Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az előbb vittek el egy szallagkorlátos 95-ös 1.3-as szuzukit az orrom elől 40.000 forintocskáért
És tájékoztató jelleggel közlöm hogy sütöttem lángost és most lett kész. Sajtos-tejfölösen frissen tolom befelé. (le a koleszterinnel! )
Egyébként meg betolja a 9-10l gázolajat.
Neki cserélős kell mert ott a Golf. Abban van a lé.
Má bocs Ábrus, de Te veszel kocsit, vagy a Sanyi?
És miért gondolod így?
Ez nem jó neki!
Még annyit tennék hozzá hogy hogyha műszaki problémád van, akkor (én ugyan nem igazán értek hozzá) van itt olyan "szakember" aki majd elmondja hogy mit kellene csinálni. (esetleg ha típusváltáson gondolkodnál akkor esetleg segít kinézni valamit)
Azt viszont leszűrtem pár ember elmondásából, hogyha nem értesz hozzá műszakilag, akkor neked nem igazán javasolt ilyen öreg sokhengeres motort tartanod.
Sannnyyiiiiii ! ::::::::
http://auto-motor.vatera.hu/sz...
Üdvözlünk itt nálunk.
Csak szólok (mert valószínűleg nem tudod) Ádám a csajának az 50-es robogójával "motorozik" tehát ha mond valamit akkor őt nem igazán kell komolyan venni.
Ha több mindent akarsz megtudni az FZR-ekről (és a világ dolgairól) akkor az kb az 500. LAPTÓL kezdődik.
A rönóra fizetek hatezervalamennyit.
Na igen,ha violin kulcsot csináltál az imbuszból,akkor az szereléshez kevés lesz,szerezz izmosabbat.Előtte egy tompa alu vagy réz tüskét kalapáccsal ütve ütögess rá a csavarfejre,(de nem szétverni!)az szokott segíteni.
Aluba az acélcsavar bele tud gyogyizni rendesen. nekem a kormányt fogó csavart a légkulcs sem forgatta meg, én is eltekertem egy szarabb imbuszt, a jobb csak rugózott.
Sziasztok!

Új vagyok a fórumon, átfutottam az első ezer hozzászólást, sok hasznos információt is megtudtam az fzr-ekkel kapcsolatban (de kihagynám a maradék pár 10ezer átböngészését egyenlőre, remélem nem haragszotok meg...).
Első motorom, megvásárlása után mondhatom, hogy egy '88-as FZR-400 boldog tulajdonosa vagyok. Majd teszek fel képet is hamarosan, addíg is a szépség és egyéb hibáit félretéve a kuplungbowden csaréjén ügyködök éppen, mivel sajnálatos módon elszakadt. Az új meg is van, viszont a visszaszerelésnél elakadtam, mivel a lánckeréknél nem tudom lecsavarni az "aluvédőt". Néztem a szerviz manuált, hátha van valami turpisság, de sejtésem szerint az imbuszkulcsom nem elég bika hozzá, mivel nem elnyalja a csavar, hanem hosszába tekeredve deformálódik inkább...
Mivel a motorszerelésről mondhatni halvány lila fingom sincs, nemhogy tapasztalatom, ezért eléggé könnyen elbizonytalanodom egy ilyen egyszerűnek tűnő probléma megoldása közben is. Kérlek erősítsetek meg, ha jó úton járok a megoldás felé, vagy mondjátok, meg mire kéne figyelnem ezzel kapcsolatban, előre is köszönöm a segítséget!
A motorról pár dolog röviden:
-400 ccm
-65 paripa
-budapesti használat (araszolgatás) esetén, megeszik kicsivel 6 liter felett
-valószínűleg csipegeti az olajat is (nem tudom mennyit, eladója szerint semennyit...), de kék füstje nincs, csak gázrántás esetén
-pöccre indul hidegen, melegen
-nagyon jól megy, elégedett vagyok vele eddíg
nekem a golfra annyi..

öreg vagy és jó helyen laksz és öreg a jogsid--melyikben tévedtem?
Nekem a BMW 750 I-re dobott a kereső az Allianznál 9900Ft/évet.


bele tudnék ülni

csak a 2500ccm nem tetszetős annyira.. bár az új biztosítási rendszerben, fene tudja

egyik ismerősömnek 300D-s van ilyenje(csak az nem kombi)
halálba dícséri..6 hengeres, turbo nuku. bár 8 körül fogyaszt városban
Ennek biztos nem szar a turbója: link és elérhető.
az ám
Pedig az a golf... ej be szép.
(egyébként ilyenből dízelben nem sok esélyt látok értelmes példányt találni)
Beteges pözsómániában szenved és ipari hulladékok megtekintésével csillapítja hóbortját.
Sanyi! nagyon rákattantál erre az autó vásárlásra
ujjad hogy van?
sziasztok!
szép napot
Reggelt.
Na mentem klímát szerelni mennyi mindenhez értek ájjj de pro vagyok.