Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

no, valtozas tortent.osszekevertem a t-handle es a damper rod holder product numberet.es megse 22-es.egyebkent ha valakit erdekel,az srx 250-ese 22mm-es.emiatt valsozinuleg az FZR 250-ese is. viszont talaltunk egy 24-es csolezaro dugot.mit ad isten pont jo.szoval pupu most oriasit nottel a szemembe most gyartjuk le a T-handle-t es ha kesz,akkor szedjuk szet.remelhetoleg szet is jon
jah,fel se tunt

bazzeg ezt nem hsizem el

FOR CHASSIS SERVICE
1. T-Handle
P/N YM-01326 - @
Damper Rod Holder (22 mm)
P/N YM-33298 - @
These tools are used to loosen and tighten the
front fork cylinder holding bolt.
bejott a matek,22 mm-esnek kell lennie
96000
a matekolas poen volt akkor megprobaljuk 24-essel,hatha.
miert mazlista?


mázlista
nem neked asszem 24es kell a 400nál annyi asszem havernak az van 38as szárra ha jól tudom
totóztam 30 as nagy volt utána 27es a következő az jó lett
matematikailag ha vegiggondolom:
pupu ezresenel 10-es imbusz alol, nekem 8
neki 27-es kell nekem x.
10 ugy aranylik a 8-hoz, mint 27 az x-hez, vagyis nekem 21,6-os kell,h legyen.
te hogy tudtad meg,h mekkora kell bele?
na ez az,csak mennyi az az 1-2 szam mert ha nagyot hegesztek fel,baszhatom.ha kicsit,akkor meg lenyalom a peremet,es szinten baszhatom
visszaraktam a rugokat,de nem sikerult.raadasul mindketto megforgott.el nem tudom kepzelni,h mivel huztak ezt meg anno!
hat ami olaj kijott abbol,muszaj szetszedni.olyan fekete,mint a cigany segglyuka.meg iszonyat zaptojas szagu.szoval ki kell takaritani.meg valami uton modon melyen ulnek a szimeringek,nem ferek oda semmivel se.jo fel centi van meg a szimering utan a perembol.
dobj fel egy nyitás érzékelőt is. Piripénz.
na, készen van 25 méternyi kerítés.
jónéhány nap lesz még mire kész a 130 m, ráadásul elől régi nagyméretű téglából rendes alapja is lesz a kerítésnek.
kééssszzz. mocskosul elfáradtam.
Ilyen vazze
1000 nél a 41es szárnál 27es akkor neked kisebb kell 1-2 számmal.
Halihó barátaim Újra itthon. Sajnos nem tudtam kimenni a plázához Ati hívott hogy kint van.
Én előbb az alsó imbusz csavart tekertem ki, és csak aztán vettem ki a a rugókat, hogy legyen ami fogja kicsit, és ne forogjon el.
De az egyik alsó csavart így is úgy kellett lemaratnom a teló aljáról.
Szerintem nem kell szétszedni a telót. Kiveszed az egyik szárat, kipattintod a porvédőt, utána szimmeringet.
Csináltam én is nemrég:
http://www.sportmotor.hu/motor...
hmm,most mar kezdem sejteni (elozmeny) de 600-asnal mekkora lehet az a 30-as? ha jol ertelmezem,akkro nem kell a teleszkop szarat kiszedni,hanem am otoron is vegrelehet hajtani a szimeringcseret,csak kesziteni kell egy ilyen celszerszamot.
delelott mar olyan fain kis tartobakot csinaltunk neki,h nagyon.nem kell felhuzni a motort,hanem beraktam az elso motoremelot,kivettem a kereket,be ezt a tartot,raengedtem,es stabil,mint az atomora. persze van hatul is motortemelo. es olyan jo igy szerelni... na de visszaterve a kiindulo problemara,ha valaki tudja,pontosan miylen celszerszam kell a 600-ashoz,nagyon megkoszonnem.
Hátha segít.

Van 2. része is.
Megyek veszek egy brutál lakatot,és egy belső tér riasztót (akkusat) a garázsba. Félek,hogy bemennek,és oda a motyó. Lent van a motoros ruhám,sisakok,szerszámok az Omega meg a Frézi is. Nem szeretném ha kárt tennének bennük.
Azért van tippem kik is csinálják ezt.