SZombaton ha nem esik gurulunk egyet a haverjaimmal Jászb.-Pest-Visgrád-Esztergom stb utvonalon,beugrom a Pap-szigetre is,ha valakit érdekel valami kérdezzen!
Természetesen nagyra értékelem a tapasztalatodat,sok segítséget kaptam már itt többek között tőled is.Mindent szeretek,ami brümmög,remélem sok szép percet okoz neked a GW ,vagy bármilyen másik motor is.Én sem vagyok típus hű,valószínű az Fzr megmarad,de biztosan veszek egy ZX10r-t is.Sajnos a nagy álmom a VTR Sp2 biztosan nem lesz meg,mivel a múlt hétvégén volt egy nálam,és baromi kényelmetlen az ülés pozíciója.A motortól(blokk) nem voltam beszarva,viszont a fék-futómű páros valami hihetetlen.
félre ne érts:nem leszólni akartam a GW-t!sem téged.Én nem találom izgalmasnak a poroszkálást és NEM tartom jó dolognak a városban csapatást,nem is művelem rendszeresen.A deffenzív motorozást pedig olyan dolgok összességére értem,mint pl.:
-beláthatatlan kanyarokban,emelkedőknél az útpatka felé húzódom
-kereszteződéseknél fék készenlét,felezővonal felé húzodom
-este kereszteződés előtt villogás a refivel
-szerpentinen a kanyar ívének nem a leggyorsabbat választom,hanem kigyorsításkor éppen távolodom a a felezőtől
-dugóban,pirosnál alacsony sebességi fokozatban,közepes fordulaton megyek a sorok között,ha elindul a sor besorolok
-hangos nyitott kipuffogó(igenis meghallanak 300-400 m-ről is)
-előzést nem lehet tanítani,ahhoz hatalmas rutin kell,sok-sok km,de mindig visszaváltva,hirtelen előzök,bármilyen bekötő út,beláthatalan résznél azonnal visszasorolok
-stb.
ilyenekre gondolok
Nem jól látod a dolgot.
Én 90-ben kezdtem el hivatalosan motorozni majd 93-tól ültem nagymotorra. Azóta iszonyat sok km-t mentem két keréken ahhoz hogy felfogjam: az országút de főleg nem a lakott terület nem arra való hogy iszonyú defenzíven felrúgjam a szabályokat. (ne menjünk bele a: te sosem mentél 51-gyel lakott területen? okfejtésbe mert nem erről beszélek, én is mentem már (óra szerint) 317-tel az M6-oson)
Egy haverommal akivel már régen húzzuk a gázt, már évekkel ezelőtt beszéltük hogy milyen szerencsénk volt a 90-es években hogy egyszerűen nem tellett ilyen gépekre, mint akár az FZR vagy a mostani fegyverek, amik kifelé jövet lámpát rendszámot és típusbizonyítványt kaptak a suzukai versenypályáról.
Nézegettünk a ZZR1400-at és a Hayabusát a kiállításon és egymásra sem nézve szinte egyszerre mondtuk: ha akkoriban ilyesmikre vagy bármilyen 60Le-nél erősebbre ülhettünk volna akkor 99% hogy azóta már rég nem élnénk.
Mentünk gyorsan (a lehetőségekhez képest) és estünk is sokszor, szerencsére élünk. Mai fejjel felfoghatatlan baromságok amiket csináltunk (bár én a józanabbik voltam) és gondoltunk arról hogy egy sima sisak és egy bőrkabát/bakancs megvédhet ha bármi baj lesz. Abba sosem gondoltunk igazán bele hogy mit mondunk vagy teszünk akkor ha valaki esetleg megsérül vagy talán még rosszabb történik vele a mi felelőtlenségünk miatt.
És mi is azt gondoltuk hogy irtó defenzívek vagyunk és nem lehet baj, aztán a haverom mégiscsak beleállt az ETZ-vel ~70-nel egy szemből balra bekanyarodó Escort bal elejébe. (1 év betegállomány de ugyanúgy ment tovább mint a barom)
Nos a máról: én a mai napig szeretek kanyarban dönteni és egyenesben gyorsan menni de sajnos (be)látom, nagyon kicsi hozzá a tér, ezért már nagyon ritkán csinálom.
