Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ebben az 1. generációs, adagolós VW motor van, az elég strapabíró, és sok van belőle, alkatrész is olcsó. Ez 6 literrel eljár, ha jó.
A 163 ekm az valszeg 263e , de a kasztni elég masszív, nem rohadós fajta, ezt téli vidékre tervezték.
10w30 or 20w40 való bele hivatalosan, magyarán egy 10w40 megjátszató simán, résszintiben, azt jónapot
nincs olyan, hogy csak megeszi. Ha az kell bele, az kell bele, ha megeszi ami belevaló, akkor szar. Ha tünetileg kezeled egy kis mézzel, majd max egyszer elköszön a főtengelybácsi, vagy lelép valami gyorsabb alkatrész
Értsd már meg, hogy 20W-50 kell bele, az a gyári, legalábbis a nagyokba, de majd megmondják, akiknek ez van.

És ha drága 0W-t meg 5W-t veszel, azt csak megeszi.
tök szép kis motorka, csülökszáj
Na mentem cső.
mit reklámozod ezt a szart itt.
Jó reggelt.
Fúúúúú nagy a dilemma motorral vagy busszal menjek.
Nekem is tetszik, de nem venném meg, dieselt meg pláne.
Olyan pengén sikerült belőni ma délután, hogy lehet mégsem kapod vissza.
Lefeküdtem, alszom...reggel olvasok mélt meg fórumot, ha ne menjek hívjál. Cakát
szép meg volvo...elég vagy Te egy volvóhoz?
na mond!
A holnappal kapcsolatban. (na jó csak közepesen rossz)
Van egy rossz hírem.
majd holnap elolvasom,megyek aludni,holnap nehez nap lesz.
joejt mindneki
kineztem a kovetkezot:
link
velemeny?
Néztem én is jó fajta ,tetszenek a zsebek az oldalán!
na ilyen a tanktáska. meg lehet növelni a méretét, meg van hozzá vállpánt, háttáskaként is lehet használni, 2 oldalt zsebes, meg átlátszós a térkép vagy gps miatt, meg van hozzá vizhatlan zsák is, szóval királyos holnap le is tesztelem
nem megyek kiállítás