Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez nem szerénykedés hanem csak tisztában vagyok a képességeimmel és a körülményekkel.
A legtöbb szerviz (tisztelet a kivételnek) mivel ebből él csak korlátozott időt szán(hat) egy gépre mert egy rejtett vagy összetett hiba keresésére akár annyi idő is elmehet, amit az ügyfél egyszerűen nem tud (és nem is akar) megfizetni.
Többnyire ebből jönnek össze az ilyen félmunkák és főleg a régebbi gépeknél, ahol már sok minden történhetett az évek alatt.(nem is szívesen vállalják el őket, de ha mégis akkor a:valamit csinálunk vele művelet hajtódik végre,ilyen most Poti gépe is, ezért össze sem rakták)
Mikor áll neki egy szerviz legózni a karburátorokkal hogy mekkora fúvóka kéne bele gyárilag (dokumentáció), mekkorák a súber lyukai, kopott-e a tű, belevalók-e egyáltalán azok amik benne vannak, stb.?
Frászt.
Beállítják valahogy és ha nem teljesen jó akkor jön a már ismert szlogen: hát ezek ilyenek. (persze munka volt vele és azt ki kell fizetni de nem változott semmi)
Nálam pont az a különbség hogy én elbaszakodok egy csavarral vagy bármilyen állítgatással napokat hogy elérjem a lehető legjobb eredményt,lehet hogy eredménytelenül. El tudod képzelni ezt 4e Ft-os szerviz óradíjjal?
Ugye hogy képtelenség? Én viszont szarul nem akarom kiadni, viszont megfizettetni meg nincs pofám, mert tudom hogy nem azért jár valaki ilyen öreg motorral mert veteránkedvelő, hanem azért mert örül ha tankolni tudja.
Ezért szoktam mondani hogy nincs időm rá mert tudom hogy ezek nem olyan munkák hogy összerakom-beállítom és kész,viheted, hanem adott esetben napokat kell elbaszni hogy megtaláljak egy hibát és lehet hogy lesz mellette még két másik is. (szóval így megy ez)
A szerelőt csak a pénz érdekli. Te a lelkedet rakod a motorba.
És ha baj van esetleg fel is kel fúrni a blokkot na akkor van a lelkiismeret furdalás. . . . .
Jó van szerénykedjél csak eddig nem volt olyan amit nem tudtál megoldani míg a szerelők látod elbakkeroltak 2 motort is GY-Po.
A jó munkához idő kell. A telefonba elmondtam miért is hozzád viszem inkább a blokkom mint szervizbe. . . .
Francokat.(azaz lófaszt)
Sehol nem vagyok egy igazi motorszerelőhöz képest. (azokra gondolok akik tényleg értik is amit csinálnak, komolyan is veszik és egy jól felszerelt műhelyben dolgozhatnak)
Egy igazi szerelő nap mint nap ezzel foglalkozik és emiatt sokkal nagyobb tapasztalattal rendelkezik,sokkal több típussal találkozik mint egy magamfajta.
Igyekszem én is megoldani amit lehet, de én csak szorgalommal és jóval több időbefektetéssel tudom megközelíteni azt amit neki(k) a napi rutin biztosít.
Találtam fúvókákat csak elég szar áron
http://imet.hu/index.php?conte...
Motorszerelők istene. Taníts mester mutass irányt
Már mondtam hogy nem vagyok egyik sem. (műkedvelő amatőr vagyok semmi több)
Japán autókra gondoltam. Abba lehet hogy van.
Főfúvókából nekem is kisipari van benne (most épp 100-asok) de van kisebb és nagyobb is (kb 80-100 ft darabja)
Főfúvóka igen (de a feles méreteket felejtsd el pl 107,5 és hasonlók)jó esetben 5-ös, de általában 10-es lépcsőkben vannak.
Az összes többi esélytelen.
elméletileg lehet, de meglepődnék ha lenne
nem hiszem hogy akár a menet méretek megegyeznének a motoron használtakkal, ráadásul keveset tartanak raktáron, és nem méret, hanem típus alapján van a nyilvántartás

én főfúvókát nem találtam
Csak ha kéne esetleg
Ja és pl autósboltba bemegyek akkor vannak ilyen fúvókák?
Isten vagy mester . . . . . . . . . . . . .
1:fő levegő fúvóka
2:kehelycső (amiben a tű mozog és a végében van a főfúvóka)
3: üresjárati levegőfúvóka
4:üresjárati kilevegőzőcső méret (szintén a szívócsőben levő másik lyuk,ebben nincs fúvóka csak egy vékony cső,nem lehet kivenni)
A tű az és fentről a negyedik beszúrásban kell lenni a biztosító lemeznek.
A főfúvókák: 110-es a két szélső és 107,5-ös a két középső.
alapjárati fúvóka 20-as, szivatóé 30-as, alapjárati LEVEGŐ fúvóka 115-ös (a légszűrő felőli légtorokban van)
Vazze behalt a torrentoldal mostanában alig raknak fel valamit jó kis akármit.
aki németbe jó ezek mik?
1 haupluftdüse
2 nadeldüse
3 leerlaufluftdüse
4 leerlaufauslasßgröße
csak ennyi kéne .
Megtaláltam őket csak a némettel hadilábon állok
hallottam én is
Na a forma1be se tudnak tempót menni a profik akkor rám ne mondjatok semmit ezentúl
nem mint mondottam szakítottam a focival. Csak a csapat miatt festettem volna lilára de elég ha a sálam lila.