Látom, megint írtatok este 3 oldalt
Én pesten voltam, be is xoptam, mert a hüje focisták miatt le volt zárva az Üllői, én meg ezt elfelejtettem, és eltereltek, kerültem, és majdnem elkéstem, dugó volt.
Epica koncert volt a wigwamban. Haza viszont qrva jó volt éjfél, semmi forgalom, 145 km út 55 perc
nem téma. 1 órára raktam le a fejem, és be volt állítva egy ébresztő. a beszélgetésünk közbe a telefonom végig prüttyögött, mert letelt az 1 óra.
naja. 3 henger.
egy 95-ös és 90-es kocsi között a világon semmi különbség.
ugyanúgy rozsdál, ugyanúgy beteg, csak a fiatalabba kényelmesebb ülni és várni a havert a szerszámokkal, mert megállt.
egy másik autó:
70 az eredetvizsga és az átírás
25 olaj, és szűrők cseréje, vezérlés cseréje (feltételezzük, más baja nincs nincs, mert ábrus orvos házaspár ismerősétől van, akik vasárnap templomba jártak vele )
Ettől fügetlenül ez még nem lesz családi autó.
hamarosan lesz egy 92-es Escort. Benzin gázos. Egy olyan haverom vezette eddig aki a legkisebb nesz miatt is vitte szerelőhöz. Most fiatal kocsit akar. max 6 évest, és eladó lesz az escort. Mondtam neki szóljon ha eladó feltétlen. Lehet átveszem.
Annyiba lenne az escort mint a Fabia-ba egy gázszett.
A használtban 100-150 körül vannak 5-6 évvel fiatalabbak
nem szívesen költöm rá az értékének a felét (vagy még többet)
Abszolut megbízható, könnyem szerelhető, csak padlógázzal 120-at megy, és nem egy családi kocsi.
Azon filózok meghirdetem 80-100 körül
40-et adnának érte adásvételivel a vasgyűjtők is.
ha nem ér annyit, akkor mi a kérdés?
egyébként dehogynem ér.
egy másik kocsinak ennyi az átírása.
ha bevált és műszakilag megbízható, addig csináltasd amíg van mihez hegeszteni a kasztnizásnál.
küszöb van még alatta?
persze, hogy lehet, de a partició mivoltát nemigazán a formázás dönti el.
Ha értesz hozzá, nem nagy cucc megcsinálni.
Ha kevésbé, akkor előbb windows alatt próbáldmeg a formázást. ha eredetileg egy valami windows által ismert partició van fenn, meg fogja neked csinálni.
ha mégsem. . . kikapcs. jelenlegi éppen használt winchester lehúz, a partició igényelt winchester bedug, bekapcs. windows cd/dvd berak. azzal törlöd a particiót, és csinálsz egy új fat32-est. ha kész és levan formázva, az első újraindításkor kikapcsolod. másik winchester vissza, és innentől windows alatt más tuti engedi formázni.
hA vágod kicsit a témát, akkor a windowsban van fdisk nevü part. progi. azzal elvben megoldható.
Urak javaslatokat várok, mizistennyilát kezdjek ezzel a szecskavágóval.
Seat terra 1989-es 903ccm, benzin
Motor, váltó jó, kaszni vacak, 200000km, lejárt műszaki,
Ha leműszakiztatom azt 60-ból nem úszom meg, annyit meg nem ér az egész.
nagy a bömös, de 150-nél a trabi is nagyot üt.