Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor nem kell.
Szétbontom.
Biztos nem olcsók,de tuti a munkájuk. Ha nincs más,akkor Ők biztos megcsinálják.
Klacso gépműhely
Nekem összeforr! Elvileg De a Vito nem javul meg magától. Sajnos. Sokért csinálhatják az ilyet?
Ezt te mondod?
Remélem.
Még az a szerencse,hogy javítható. Zsolti nincs szerencséd. Van aki megcsinálja?
hm. visszahelyezés után mindegy, addig érdekes..
elötte
Nem mindegy? Amikor van rá pénzed. De előtte szokás
Vazze tegnap nem nézte valaki a top geart a viasat 6on?
Diesel Toyota pickup kb 800km északi sarkra fel -35 -40 fokba.
Fagyálló gázolaj és repülőbenzin keverékével, sikerült pedig mindenki azt mondta lehetlen.
Előtte.
Bocs.........
Na holnap este itt az 5l benzin Szombaton indítási kísérlet lesz.
Vagy Alpesi diesel?
Aztat nem kapok a tehenes kúton.
nem tudja valaki hogy mi van olyan esetben ha a motor ki van vonva ideiglenesen a forgalomból és közben le jár a műszakija?mikor kell akkor elvinni műszakira?
Pupunak szólt!
Nem is neked írta.
Gyulám, az enyém kopogna rendesen a benzintől.
DIESEL..
Odaadtad a jó kis dukátót (ami atomjaira hullott volna útközben de a blokkja még mindig járt volna)
amúgyis BW volt. úgy scannelték
Minél nagyobb a kompreszió,annál nagyobb oktánszámú benzin kell,hogy ne legyen kopogásos az égés.Versenyzői tapasztalat,a verseny Wartburgom kihegesztett hengerfejjel,kb.10-es kompresszióval 95-ös benzinnel ment csendesen,a 12-es kompressziójú Gilerához meg minimum 96-ost írt a gépkönyv.
Ménem vateráztá neki 1 monitort? akkor el tudta volna olvasni pdf-ben
És akkor a színes kép se lesz neki drágább
Köszi.