Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak az N-eseknél volt ilyen gyári fojtás, azoknak vágták rövidebbre, hogy uolyan hosszú legyen, mint a többinek.... ne vágd rövidebbre...
Szép lett a kis Romet gratulálok!
Köszi kipróbálom gondoltam rá én is. Magas volt az úszó szint állítottam rajta.
Na, a kép lemaradt
Első hivatalos teszt út mióta újraélesztettem
ha már emlegeted a keletieket...
a romet könyöke kb 12 cm-t lóg bele a dobba, jót tesz neki ha levágom? a simsonoknál sokszor levágták, aztán jobban ment állítólag...

én ilyen tisztítót sosem mertem 2t be beleönteni...
Mivel ez egy hagyományos "szívócsőbe karburátoros" és nem közvetlen befecskendezésű gép, így ilyen "varázslatok" csak a bankszámládat könnyítenék.
Egy szeleptisztító adalék pl. ez: https://autoalkatreszabc.hu/wy... kivisz mindent a karburátortól a kip. dob végéig.
Beleöntés után (MZ-Jawa) az első kb. két km után egy darabig nem lehetett látni mögöttem semmit a tükörben, aztán lassan csendesedett a füst, majd megszűnt. Aztán levéve a hengert-hengerfejet, szinte fényesek voltak a dugattyútetők, az égéstérből is eltűnt a több mm-es koromréteg.
dióhéjat neki na aztán lepuccerol mindent.
Egy hosszabb procedúra.Betolnak egy csövet és azon keresztül hidrogén keveréket nyomatnak az égéshez szükséges levegőhöz, megemelik az égéstér hőmérsékletét és a korom leég a rendszerről. Olyan mintha katalizátor tisztítás lenne az égéstérben. Nekem 8 ezret mondtak még novemberben egy ilyen műveletre. HHO a technológia neve.
Eljuttatod valahogy a motorodat (saját lábán, vagy tréleren) egy olyan műhelybe ahol ezzel foglalkoznak. Ott megcsinálják, aztán meg hazaviszed.
Annak mi a menete?
Hidrogénes motor tisztítás? Állítólag lekap minden retket.
Az lesz. A kompresszió két középső hengerben fele a megengedettnek de szerintem azért mert álláskor nyitva voltak a szelepek korom vagy rozsda került rá. Majd kidolgozza.
Hát, én azért ezeken még fehérítenék egy kicsit.
Előírás szerinti karbantartás ellenőrzés.
Már tavaly is játszottál ezzel Egyébként van egy tuti recept a tökéletesen egyforma gyertyaképre: 200 km-enként cserberéld össze őket!
hogy konstruktív is legyek: én alacsonyabb hőértékűeket tennék be - úgyse jellemző, hogy full terhelésen a piros vonal körüli fordulaton jársz, inkább 3-5000, ott meg tisztulna legalább.
Gyertyakép biztató de nem egységes. Sokat remélek a hengerenkénti CO beállítástól.
Ezek gyári terhelés nélküli adatok adott fordulatszámon, terhelésen nem lépi túl a 14.4-et.
Nézd át a csatlakozásokat,mintha valamelyik kontaktos lenne,van egy kis átmeneti ellenállás,és ott leesik egy kis feszültség.Asszem neked már volt gondod a testkábellel,nézd meg ott ahol a vázra van kötve,hajlamos bekoszolódni a rézsaru acélvázzal.való érintkezés.
Mikor utoljára (több mint két éve)használtam az öccászat,az is leköhögött nyolcezernél,de ez nem a töltés hibája volt,hanem az hogy a karbikat még Ábrus pucolta ki utpljára,2010-ben.Azóta nem voltak tisztítva,és egy kis kosz összegyúlt már bennük,pucolni kell.
Ha jól értem,akku nélkül 13.8V,míg akkuval 12.8V?Olyan mintha az akku leszívná.
Az akkun ne legyen több 14.4 V-nál,semmilyen körülmények közt,ez a gázképződési határ,efölött már forralja az akkut.Nekem csak egytizeddel volt több,(14.5V)és fél múlva csak kétujjnyi sav maradt az akkuban.
Igen azt néztem meg, az ezresnél 14.2-14.8
Ez 600-as.