindító mert valami Baja van és javítsa meg, hanem azt kértem hogy rendeljen nekem hozzá 2db új bronzkefét, amit ha kérésre beépít (4 mozdulattal) majd összeszereli, így max. az összeszerelésre vállalhatna garanciát, nem pedig a többi egyéb alkatrészekre. (mivel nem adtam megbízást javításra, csak összeszerelésre az általam kért alkatrésszel)
Csináld inkább meg a karbit. Biztos van rá mód, csak egy kicsit pepecs munka. Szerintem azt a csapot nem folyamatos tekergetésre tervezték. Elég hülye kialakítású.
Igen arra is gondoltam, valahogy ki kellene vezetni
És van az fzr-en is benzin csap, csak nehéz hozzáférni.
Az enyém 26 éves, a gyári tűszelep van benne, de nem folyik a benzin a hengerbe. Lehet ezért nem ment még tönkre?
A 750-en meg van benzincsap sose zártam el. Hiba volt.
Az én öreg transalpomon vákumos a benzincsap.Mig nem inditozom nem folyik a lőre.
Az AC pumpa szelepei nem zárnak arra felé, különben nem tudna nyomni. GTR-ben van benzincsap szerintem. FZR-ben nincs. Kicsit még befolyik a karbi. Meg gondolom a GTR-en vízszintesen állnak a karbik az FZR-en függőlegesen. Ezek az utángyártott úszótűk már nem zárnak olyan jól szerintem és a benzin is megeszi az etanol miatt. Azért mennek olyan hamar tönkre ezek a motorok mert befolyik és higítja az olajat szerintem.
És ha valami baja lesz utána akkor azért az 500 Forintért még javíthatja meg adhatja hozzá az alkatrészt garanciába.
Még ha el kéne neki mosni akkor megértem mert tiszta retek volt belül. De ott volt a kezében, látta hogy polír tiszta mindene...á mindegy. (bár az 500-at is sokallom érte, max. urizálásból fizettem volna ki mert egyben viszem el)