Még annyit tennék hozzá hogy hogyha műszaki problémád van, akkor (én ugyan nem igazán értek hozzá) van itt olyan "szakember" aki majd elmondja hogy mit kellene csinálni. (esetleg ha típusváltáson gondolkodnál akkor esetleg segít kinézni valamit)
Azt viszont leszűrtem pár ember elmondásából, hogyha nem értesz hozzá műszakilag, akkor neked nem igazán javasolt ilyen öreg sokhengeres motort tartanod.
Üdvözlünk itt nálunk.
Csak szólok (mert valószínűleg nem tudod) Ádám a csajának az 50-es robogójával "motorozik" tehát ha mond valamit akkor őt nem igazán kell komolyan venni.
Ha több mindent akarsz megtudni az FZR-ekről (és a világ dolgairól) akkor az kb az 500. LAPTÓL kezdődik.
Na igen,ha violin kulcsot csináltál az imbuszból,akkor az szereléshez kevés lesz,szerezz izmosabbat.Előtte egy tompa alu vagy réz tüskét kalapáccsal ütve ütögess rá a csavarfejre,(de nem szétverni!)az szokott segíteni.
Aluba az acélcsavar bele tud gyogyizni rendesen. nekem a kormányt fogó csavart a légkulcs sem forgatta meg, én is eltekertem egy szarabb imbuszt, a jobb csak rugózott.
Új vagyok a fórumon, átfutottam az első ezer hozzászólást, sok hasznos információt is megtudtam az fzr-ekkel kapcsolatban (de kihagynám a maradék pár 10ezer átböngészését egyenlőre, remélem nem haragszotok meg...).
Első motorom, megvásárlása után mondhatom, hogy egy '88-as FZR-400 boldog tulajdonosa vagyok. Majd teszek fel képet is hamarosan, addíg is a szépség és egyéb hibáit félretéve a kuplungbowden csaréjén ügyködök éppen, mivel sajnálatos módon elszakadt. Az új meg is van, viszont a visszaszerelésnél elakadtam, mivel a lánckeréknél nem tudom lecsavarni az "aluvédőt". Néztem a szerviz manuált, hátha van valami turpisság, de sejtésem szerint az imbuszkulcsom nem elég bika hozzá, mivel nem elnyalja a csavar, hanem hosszába tekeredve deformálódik inkább...
Mivel a motorszerelésről mondhatni halvány lila fingom sincs, nemhogy tapasztalatom, ezért eléggé könnyen elbizonytalanodom egy ilyen egyszerűnek tűnő probléma megoldása közben is. Kérlek erősítsetek meg, ha jó úton járok a megoldás felé, vagy mondjátok, meg mire kéne figyelnem ezzel kapcsolatban, előre is köszönöm a segítséget!
A motorról pár dolog röviden:
-400 ccm
-65 paripa
-budapesti használat (araszolgatás) esetén, megeszik kicsivel 6 liter felett
-valószínűleg csipegeti az olajat is (nem tudom mennyit, eladója szerint semennyit...), de kék füstje nincs, csak gázrántás esetén
-pöccre indul hidegen, melegen
-nagyon jól megy, elégedett vagyok vele eddíg
És miért gondolod így?
Azt viszont leszűrtem pár ember elmondásából, hogyha nem értesz hozzá műszakilag, akkor neked nem igazán javasolt ilyen öreg sokhengeres motort tartanod.
http://auto-motor.vatera.hu/sz...
Csak szólok (mert valószínűleg nem tudod) Ádám a csajának az 50-es robogójával "motorozik" tehát ha mond valamit akkor őt nem igazán kell komolyan venni.
Ha több mindent akarsz megtudni az FZR-ekről (és a világ dolgairól) akkor az kb az 500. LAPTÓL kezdődik.
Új vagyok a fórumon, átfutottam az első ezer hozzászólást, sok hasznos információt is megtudtam az fzr-ekkel kapcsolatban (de kihagynám a maradék pár 10ezer átböngészését egyenlőre, remélem nem haragszotok meg...).
Első motorom, megvásárlása után mondhatom, hogy egy '88-as FZR-400 boldog tulajdonosa vagyok. Majd teszek fel képet is hamarosan, addíg is a szépség és egyéb hibáit félretéve a kuplungbowden csaréjén ügyködök éppen, mivel sajnálatos módon elszakadt. Az új meg is van, viszont a visszaszerelésnél elakadtam, mivel a lánckeréknél nem tudom lecsavarni az "aluvédőt". Néztem a szerviz manuált, hátha van valami turpisság, de sejtésem szerint az imbuszkulcsom nem elég bika hozzá, mivel nem elnyalja a csavar, hanem hosszába tekeredve deformálódik inkább...
Mivel a motorszerelésről mondhatni halvány lila fingom sincs, nemhogy tapasztalatom, ezért eléggé könnyen elbizonytalanodom egy ilyen egyszerűnek tűnő probléma megoldása közben is. Kérlek erősítsetek meg, ha jó úton járok a megoldás felé, vagy mondjátok, meg mire kéne figyelnem ezzel kapcsolatban, előre is köszönöm a segítséget!
A motorról pár dolog röviden:
-400 ccm
-65 paripa
-budapesti használat (araszolgatás) esetén, megeszik kicsivel 6 liter felett
-valószínűleg csipegeti az olajat is (nem tudom mennyit, eladója szerint semennyit...), de kék füstje nincs, csak gázrántás esetén
-pöccre indul hidegen, melegen
-nagyon jól megy, elégedett vagyok vele eddíg
öreg vagy és jó helyen laksz és öreg a jogsid--melyikben tévedtem?
bele tudnék ülni
csak a 2500ccm nem tetszetős annyira.. bár az új biztosítási rendszerben, fene tudja
egyik ismerősömnek 300D-s van ilyenje(csak az nem kombi)
halálba dícséri..6 hengeres, turbo nuku. bár 8 körül fogyaszt városban
ujjad hogy van?
szép napot