Ez egy teljesen korrekt eladó mert nem rizsázik mellé, amiket meg leírt az rendben is van, nincs benne semmi különös.(x év és km után ez mindegyiknél jön,nincs kivétel)
Tud is vele menni a fickó! Szép volt 0:30-nál az a kigyorsítás, meg utána a karistolás
Kipróbálnék egyet pályán szívesen (bár kiröhögnének, de élvezném )
Tenekedbazmeg, csak kifogás van. eddig egész jó indok volt h nem megy a gép, mikor jó volt azé kitetted kicsit az esőre. most meg így az idő, úgy az idő. én 8.-a óta minden nap motorral járok.
Túlárazott pöcshosszabító. Méghogy brutál
Egy MT-01-et kapsz kevesebbért, fiatalabbat, vagy ha már legenda kell, akkor akár VMAX-ot.
Igaz, az MT-01 csak motor, nem hirdetőtábla.
Ez jó.
Barátomnak is volt egy 607-es vagy milyen nagy Peugeot-ja. Vitt vele, mondta nézzem meg milyen fasza, egyáltalán nem szarok már ezek. Aztán beszéltünk egy pár hónap múlva és mondta igazam volt. Valami elkezdett kattogni neki az ülés alatt és nem tudott rájönni, hogy mi megőrült tőle aztán eladta. Igazán a Franciák a kacsánál meg a bocskornál qrták el a dolgot, azóta nagyon nehezen tudnak kilábalni a szarból. Igaz az utóbbi bő 10 évben nem nyúltam bele Francia autóba, lehet hogy sokat fejlődtek. Kívülről már egész pofásakat is tudnak gyártani.
"1 éve a tulajdonomban, azóta: váltó felújítva, kuplung csere, féktárcsák+van hozzá egy új dobozában, fékbetétek, hátsó dob és betétek, első stab. rudak+szilentek, lambda szonda, vezérműszij, görgők és vízpumpa. Heti rendszerességgel járok vele Hamburgba, Baselbe, Frankfurtba, soha nem hagyott az útszélén. Az autóra kell költeni, én nem fogok, mert tudok újabbat venni. Vannak esztétikai hibái. Amikor a hűtő nagy dugóba bekapcsol, akkor furcsa hangja van, de most átjöttem Hamburgból Kölnbe és nem csörgött egyszer sem, csak Kölnbe a dugóba. Nem értem, nem is szeretném megérteni. Fogyasztása 100nál 5.2L/100km, ezt most letudtam mérni, mert a gumi kopott és nem mertem gyorsabban menni mert rázott a kormány. 120km/h-nál 6L, vegyesbe soha nem ment 7L fölé. A kocsinak vannak hibái, ezt az ára is tükrözi, de alkura nincs lehetőség. 8-10ekmenként mindig új olajat és szűrőket kapott(castrolt). Emailbe érdeklődjenek mert külföldön vagyok. A motorhaztető elején 3X3cmes kopás és nem ártana rá egy lökháritó kb 20eft a bontóba. Csak olyan érdklődjön, aki autót akar venni, és nem a vastagságmérővel jön kinlódni és 10-20eftokon alkudozni. És tesók meg górék érdklődésére sem vagyok kiváncsi. ALKU NINCS!
Kipróbálnék egyet pályán szívesen (bár kiröhögnének, de élvezném
Hogy megy!
http://youtu.be/AZr-PncUjnk
http://youtu.be/zdE6dzoPknA
Egy MT-01-et kapsz kevesebbért, fiatalabbat, vagy ha már legenda kell, akkor akár VMAX-ot.
Igaz, az MT-01 csak motor, nem hirdetőtábla.
Barátomnak is volt egy 607-es vagy milyen nagy Peugeot-ja. Vitt vele, mondta nézzem meg milyen fasza, egyáltalán nem szarok már ezek. Aztán beszéltünk egy pár hónap múlva és mondta igazam volt. Valami elkezdett kattogni neki az ülés alatt és nem tudott rájönni, hogy mi megőrült tőle aztán eladta. Igazán a Franciák a kacsánál meg a bocskornál qrták el a dolgot, azóta nagyon nehezen tudnak kilábalni a szarból. Igaz az utóbbi bő 10 évben nem nyúltam bele Francia autóba, lehet hogy sokat fejlődtek. Kívülről már egész pofásakat is tudnak gyártani.
Hát ennek a leírását érdemes elolvasni:
"1 éve a tulajdonomban, azóta: váltó felújítva, kuplung csere, féktárcsák+van hozzá egy új dobozában, fékbetétek, hátsó dob és betétek, első stab. rudak+szilentek, lambda szonda, vezérműszij, görgők és vízpumpa. Heti rendszerességgel járok vele Hamburgba, Baselbe, Frankfurtba, soha nem hagyott az útszélén. Az autóra kell költeni, én nem fogok, mert tudok újabbat venni. Vannak esztétikai hibái. Amikor a hűtő nagy dugóba bekapcsol, akkor furcsa hangja van, de most átjöttem Hamburgból Kölnbe és nem csörgött egyszer sem, csak Kölnbe a dugóba. Nem értem, nem is szeretném megérteni. Fogyasztása 100nál 5.2L/100km, ezt most letudtam mérni, mert a gumi kopott és nem mertem gyorsabban menni mert rázott a kormány. 120km/h-nál 6L, vegyesbe soha nem ment 7L fölé. A kocsinak vannak hibái, ezt az ára is tükrözi, de alkura nincs lehetőség. 8-10ekmenként mindig új olajat és szűrőket kapott(castrolt). Emailbe érdeklődjenek mert külföldön vagyok. A motorhaztető elején 3X3cmes kopás és nem ártana rá egy lökháritó kb 20eft a bontóba. Csak olyan érdklődjön, aki autót akar venni, és nem a vastagságmérővel jön kinlódni és 10-20eftokon alkudozni. És tesók meg górék érdklődésére sem vagyok kiváncsi. ALKU NINCS!
info
http://youtu.be/ke4uDfqRo90