Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma találtunk benne még egy komoly hibát - azt is megjavítottuk
Továbbra se megy
Azt mondta a gazda, hogy annyit ott voltunk már, hogy innentől ő fog pénzt kérni tőlünk
A Zaporozsec háború utáni gyártmány.
Indítókulcsot elfordítani?..csak egy ötlet
... én be-benézek, bár többet kint voltam a hulladékos telepen... nem bírok azzal a qrva targoncával már 5 hibát hárítottunk el, amitől külön-külön nem menne - de még így se megy Ma nekifutunk megint.
Már kicseréltünk és kimértünk mindent, de valami apróság még szopat Van egy működő ugyanilyen, ahhoz mérjük, és mégse...
Szovjetek... volt egy V4 motorjuk... kellett egy pont akkora motor... biztos fejlesztettek másikat Nekem mindenesetre gyanús lenne mivel abban az időben nem fejlesztettek ezek lófax se, mindent loptak valahonnan
Már nem tudtam milyen témát találjak, hogy valaki megjelenjen.
A Zaporozsec elmélet ugyan sokáig tartotta magát, de már jó ideje kiderült, hogy a V4 elrendezésen kívül semmi sem igaz ebből.
Ez tök jó! Az oroszoknál be volt építve egy V4-es motor, amit állítólag később a Zaporozsec kisautó kapott meg. Egyszer fél délután néztem ilyen indítós videókat, ezek a nagy gépek nekem nagyon bejönnek... láttam nagy hajómotort, tengeralattjáróét, meg stabil szivattyú, stb.
Mondjuk a 10 000 fordulatot nem hiszem, biztos jóval kevesebb volt, de akkor is nagy 5let - a németek adtak pár jó technikai megoldást a világnak abban az időben
Régi első munkahelyement volt egy sor2 dízel generátor, valami 30 LE körüli, az is lendkerékkel indult, de ott a kerék kb.1 m átmérőjű volt, direktben a főtengón. Súlyos, peremes kerék, alig tudtam belendíteni, és az kb. 2-t fordított a főtengón - volt, hogy többx kellett próbálni, mire elkapta.

ui: gondoltam közben, rákeresek, meg is lett
https://mandadb.hu/tetel/11985...
Sztem ma is üzemben van a MÁV telefonközpontban
Hát igen. (én is vagyok így néha)
Sokszor nem tudja az ember, hogy tulajdonképpen miért csinálja, de akkor épp olyan jó ötletnek tűnt.
Sziasztok. Lepapírozva, friss olaj, szűrők, fékfolyadék és új vizsga. Csak pöcc röff és irány az út.

https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fzr_600/yamaha_fzr_600-15715626
jó a zene.
Öööö ja. like vagy mi.
Gondoltam az idősebbekre is. (a kommentek...hát, ja)
http://youtu.be/gyM6noxXxcA
Úgy érzem hogy macskás videót kell elhelyeznem a felületen.
Dunaújváros.
Ez hol van?
Külföldi nyaralás/túra? Hát kb. ennyi.
https://www.startlap.hu/utazas...
A GTR lengővilla csapágyait -szintén kúpcsapágyak- is az előírt nyomatékkal húztam meg, onnantól (bár más változtatások is történtek, pl. új gumik, villa és központi rugóstag olaj, kormánycsapágy csere) kezdődött a "kígyózás" 150 felett. (előtte 200 felett sem volt ilyesmi, pedig a régi elöregedett gumik voltak rajta, amikkel vettem)
Szinte biztos, hogy ott is az a baj hogy az kevés. (emlékszem, hogy a dagadt bmw szerelő csávó is erről beszélt az egyik videóban a K1100-nál)
Amikor én vittem rákérdeztem és nem volt rá szükség. (nem "kedvezményes" vizsga volt)
Sziasztok! Hétfői vizsgához keresek Yamaha Fzr 1000 (1987) 1 pár oldalsó első idomot!!!
Ez az igazi izirájder öcsém!!!
Persze mert a jótanács az sose rossz.
Én igazából biztos voltam benne, hogy megoldod csak beleszóltam, mert ugye mindig mindenbe
Köszönöm a nyomaték kulcsos jó tanácsokat a konyhai mérleges különösen tetszett.
Végül sikerült rá akasztani viszont a kis nyomatékom is 5 től mér szóval 5 körül húztam meg. A 3 az szinte kézzel érintő óvatos szorítás...