Egyébként elhiszem hogy mennél de ahhoz kell egy nagyobb gép, a tapasztalatok azt mutatják hogy 600-as alatt lehet de nem érdemes odamenni mert csak kínlódás lesz a ridernek és a gépnek is. (két személlyel teljesen esélytelen)
Mielőtt fellázadnának a kisebb löketérfogatú tulajdonosok: nem, nem azért mert nem megy fel, felmegy. De a nyomatékhiány miatt szét kell forgatni a gépet és az többszáz km-en idegörlő és fárasztó mivel a hágók rohadt hosszan emelkednek és a hajtűkben szinte megállva kell befordulni és persze itt is folyamatosan emelkedik tovább.
Minimum 600-as gép kell, de ha utas és csomag is van akkor min. 750 mert az kb olyan mint ez a GSX de inkább 1000. (FZR-ről van szó persze)
Az ezressel már izomból (azaz nyomatékból) lehetne könnyedén haladni felfelé, itt-ott a GSX-nek is elkelt volna némi + Nm és lökettérfogat. (Zsoltinak biztos nem lenne gondja a 12-essel)
ja ez volt az a gép teljesen megértelek amúgy, ahogy tankolgatom a majestyt, mindig eszembe jut, hogy egy "rendes" motorba pont kb kétszer ennyit tolnék, de még a 250esbe is legalább másfélszer... most pl full porzott a tank, és 3600 körül már a betöltőnyílás pereménél volt a benya csak ez a rohadt kipufftömítés. mi a faszom 4500ft azon?
Nem egy sisakkamerás onboard és most először csináltak ilyet de:link
2-3 100-as
egy motorszerelő srác ismerősömmel. cnc-s, ő fogja az exupot is megcsinálni.
Mielőtt fellázadnának a kisebb löketérfogatú tulajdonosok: nem, nem azért mert nem megy fel, felmegy. De a nyomatékhiány miatt szét kell forgatni a gépet és az többszáz km-en idegörlő és fárasztó mivel a hágók rohadt hosszan emelkednek és a hajtűkben szinte megállva kell befordulni és persze itt is folyamatosan emelkedik tovább.
Minimum 600-as gép kell, de ha utas és csomag is van akkor min. 750 mert az kb olyan mint ez a GSX de inkább 1000. (FZR-ről van szó persze)
Az ezressel már izomból (azaz nyomatékból) lehetne könnyedén haladni felfelé, itt-ott a GSX-nek is elkelt volna némi + Nm és lökettérfogat. (Zsoltinak biztos nem lenne gondja a 12-essel)
már összeraktuk és pöpec, exup viszont kuka, de azt is megoldjuk.
egy kérdés: ha a gyertyákat sárgaréz kefével csiszoltam telibe, az valóban gáz? állítólag lerakódik rá valami réteg emiatt idővel.. ?
Nem tudod, hogy mekkora az alapjárati fúvóka benne gyárilag?
Habár van egy kollégám az annyira nem csipi.