Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja és pár őrült cimbi itthon várt.
. . . .
akkor nálam se alszol többet pedig kérdezd a Mlast milyen jó kis helyre szállásoltam el a főnök lakókocsijába.
Hát legyen. Nem beszélek veled
Ismerős hely. (az vessen magára aki nem volt itt )
Vagy kipróbáltad az új motorod .
http://youtu.be/D__49rpnMVs
Ahogy az 1es 4es képeket elnézem elmentél qrvázni.
Úgy szokták a csővázas vasaknál de az FZR váza elég komplex,ezért ennél ez a megoldás elég körülményes, egyszerűbb egy villaszög transzformátort feltenni. (de úgysem érek rá úgyhogy tökmindegy )
Helló csajok. Megjöttem. Na hol voltunk hétvégén?
Nincs meg valakinek véletlen az FZ750 6seb váltójának áttételi arányai?
A kormánynyaknál akarnád elvágni,szöget módositani hogy nyujtott villás legyen?
Csak 1ütt akartam érezni
Kabbe.

Írtam egy hosszút, de elnyelte a fórum. a lényeg:
Beindult, elindultam, félút, leállt, AC nem nyom, betoltam 1 haverhoz, holnap folyt köv, mára elég ennyi xopás.
Ádám keresnek. link
Ez meg ugye váz méretű.
Kisebb alu. dolgokat be tudok vállalni mondjuk olyan lengövilla méretüig ,nagyobbakat nem engednek be a gyárba .
jaja 1 átalakító és faszán le lehetne ültetni
Mondom én 1 felé jár az agyunk.
Csak kéne hozzá többek között egy villaszög transzformátor. (az aluvázat nem merem megvágni)
Nem hinném. Nekem egy kirúgott villás kimondottan lapos, hosszú, koporsótankos hanyattfekvős idom nélküli gép lenne belőle.
Gidácska ha kijózanodtál és leszálltál a csajodról akkor 1 kérdés mivel fessem a vázat és hogy kezeljem le előtte.
Kár hogy nem közelebb lakunk egymáshoz,én összehegejtenék neked mindent-mindennel
Ez power cruiser