Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"Lehet vele szépen is járni"
Persze éreztem. Csak majd megszakad a rider a koncentrálástól hogy városi 60-nál egy úthibán áthajtva ne mozduljon a csuklója 0,6mm-nél nagyobbat mert már rántja is fel az elejét.
20w50 ásványi
te zsolti arra nem gondoltál hogy mért van igy átépitvel ? nem törték esetleg? tengelytávot mértél ? csak ovatoságbol gondolkodom igy
http://www.motorrevu.hu/hasonlit_pop.php
estét !
Ha megy a bolt, meghagyom. Meg foglalok sírhelyet.
De kelleni fog rá idom. Fáj a nyakam. Lehet vele szépen is járni. A többit meg majd lássuk. Ha autó van, szervizelni azt is kell. Téélleg ebbe milyen olaj kell. Botond?
Hengerürtartalom: 1199 cm3
Max. teljesítmény: 178 LE (130 KW) 10500 /min-nál
Max. forgatónyomaték: 134 Nm 7500 /min-nál
Fék elöl: 320 mm-es dupla tárcsafék, 6 dugattyús féknyereg
Fék hátul: 230 mm-es tárcsafék, 2 dugattyús féknyereg
Gumi elöl: 120/70-17
Gumi hátul: 200/50-17
Tengelytáv: 1440 mm
Hossz: 215 kg
Végsebeség: 302 km/h
Forgalmiban 248 kg van
És hogy viszonyulsz a kérdéshez ezek után? (a csütörtöki felmérés utáni állapothoz képest)
Sokkal kezelhetőbb mint a fzr. Csak észnél kell lenni. Kanyarba jobban be meertem menni mint a sárgával, pedig hideg, vizes a betony.
300nál letilt úgyis gondolom
Fogadunk? Á ezt nem merném.
ennél nem baj hogy 200as hátsó papucs van rajta? Úgy értem dönthetőség szempontjából?
Céges ótó.
Nem kell, van. Nyomjuk a szinkront.
Papíron nem de még lehet
ez 1 vadállat szerencsére nincs idom rajta így nem tudja megnézni a végsebességét
Köszi de már nem tél van.
repülőgép nem forog ennyit