Ezért kéne tudni hogy milyen karburátor van rajta, mert ezt konstrukciója is válogatja. Vigyázni kell az ilyen hirtelen ítélkezéssel, mert a 250-esemben is 100-102,5-ös főfúvókák vannak gyárilag.
Van olyan 400-as is amiben 87,5-ös van.
Persze hogy számít de nem azt kell megnézni hogy az úszók hogy állnak, hanem azt hogy milyen magas a benzinszint. Ehhez kellene tudni hogy milyen kód van a karburátorod oldalán (ha még megvan rajta) vagy ha ez nincs akkor azokat az adatokat kell megnézni amiket leírtam.
Nah. Leszedtem a karbit. Annál a háromnál, ahol kormolja a gyertyákat, lejjebb vannak az úszok. Ez számíthat-e valamit? a fúvóka méretét nem tudom leolvasni, talán egyről, ami 107 lehet
http://youtu.be/_FPqrhyzMSg
Csináltam itt egy printet. Tullképpen, ezen egy újabb karbi van, enyám az a tipikus karbi kinézet! jah meg itt 87,5öt ir.. hát nem tudom
csak viszonyításként
Van olyan 400-as is amiben 87,5-ös van.
nem gondolkodtál tanári pályán?
olyan türelmesen magyarázol
aztán bekérdez, amit szépen elmondtál és még mindig türelmesen válaszolsz
~1/4 gázig. A negyedik csavarnál a kúpos része kicsit vastagabb és le van kerekítve, abban különbözik (beállítás szempontjából).
Cserélendő.