Ahhoz kell venni egy olyat ami szépen egyben van és csak vigyázni rá, te ne szerelgess. És ne Ural/Dnepr/Junak/Simsont hanem valami kétüteműt.
Bár én a helyedben 70-es évek végi Japánt vennék ilyen célra, komolytalan pénzekért vannak egy/kéthengeresben.
Én nem szedném szét amíg jó.
Menjél vele az idén és akkor majd ráérsz gondolkodni hogy hogyan tovább mivel ez így nagyon sok pénz. (meg még az is lehet hogy jövőre már másmilyen géppel kezdenéd a szezont)
Primer láncot meg vez láncot mindenféleképp cserélni akarok meg hengerkopást is meg kell nézni mondjuk nem füstöl és megy mint a golyó.
Meg a váltót is cserélni kéne majd de az most a kuplung cserénél kiderül hogy szuperál ha meleg a motor akkor üreset alig vesz meg keményen kell berakni sebességbe 2-3.
Feltételezem.
Ha ilyesmibe akarsz kezdeni az nem rossz dolog de akkor nem árt egy-két olyan ismerős aki benne van a veteránozásban.
És türelem is kell hozzá.
link
Bár én a helyedben 70-es évek végi Japánt vennék ilyen célra, komolytalan pénzekért vannak egy/kéthengeresben.
link
link
Menjél vele az idén és akkor majd ráérsz gondolkodni hogy hogyan tovább mivel ez így nagyon sok pénz. (meg még az is lehet hogy jövőre már másmilyen géppel kezdenéd a szezont)
Meg a váltót is cserélni kéne majd de az most a kuplung cserénél kiderül hogy szuperál ha meleg a motor akkor üreset alig vesz meg keményen kell berakni sebességbe 2-3.
Ha ilyesmibe akarsz kezdeni az nem rossz dolog de akkor nem árt egy-két olyan ismerős aki benne van a veteránozásban.
És türelem is kell hozzá.