elkezdtem az ábrus által projekt motornak hívott aprilia-t berheli. van hozzá egy dt hátsó sárvédőm, és egy honda nsr felnim gumival. készül a szupermotyó.
Ilyen nagy fordulatú motoroknál az emelőtőkés jobb mert nincs áttételes erőkar,közvetlen a szelepműködtetés.
A himbásnál pedig ahány csuklási pont,annyi kopási lehetőség+tehetetlenségi erő is fellép a himbán ami az előbbinél jóformán nincs. (a csavaros himbát viszont pofonegyszerű beállítani)
Elég az neked úgyse mész tempót... majd talin mehecc pár100 métert az enyémmel, az 145 ló
Csak hogy érezd...
Télen én is megnézem a szelephézagokat, meg a vezműláncfeszt, az picccit csörög. Most 1előre más meló van, ma pl. villanyt szereltem, most meg mék vonatot szerelni
Semmi csak ellenőriztem a szelepeket és nem jó a szívó oldal.
Az meg nem aluforgács hanem valami kokszosodás mert le tudtam törölni és a fülpiszkán nem volt fémszemcse.
Sziasztok! Megint benéztem picit. Nemtudlak visszaolvasni Titeket, sok az oldal nagyon már 2 nap altt is, de ez végülis csak jó.
Pontosítok. Ne mjó, mert mindtha ezen az uccsó lapon Pupu motorblokkjának kiszedését, elmászott szelephézagját, és sorjás szívócsonkját olvasnám
mi lelte a vasat Pupuapu?
A himbásnál pedig ahány csuklási pont,annyi kopási lehetőség+tehetetlenségi erő is fellép a himbán ami az előbbinél jóformán nincs. (a csavaros himbát viszont pofonegyszerű beállítani)
tyunig
Jobb: mert nem közvetlenül a szeleptőke kopik, átadja az erőt a karon keresztül, a mozgást.
Rosszabb: mert egy újabb dolog ami idővel elromolhat...
Olvasgatom ezt az oldalt is, hogy valamit okosodjak
Csak hogy érezd...
Télen én is megnézem a szelephézagokat, meg a vezműláncfeszt, az picccit csörög. Most 1előre más meló van, ma pl. villanyt szereltem, most meg mék vonatot szerelni
Az meg nem aluforgács hanem valami kokszosodás mert le tudtam törölni és a fülpiszkán nem volt fémszemcse.
Pontosítok. Ne mjó, mert mindtha ezen az uccsó lapon Pupu motorblokkjának kiszedését, elmászott szelephézagját, és sorjás szívócsonkját olvasnám
mi lelte a vasat Pupuapu?