Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen, ismerem a storyt de pont ideje volna váltanod egy macsóbb járgányra, amíg fiatal vagy A guruló, mindentől IS megvédő fotel olyan papás Nzd meg, öregebb és tapasztaltabb haverjaid mind sportmotorral mennek
Na megyek, vár rám kb. 40-50 km bicikli, megígértem a Zasszonynak egy Tisza-part túrát... kicsit szélvihar van, de az csak a kihívást fokozza
Azt írtam hogy "AKKOR jött volna nagyon jól egy magasabb plexi". Kérem ezt értelmezni.
A GTR teljes idom nem miattam lett, bár úgy tűnik hogy feleslegesen.
Lehet, ősszel én is megcsinálom a kuplungot de előtte még gurulni akarunk 1et Csővel, de még semmi konkrét.
Igen, a tökéletes szél és eső védelem fontos Igazából nekem is van, csak én autónak hívom
A motorost cibálja a szél, elázik, hiába vesz esőruhát, a víz megtalálja a legkisebb rést is, a sisak párásodik, a szembejövő beterít - ez egy ilyen bicikli. Pontosabban: Motorbicikli
Nekem ilyen élményem a Frével volt, mikor jöttem haza az első Adriás utunkról. Már megvolt bő 600 km, este is lett, el is fáradtam, elkezdett esni, a lámpám szar, a gumim szar, az út Solt-Kecsó közt kriminális... na akkor alig vártam, hogy hazaérjek - és alig sikerült... Otthon lefeküdtem az előszobában, és ketten ráncigálták le az egyrészes bőrruhámat
Hogy milyen volt? Pokoli - de túléltem, és utólag már jó rá emlékezni... ezt a BMW-s fórumon se tudom elfogadtatni a sok puhapöccsel, akik fél millás ruhákban parádéznak a tökéletes szélvédelmű új motorjaikon, kozben hangsúlyozva, hogy ők mekkora hősök
A motorozás kényelmetlen (és veszélyes). Viszont ad némi adrenalint. Kényelmes motorozás, az minek? A kényelmes autózás jobb
Apropó, hülye Ádi is összetörte magát, szétszaladt alatta a ménes kórházban van, karját szanaszét qrta
Mivel a garázst már nem kell csinálnom, a motorok most a télen mennek fel a szerelőasztalra.
Nem is kell okvetlenül akkora, de a semmi azért elég kevés.
Akkor jöttem rá, mikor egyszer Zsoltitól jöttem haza Lili napról Üllésről. (kép)
Mikor elindultam, előtte mondtátok is hogy biztos megázok, nem is kellett pár km hozzá és esni kezdett. (még az FZR-rel voltam, azon meg a CBR plexi nagyon alacsony volt)
Esőruha fel, menés tovább. Aztán mikor elkezdett sötétedni, kezdtem nem látni, ugyanis hiába volt a sisakplexi páramentes, ha a szemüvegem párásodott a lecsukott plexivel. Ha egy kicsit is kinyitottam, akkor meg vizes lett és a vízcseppeken csillogott össze-vissza a szembe jövő autók fénye, akkor konkrétan semmit sem láttam. Ez addig fajult, amíg egyszer sikerült lemenni az útpadkára és ott épp hogy megállni, meleg helyzet volt. (meg tök sötét, közben esett is rendesen)
Nem volt más választásom, szemüveg le (látok azért anélkül is viszonylag tűrhetően) plexi fel félig, aztán 40-50-nel sétamotorozás (mert nagyobb tempónál már fájtak az esőcseppek) még vagy 80 kilométeren át. (ilyenkor persze sehol egy qrva kamion, ami mögé beállnék és szépen ellennék mögötte)
Azt hittem sosem érek haza, de szerencsére ha baromi későn is, de épségben hazaértem. (bár nagyon kimerítő volt)

AKKOR jött volna nagyon jól egy magasabb plexi, ami mögé behajolva és felette elnézve nyitott plexivel is mehettem volna. A GTR-en eshet bárhogy, szakadó esőben is csak kissé előrébb hajolok és semmi gond, lehet haladni rendesen.
Legutóbb mikor tőled jöttem hazafelé az erdélyi túra után, akkor is eset elég jól, végig az 52-esen. 80-90-nel simán tudtam haladni, csak a szembejövő kamionok takartak meg vízzel a nyomvályúkból.
A te ízlésed - hmmmm, hogy is mondjam - k o n v e n c i o n á l i s
Persze hogy odaadták volna bármi konstrukcióban - nehezen találnak olyan marhát, aki megveszi A Hondád gyorsabban elkelne - bár ki tudja, most nagy divatok ezek a bálna endurók, úgy, mint a SUV-ok...
Hát olyan szélvédelmed, mint most, semmin nem lesz (mert mint tudjuk, nem veszel RT-t, K1600-at meg FJR-t se) de 150-ig nem is igazán kell, afölött meg úgysem mész tartósan.
Ádám testalkata némileg eltér a tiédtől úgyhogy kényelemre vonatkozóan nem sok hasznosat tud neked mondani
Az öreg Frézit mikor tervezed rendbe szedni? Abban nincs sok km, nincs Exup, ha meg vannak rajta csinálva az apróságok, az örök élet...
