azt nem tudom hány LE lehet a 400 as ezekel és azt sem hogy az ennyém mennyi mert igazábol nem is érdekelt sosem. Jól megy az biztos de fogalmam sincs mennyi lehet és nem is vinném ell mérésre mert az szerintem állatkinzás egy motornak. De ami lényeges hogy robbanékonyabb lesz az biztos de elég észlelhetöen Ha jól emlékszem a gp motorok is olyan 220-240 körüliek ha jól emlékszem
a könnyitett erősitett fötengely gyári cuc nem sufni tunning meg esztergályos kis mühyelyében készült darab Már mondtam hogy nálam is ezek vannak a blokkban cserélvel fötengely , hajtokarok ,vezérmütengök és vezérlés modositás stb, de ha ezek mind gyári cucok és nem othoni flex köszörült dolgok .Nagyon sokáig menni fog a blokk Ja és igy sem eszik nekem alap használatkor 6 liternél többet
Nekem ez valahogy akkor se kerek. 400 ccm és 90 ló az 225 LE/liter teljesítményt jelent (halkan mondom, ha padon mérték, akkor az főtengelyen kb. 235-240 LE.
Ennyit nem hogy egy zsír új R1 nem tud, hanem a jelenlegi legerősebb, a BMW RR se. Sőt a gyári superbike-VB motorok is megállnak 220 körül.
Nehezen hiszem, hogy faluvége alján egy műhelyben jobb tuningot lehet csinálni...
Mercedes Citaro
nemtom hogy került oda biztos valami vírus került a gépembe
Ennyit nem hogy egy zsír új R1 nem tud, hanem a jelenlegi legerősebb, a BMW RR se. Sőt a gyári superbike-VB motorok is megállnak 220 körül.
Nehezen hiszem, hogy faluvége alján egy műhelyben jobb tuningot lehet csinálni...
Após előtt kuki elvágva.
A hétvégi onboard videót ezért nem is rakom fel.