Amikor megvettem ennek is volt egy furcsa kopogó hangja (németektől jött, még nem volt Magyar rendszáma) sejtésem szerint a nepper aki behozta megfőzte ezt is, mert találtam a kesztyűtartóban egy rossz termosztátot és benne meg nem volt.(és foltokban fehér volt a motorháztető belseje a víztől) Megcsinálták, csak szarul, mert mint a szervizben kiderült az egyik hajtókar nem belevaló volt, picit hosszabb volt mint kellett volna és a nagy sűrítés miatt kopogott az a henger. (mondták hogy vigyem vissza a kereskedésbe de én nem akartam mert marha olcsón hoztam el, 420e volt 2003-ban) 72e Ft volt a javítás: (ha már szét volt szedve) 4 új hüvely+dugattyú, főtengely köszörülés+csapágysor, egy hajtókar, hengerfej felújítás, olaj+ szűrők, gyertyák, termosztát, benzinszűrő és munkadíj. Azóta is pengén megy (55e km-t mentem vele eddig)
Nekem is az van! (1,4i) Félelmetes hogy mennyire nem megy!
De tényleg baromi kényelmes és nagyon jó állapotban van, ezért nem akarok egyenlőre mást venni mert félek hogy beleszaladok valami kókányolt szarba és akkor csak szidhatnám magam hogy eladtam bagóért a penge kis 19-est.
Az Ohv. Egyszer megfőztem, a 4-es henger szoknyája leolvadt, gyűrűk belesültek... Cirka 50-ből felújítva és még a mai napig is megy. Kényelemre 5*, alkatrészárak közepesek.
Állítólag a gátló tetején azt a gumit is cserélni kell!Azt hiszem 8 évente és nem tudom mennyi kilóméter után!Nekünk is nemrég szakadt el!Majdnem eltört a kartel és elég púpos lett a géptető!
Neked azért ilyen sok mert messze laksz. (Debrecen nagyon messze van)
De tényleg baromi kényelmes és nagyon jó állapotban van, ezért nem akarok egyenlőre mást venni mert félek hogy beleszaladok valami kókányolt szarba és akkor csak szidhatnám magam hogy eladtam bagóért a penge kis 19-est.
R19 1.4 B, meg a legnagyobb versenyautó Citroen AX 1.4 GTI. félelmetes hogy ment