Sanyám amennyit te mész vele, azt még olaszként is hibamentesen teljesítené vagy 8-10 évig.
Transformers már szinte mindegyik újabb gép, nekem sem nagyon tetszenek. Amúgy ádám azt mondta hogy baromi kényelmetlen rajta ülni, bár lehet hogy az a benga méretei miatt volt. Ezres nem kéne belőle, de a 750 szerintem nekem jó lehetne. (bár a szélvédelme kissé hiányos)
Különleges hát! Ronda mint az ördög.
Nekem ez lenne ha be mertem volna vállalni tavalyelőtt. Pirosért odaadták volna,akkor még nem voltak ennyire drágák. Csak qrva kevés van belőle,és olasz is. De ez is kuriózum számba megy.

https://www.motorcyclespecs.co...
Lehet, a boxer nem a legsportosabb motor a világon, de egy ilyenre bármikor átülnék a legtöbb átlagos motorról:
https://www.motorcyclespecs.co...
Biztos nem a legjobb, nem is a leggyorsabb, de elég különleges... Panigalét is ilyen felfogásból vennék (mondjuk, az megy is )
Nekem ezeknek már Transformers kinézete van... Meg aztán direkt nem akartam RR-t, GSX-R-t, meg tudjafaxom... amelyik haccáz 120 LE felett van, az már mind "éles", azokkal túrázgatni nem olyan jó... pucsítósak, nagyon pörgősek, ja, meg drágábbak sokkal - és 5 évesben jobban széthajtottakat kapok.
A csúcs a négy japán gyártó közötti birkózás volt a 90-es években a "kié a legjobb 600-as sportgép idén" és legtöbbször a tesztekben a CBR600 lett a győztes.
F4-est szedtem szét itthon még új korában (2006-ban, 2200km volt benne mikor estek vele) és csodáltam hogy mennyire finom műszer. F2-vel mentem viszonylag többször tízenévvel ezelőtt (javításra hozták) és bármennyire is kellemetlen itt ezen a fórumon ilyet mondani, de összességében jobb volt mint a 3HE FZR600. (a 4JH már pariban volt vele)
Az R1100S pedig a bmw gyár szerint "sportboxer" még saját kupasorozatot is csináltak neki. (nyilván kellett, mivel az olasz és japán sportgépek között esélye sem volt) .
Pici labjegyzet, az F2 be legalabb volt vakumos benzincsap, szerny velemenyem hogy F4 ig bealudtak,nem volt csucs akkor,inkabb igaslo, a csucs a 900rr kornyeke es a boxer meg a sport ellentetes.
Szia.
Épp ezért írtam hogy "a kor szintjén egy végletekig csiszolt műszerek voltak" Azaz AKKOR amikor kijöttek, mindent beleadtak, hogy a legjobb lehessen. Ezt a hozzáállást hiányolom a mostaniból. (mai szemmel már nyilván nem csúcstechnika a 87-es FZR 1000 sem )
Amiket felsoroltál azokat ismerem jól, kedvelem is őket, de csak elméleti síkon hoztam fel a régieket, mivel mlas kolléga épp a "sportboxer" utódlásán gondolkodik és a CBR650 az egyik jelölt. (nekem jelenleg tele a garázs motorokkal)
Lehet, hogy a kép csalóka de ez a faszi ez alatt az 500km alatt végig húzta a féket.
Nem szeretnek nagyon beleszolni,de van egy F3 cbr-em.Mai szemmel nagyon nem vegletekig csiszolt muremek.
Ha a sportmotorozas a cel kb 2005-6 tol keress 600RR,gsxr,R6,ZX636, gepeket.
Az F3 csak annyiban ter el egy 2000 kornyeki hornettol hogy mervebb a vaz es némileg nem nagyon sportosabb az üléspozicio,de sima ketdugos uszo fek ,normal futomu,a hatso igy 23 evesen mar eleg kotla.Egy mostani csupasz meg az olcsobbak kozul is lazán jobb a 650 es cbr legalabb szebb lengokart kapott es nem kell bohockodni manualis benzincsappal.
Nem, ezzel vettem.
Tény hogy nem volt dolgom ezekkel a legújabb CBR-ekkel, de engem az bánt egy kicsit ezeknél, hogy a régi "igazi" CBR 600F1-F4 (és az R6/ZX6R/GSXR amíg egymást gyepálták minden évben a legjobb 600-as címéért) a kor szintjén egy végletekig csiszolt műszerek voltak 100+Le-vel és visító hanggal az állat menésért, ez meg bitorolja a CBR nevet 90Le-vel és egy átlagos összhatással. (szépnek szép és biztos jó is az átlag bikernek az utcára, de azért akkor is.....na)
Én egyébként ilyesmiket nézegettem: https://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-s_750/suzuki_gsx-s_750-15775407
Megtekeredett a kaszni, hogy merevítő kell bele?
Én használom, mert olyan szép hátulról az index, meg a tükörben is van egy csík, elölről is jól mutat mind LED.