A reklamációval éltem délután. :
-Ha van jég akkor már kész van,
-Ha nem talál csinál.
Jött a válasz nagymamótól
Olyan sakk mattot kaptam az öregasszonytól nem győztem pislogni
olyan kicsi lukak vannak hogy igy simán nem is tünik fel kicsit meg kell huzzogatni ! Nem ugy mint a pöcsödet hanem csak finoman és fényel szemben akkor bujnak elöl ingadozo alapjárat, nehezebben veszi a fordulatott torpanás , meg ilyesmik , Ez azért van mert amikor gyosritanál hiába kelt szívohatást a membránházra nem tudja kifejteni a müködési elvét 100% ban mert fals levegőt szív be a likakon
Hmm, szerintem nem tünik rossznak. Amúgy egy oldallal visszább kérdeztem,hogy mi a jele annak ,hogy rossz a membrán. Amúgy nekem /nem emlékszek pontosan/ van egy szabályos lyuk a membránokon,vagy csak membránon... nem emlékszek pontosan hány db-on
na itt vagyok ,hogy egyszere válaszoljak mindnekinek nem az előzmény gombra nyomval tajkolni nem szeretném mert kitudja ez a ragasztásos dolog hogy és meddig birja de kösszi mindnekinek .
Ejj pupu látod kezet csókolnak még neked ezért a hasznos linkért. Időt fáradságot nem áldozol csak hogy drága motoros barátaidnak működjön a masinájuk. 1 vagy 1 jó barát akit itt mindenki szeret.
De ha vulkanizálódik,akkor oldja a gumit. Tehát rugalmasnak kell lennie,mert az anyaga is gumi. Meg kell próbálni. A gumiragasztó is oldja a gumit,azzal is lehetne próbálkozni. Tip-top. Vagy venni nagy kör alakú tip-top foltot,és azzal megfoltozni. Az is gumi anyagú,és összeolvad a membránnal.
Bírom igazi bölcs
-Ha van jég akkor már kész van,
-Ha nem talál csinál.
Jött a válasz nagymamótól
Olyan sakk mattot kaptam az öregasszonytól nem győztem pislogni
A nitril kesztyű anyagából lehet foltozni, az jó.
link
http://tommodore.blog.hu/2010/...
http://doktorchopper.blog.hu/2...