Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hogy érzékeltessem: egy pl. vízzel teli fél literes pohár felemelését is érzem az alkaromban.
Az 50-es széria Guliverrel (és a 100 kilómmal) simán lenyomlak.
hát, izé...
Reggel kivettem a kocsimból az akksit, hogy azzal indítózzam az FZ-t, de majd beszartam közben... egy cseppet sem volt kellemes. Erő az lenne benne, de nem merem terhelni mert fáj.
De nem fárad, mivel nem merem annyira erőltetni hogy ez kiderüljön.
Legközelebb ilyen hibát nem szabad elkövetni.(oda kell adni)
Majd azért ha találkozol vele kérdezd már meg tőle, hogy mi legyen a noteszával (meg az egyik macis zoknijával) mert itt felejtette. (mindegy, vagy elküldjem postán?)
. .
Kezed jól van már?
Úgy értem nem fárad meg ilyenek?
Sikerült jól összeraknom a gyújtáskapcsolót.
Mondjuk qrva sokat kellett tekerni mire elkapta, már azt hittem valami komoly gondja van, de november óta nem volt indítva.
Szóval indul a vas, de egy akkut kell vennem, mert ami volt megadta magát. Asszem a hétvégére hazaviszem, ne itt a munkahelyemen porosodjon. Meg hónap végén lejár a műszaki...
KI tudja lehet 1 x kellhet.
mazsihiszti 250
Múlt éjjel nagyon magam alatt voltam, ezért felhívtam a Lelki Segély vonalat.
Egy pakisztáni call-centerhez kapcsolt, mondtam, hogy öngyilkos leszek. Erre nagyon izgatottak lettek, és megkérdezték, hogy tudok-e teherautót vezetni...
Csak a fénykép alapján gondoltam
Nem
oke versenyezzunk!van annyi ccm kulonbseg a tied es a simo kozott,mint az enyem es a mahiszti kozott
nem én nem a vizsga miatt forgatom a fejem hanem már a kezdetek óta mióta motorozok a kerék elé nézek és nem tudtam megszokni az ahova nézek oda fordulok dolgot most ezt gyakorolgattam és fogom is amíg süt a nap.
Még jó,hogy nekem nem lapkás...
hmm Akkor valószínű az lesz a gondom. Kérdés mennyinek kell lenni, a hézagnak.
Igen neked,nálam is ilyen volt,kokszosodtak a gyertyák,hiába kapott újakat,azzal is.Nyáron indult az,szivató nélkül,csak ősszel már nem akart,durrogott is némely indításkor.Cseréltem akkut is,de nem javult.Most indult merült akkuval is,igaz rá kellett inditóznom néhányszor.
Hajrá! Nem nehéz az! A lényeg,hogy LÁTVÁNYOSAN fordítsd a fejed Nekem is nehéz volt megszokni,hogy ne rutinból menjek,hanem úgy ahogy kell... szerintem nehezebb am is annak aki azelőtt is motorozott mert rutinból akar minden csinálni
ÁÁÁÁÁÁ de elfáradtam 20 percig köröztem jobbra balra és gyakoroltam ahová nézek oda fordulok menüpontot hát nem volt 1xű kicsit elfáradt az alkarom nem bírja a zsidó a munkát. Mos először csináltam úgy hogy mondtam magamba megbízok a motorba és olyan szép szűken mentem körbe jobbra körbe balra nem hittem hogy ahol eddig úgy éreztem alig férek el annak a fele távon megfordultam. Köszi Ádám hogy ma 1 löketet adtál nekem.
Mármint nálam Gyula? Az okozhat kokszosodást? De ha nem lenne jó,akkor nem is indulna könnyen nem? (persze ha nem koksz zárlatos a gyertya)
Igen nálam van kikopva a súbertű furata,de ennek ellenére gyorsul,csak 7-8000-nél torpan meg,onnan finom gázzal kell gyorsítani.Neked inkább szelephézagra tippelek,nekem is így kezdődött,és az lett a vége!
Jah, néztem Csini
Na végre . . . . . . .