Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben rájöttem hogy valami nem stimmel,feltéve hogy a VFr-ről van szó,mert annak is gyárilag ötvezetékes a fesszabályzója.Ha neked ez a hétvezetékes volt benne,ez már cserélt lehet,mert ez Suzuki fesszabályzó.Az előbbi rajz a GV1200-é,itt van a VFR750-é!
akkó menny lámpával úgyis kötelező
Nekem más a kapcsolási rajzom. 3sárga,2zöld,2pirosfehér. épp ez az h mi alapján szabályoz... kimértem am, össze vissza. lámpával jó,alacsoyn fordulaton viszont kevés. lámpa nélkül,fordulaton simán felugrik 15fölé...
Nem rosz ötlet
De szét lehet szedni és kiveszem azt a karimat ami repedt csak azt viszem javitani. De a tuning ötletet köszönöm
Ez azért elég szélsőséges dolog lenne... ennyi erővel önts rá benzin,gyújtsd meg,talán hirtelen felmelegszik annyira h összeolvad...
Böccy,megvan mért nem szabályoz a Hondáé:lenni kéne még egy narancs/fekete vezetéknek is,úgy nézem ez a tápvezérlés a gyújtáskapcsolóról.A piros/ fehér vezetékek a plusz kimenő szálak,csak duplán vitték a megfelelő áramterhelés miatt,A barna/fehér vezetékek meg a negatív szálak szintén duplán.
Meg ne próbáld hegeszteni,mert a benne maradt benzin ki fog robbanni, inkább keress egy akkora darab benzinálló gumit,amekkora a repedés,takard le,és egy megfelelő méretű csőbilinccsel szorítsd rá.Egy darabig megteszi.
Szevasztok! Olyan gondom van, hog 89-es Fzr 1000 motorom benzinpumpályán van egy hajszálrepedés és ott nyomja ki a benzint. Holnap megprobalom meghegesztettni de ha nem sikerül nincs valakinek ötlete honnan szerezhetnek egyet? Jön a nánási tali!
hm. fas*nak kell így variálni. na csak azt nem értem, h a hondámon melyik az amelyikkel szabályoz. asszem ki lesz méretve.
A Gilerámon volt hasonlóan túlbonyolított fesszabályó,de az egyfázisú volt két sárga vezetékkel.Szóval három egyszínű a generátorra megy,egy vezeték,általában piros az akku pluszra,egy vezeték a negatív test(ezt könnyű kimérni mert a ház is negatívon van!).A maradék kettő az érdekes,egyik egy töltésvisszajelző,a másik meg egy vezérlő plusz vezeték a gyújtás kapcsolóról,ez fontos,mert e nélkül nem szabályoz.Hogy ezt mért teszik bele számomra is rejtély,miért nem önszabályzó megoldást tesznek bele.
Hogy a kettő közül melyik melyik,az jó kérdés,a Gilerán piros/fekete vezeték volt a tápvezérlés.
Na, a fizimen meg ilyen. Ezt kéne a hondára szerkeszteni,ha normálisan lehet. A hondán, sárga,pirosfehér,zöld,sárga,pirosfehér,zöld,sárga a sorrend. vajon ezen mi mi?....
Szasztok. Nem vagyok egy light peace, de ez dúrva...
http://youtu.be/gKnTFWEFFBQ
Most jöttem Dunakesziről,nem fért fel hátra a két csaj
A hondámon fosta el magát a fesszabi. Azon van 3sárga,kettő zöld,és kettő piros. Ami a fizin van,az is hetes,és az lenne a jó, ha rá tudnám rakni a hondára, ugy h nem gányolás. de most megkeveredtem
Érdekes,nálam a gyárin csak négy csatlakozó van,az ötödik negatív a fémháza.
elvileg 5 spárgának kell lenni 3 fehér 3 fázis. 1 kék test. 1 piros pozitív. a többi mi azt nem tom szerintem a fekete lesz a test nálad mert kék nincs a másik 2mi azt passzolom.
Ez kész XD

Sziasztok!

tipp kellene,vagyis help. Nyilván nem várom el,illetve nem érdemlem meg de talán még is kapok segítséget. Az FZR fesszabin a vezeték szineinek jelölése mi? 3fehér(gondolom generátor) 1vastag piros(gondolom ez pozitiv,megy az inditó relébe), vastag fekete(?),vékony zöld(?),vékony barna(?)

Nagy ritkán járok erre. Rem minden ok. Üdv.
én is, ha visszaemlékszel azt írtam rá, hogy szép munka.
Csak Jucival ment vagy vitte a "gyerkőcöket" is?
Fűnyírás kész, megyek sövénnyírni. (aztán meg Oldwingozást rendelek el)
Nincs de volt már itt egy-két példány amin az volt. Minőségi Magyar cuccok.
Hát akinek épp van itthon egy komplett exup kuplungja az úgy őrzi tartaléknak mint a hasadóanyagot. (viszont van egy szegecselésre váró genesis kosaram de abban másak a lamellák mint a tiéd)
Hát így messziről nézve fogalmam sincs hogy csak negyedikben mitől kattoghat.