Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Most néztem az oem parts-on 168000ft /db a szárnak.
Hát én nem is tudom mit csinálnék ha így járnék. Bontott motyó zsákba macska,új meg heroin árban van. Mindenesetre elgondolkodnék hogyan is tovább...
Sziasztok! Meghalt az akksi a Pirosban. Három hete rajtahagytam a helyzetjelzőt. Ma feltöltöttem,de nem volt meggyőző az indítás. Pedig alig négy éves. Igaz nem nagy márka,inkább mondanám full gagyi kategória. JP moto.
A bringámba cseréltem tárcsafék betétet. Drágább mint a Peugeot-hoz. Mellette tovább is tartott.
Ezért vagy még szegény ember Manapság az összes iparos úgy dolgozik, hogy ne sokáig tartson ki, mert akkor nem lesz megrendelés Persze nagyon xar se lehet, mert akkor meg nem őt hívják legközelebb...
Sajna ez van, ezt látom mindenütt
Mi itt krómoztattunk az egyik gyárnál, persze fusiba, pálinkájé de ennek kb. 40 éve szépen megcsináltak mindent, de egy kicsit sárgásabb lett - olyan teljesen ezüstös-króm színt nem tudtak csinálni - de így is jó volt Simsonra csináltattunk 1-2 alkatrészt, volt, aki sárvédőt.
Akkor kéne a krómozó címe, ugyanis akikkel én beszéltem, eddig egyik sem vállalt még ilyet.
Rendeltem újat,az a biztos,még nem szedtem szét,ha még görbült is,akkor mindenképp kuka.
Az újnál biztos nem lesz jobb egyetlen felújított sem. Ha görbe, ahogy Laci is írta akkor természetesen kuka.
Viszont a jövőbe ha lesz ilyen azért van rá mód javítani. Az átlag keménykróm réteg ~ 10 µm. A fonom polírt el lehet felejteni. Vagy palástköszörű vagy szalagcsisoló kell. Le kell szedni a sérült mélységig ami 1tized is lehet. Majd plusz 1századdal visszakrómoztatni. Aztán méretre csiszolni. Ez sem olcsó, de kb az új feléből meg lehet úszni. Ha meg házon belül a TMK műhelyben a gépi munkát meg tudják csinálni akkor lényegesen olcsóbb.
Amikor elkezdtem a szakmát 35-éve,azt mondta egy öreg szaki:fiam csináld meg a melót rendesen,mert ha nem,úgy is neked kell visszamenni .Azóta ha lehet,nem végzek félmunkát.A másik meg hogy ezt a gépet már nem akarom cserélni,törődöm vele,majd a kuplungcsapágyat is ki akarom cseréltetni,de ezekhez a helyiekhez nem viszem.
Gyulám te egy rendkívül elszánt motoros vagy, ezt (a választásodtól függetlenül) nagyon becsülöm benned.
Én is gyanítottam hogy új kell,mert körömmel is bőven érezhető,meg egy részen kilátszik a vörös réz alapozó is,króm ott már rég nincs.Ideiglenes félmegoldás nekem se kell,azért hogy egy hónap múlva megint szivárogjon,semmi értelme.Meg is rendeltem az újat,elviszi ugyan az őszi Egri kirándulásra gyűjtött pénzt,de a vírus miatt már amúgy se lesz kirándulás.
Ezt a "megpolírozom a kemény, krómozott felületet" valóban komolyan gondolta bárki is hogy jó lesz? Amin látszott karc és körömmel is érezni lehetett, az nekem sosem lett jó tartósan.
Azok az épp csak látható finom karcok, amik csak megcsillannak a fényben és van némi olajpára a száron, azok még menthetőek. Ami már érezhető, az nem lesz jó sehogy. (házilag meg kár is vele sz&rakodni, csak elb&szott idő lesz, hiába nem kár már érte)

Mielőtt kiderülne hogy csak én vagyok hülye hozzá, vittem már a téma értőjéhez is ilyeneket, aki megnézve nemes egyszerűséggel vissza is adta, hogy szerezzek helyette másik szárat. Mikor felvetettem hogy egy próbát azért tegyünk már, ő csak annyit mondott, hogy "nézd, nem ma kezdtem és nem te hoztál ilyet ide először. Én most megcsinálom amennyire lehet, el is jársz vele pár km-t amíg tart az új szimering, aztán mikor majd kérdezik hogy ezt ki csinálta, akkor te nem azt fogod mondani hogy a csávó megmondta hogy ez nem lesz jó, de én erőltettem egy próbát, hanem azt, hogy a Gerhát csinálta de sz&r lett"
Az első gondolatom nekem is ez volt! (ki mivel dolgozik)
Hát látni kéne, és megtapogatni... ha nem görbe, akkor én mindenképp megpróbálkoznék egy finom polírral, mert biztos qrvadrága de ha azért kopott meg, mert görbe, és ott súrol, akkor nincs mit tenni
Szétszedve görgesd egy üveglapon, és megmutatkozij azonnal
Inkább azt mond,menthető még ez a kopott szár,vagy eleve kuka?
Hát tehetek én arról hogy az élelmiszeriparban csak rozsdamentest használnak?
Morgott is a hegesztő,azt mondta fele ennyi varrat is bőven elég lenne,de mondtam neki ne fukarkodjon,van elég hegesztőpálca.
Sokba kerül ez nekem majd,csak még nem tudom mennyibe.
Látom, rozsdamentesből van, profi által hegesztve - úgyhogy ezért biztosan nem fizettél!
Annak ellenére hogy még nem szedtem szét,már látszik egy tízforintos folt a porvédő alatt,és csúnyány csíkosra van kopva.Attól félek ezt polírozással nem lehet javítani,új alsó szárat kell vennem.Hát húzós lesz,de legalább az emelőm jó lett.
Ez a gyűrű kell hozzá,ezzel lehúzható:
http://youtu.be/-P3mGatXYQo
Így kéne,csak nincs légkulcsom meg olyan hosszított szár a csavarhoz.
http://youtu.be/BgzgtQvmrHE
Jó erős gumipókjaid vannak
Na,szétkaptam ezt a sáta bikát,de van egy kis probléma.Szedett már szét valaki ilyet,mert ez nem az a verzió,amit itt vdeón láttam.
Megjött a karburátor-felújító szett, Ebayről nem egész két hét alatt Japánból, ingyenes postával. Az itthoni legolcsóbb ár negyedéért...
Elfér csak gépi munkát kell csinálni, megvan hozzá a rajz is meg a leírás is. Most már csak FZR hátsó lánckerék agy kellene , 20 -as tengelyre. Ha lehetne akkor tengely is kellene ha van valakinek igy komlette eladó.
De biztos hogy elfér az FJ-ben az 5"-os FZR felni? (mert a GTR-ben pl. nem)