igazából nem tudom.nem szeretném ha a kipuba kicsapódna a pár aztán rohadjon meg azt mondják nem tesz jót a motornak a hidegen való indítás.bár ugye megoszlanak a vélemények ebben is.én nem szoktam.az aksit kezelem aztán ennyi.
Szia.
Nem egyszerű mutatvány. Trafót meg a termosztátot el kell rakni hogy normális idomot lehessen ráfaragni. A fejidomtartót is le kell cserélni +az idom a vízhűtőt is cserélni kell mert nem azon van a betöltő a segédvázat átfaragni a lámpa miatt mert annak van 1 tartókerete. De ez 88as lesz szerintem. 90be már a döntött első lámpás volt és annak a váza is már más volt.
Itt volt a múltkor a kawszutyis haverod és istenített téged hogy te mekkora motoros vagy és hogy mekkora zseni vagy és a közeledbe nem vagyunk akkora tudással rendelkezel a motorokról. Ezek szerint tévedett
Hány motoros haverod van pesten baszod? Ismersz egy rakás embert aki vszeg több motort javított, mint amit én láttam az utcán összesen!
Többször mondtam már hogy csinálgattam már sok mindent de nem én vagyok az etalon motorszakértésben.
Elvitték a robeszt? Akkor addig meg mit görcsölsz ezen? (azt meg hogy akarsz-e FZR-t azt neked kell tudnod. Ha jó akkor persze hogy ellennél vele hiszen alkatrész van hozzá kannaszám)
azabaj, hogy ha ilyeneket lát az ember, amiket egy-egy fanatikus, ÉS hozzáértő rengeteg pénzzel és energiával megalkotott, az a téveszme szálhatja meg, hogy ő is meg fogja tudni csináni hasonlóan
Nem szoktam beindítani.Ilyenkor leteszem, aksi ki, havonta egyszer rátöltök aztán tavaszig be sem indítom.
Nem egyszerű mutatvány. Trafót meg a termosztátot el kell rakni hogy normális idomot lehessen ráfaragni. A fejidomtartót is le kell cserélni +az idom a vízhűtőt is cserélni kell mert nem azon van a betöltő a segédvázat átfaragni a lámpa miatt mert annak van 1 tartókerete. De ez 88as lesz szerintem. 90be már a döntött első lámpás volt és annak a váza is már más volt.
Többször mondtam már hogy csinálgattam már sok mindent de nem én vagyok az etalon motorszakértésben.