nezeti a halal.megkapja a kotelezo szervizeket,es ha mar egy trabant is megeloz,kidobom a blokkot,es veszek bele egy masikat.nem leszek megegyszer olyan hulye,h felmillat koltsek egy blokk felujitasara.
vazz,akkor mirol beszelunk? a 600as CBR-ed klasszissal jobb,mint a 400-as FZR(megbizhatobb,gyorsabb,olcsobb a javitasi koltseg). sokan meg fognak kovezni,de egy 600-as CBR jobb,mint egy 600-as FZR.
ettol fuggetlenul nem cserelnem le az FZRem egy CBR-re.ez mar amolyan huseg/szerelem dolog.
az exup se csodaszer! viszonyitaskepp: a genesis 250-es 40loero.az exup 45. tehat a 400asnal is max 6-7 loero a kulonbseg.az exup elonye abban rejlik,h also tartomanyban is nyomatekosabb a gepezet,nemcsak magas fordulaton.tehat 100%, h nem 90 lovas a geped.kizart.nincs olyan dolog,ami erre kepes.esetedben meg a turbo sem.termeszetesen 200loeronel mar kepes kihozni a turbo 30 lo pluszt,de 50-70loeronel?!?!
ettol meg ne temesd el.en azt mondom,rakd ossze jarokepesse,nezd meg,h megfelel-e az igenyeidnek, es donts.a legfontosabb a blokk!ha az jo allapotu a tobbi javithato.egy blokk felujitasa tobb 100ezer FT!
Levi,én is 125-ös poweresről ültem át az ötszázasra.Vigyázz,ne becsüld le a 400-ast,mert ugyan csak 60-ló körül van,de könnyebb is negyven kilóval,szóval amíg le nem tilt,addig nem is marad le a 600-ak mögött!ha végsebességben el is marad,gyorsulásban nem!
A 4JH-s FZR-nél már nem jobb az F2 sem.
Még ők is azt kántálják áááááámre ááááááámre ( kicsi tájszólássál)
http://youtu.be/wmdEg3T8IOM
ettol fuggetlenul nem cserelnem le az FZRem egy CBR-re.ez mar amolyan huseg/szerelem dolog.
ettol meg ne temesd el.en azt mondom,rakd ossze jarokepesse,nezd meg,h megfelel-e az igenyeidnek, es donts.a legfontosabb a blokk!ha az jo allapotu a tobbi javithato.egy blokk felujitasa tobb 100ezer FT!
Ezentúl Don Emre a kemresztapa
link