Goldwing:ez a név téged is megtévesztett mint itt sokan másokat.
Én nem azért vettem meg mert az a neve (sőt ez kimondottan zavar) és ez egy kényelmes túrázós valami, hanem azért mert akartam venni valamilyen öregebb gépet, ugyanis nagyon szeretem őket. (sanyi meg ártatlan képpel belinkelte)
Úgy néz ki hogy ez fog megmaradni, annak ellenére hogy a költségeiből akár három használt FZR-t is vehettem volna a mostani mellé. Ez persze nem jelenti azt hogy én akkor már nem szeretek másmilyen motorral menni és hátat fordítottam mindennek mert annyi minden van amit még szívesen kipróbálnék,pl a múlt héten ajánlottak már érte egy Vmax-et is
Szerintem itt senkinek nem feladata hogy megnevelje a másikat (ha jól emlékszem itt mindenki felnőtt ember), mindenki úgy megy és annyival ahogy jónak látja, vagy biztonságosnak a saját keretein belül. Mindegy hogy ez most 50/60/80/120/200... Egy a lényeg, hogy egyben érjünk haza.
Ámen.
bocsi,nem olvastam a kommentedet figyelmesen!a városi 160-200 ökör dolog,nem mondom,hogy nem csináltam ilyet,de nem is tartom nirmális dolognak...A Lánchídon a fókusz elől menekültem .A belinkelt térképen levő szakaszon pedig próbálgattam az áttételt,de valahogy nem tetszett,amikor 120-nál pörgött 9.000-et a motor
http://youtu.be/YRUNuRtEr64
Lehet fel kéne menni péntek este.
Én csak leírtam az én (kissé megváltozott) világlátásomat. Mindenki úgy megy ahogy akar, nem szólok bele senkinek az életébe.
-beláthatatlan kanyarokban,emelkedőknél az útpatka felé húzódom
-kereszteződéseknél fék készenlét,felezővonal felé húzodom
-este kereszteződés előtt villogás a refivel
-szerpentinen a kanyar ívének nem a leggyorsabbat választom,hanem kigyorsításkor éppen távolodom a a felezőtől
-dugóban,pirosnál alacsony sebességi fokozatban,közepes fordulaton megyek a sorok között,ha elindul a sor besorolok
-hangos nyitott kipuffogó(igenis meghallanak 300-400 m-ről is)
-előzést nem lehet tanítani,ahhoz hatalmas rutin kell,sok-sok km,de mindig visszaváltva,hirtelen előzök,bármilyen bekötő út,beláthatalan résznél azonnal visszasorolok
-stb.
ilyenekre gondolok
Én 90-ben kezdtem el hivatalosan motorozni majd 93-tól ültem nagymotorra. Azóta iszonyat sok km-t mentem két keréken ahhoz hogy felfogjam: az országút de főleg nem a lakott terület nem arra való hogy iszonyú defenzíven felrúgjam a szabályokat. (ne menjünk bele a: te sosem mentél 51-gyel lakott területen? okfejtésbe mert nem erről beszélek, én is mentem már (óra szerint) 317-tel az M6-oson)
Egy haverommal akivel már régen húzzuk a gázt, már évekkel ezelőtt beszéltük hogy milyen szerencsénk volt a 90-es években hogy egyszerűen nem tellett ilyen gépekre, mint akár az FZR vagy a mostani fegyverek, amik kifelé jövet lámpát rendszámot és típusbizonyítványt kaptak a suzukai versenypályáról.
Nézegettünk a ZZR1400-at és a Hayabusát a kiállításon és egymásra sem nézve szinte egyszerre mondtuk: ha akkoriban ilyesmikre vagy bármilyen 60Le-nél erősebbre ülhettünk volna akkor 99% hogy azóta már rég nem élnénk.
Mentünk gyorsan (a lehetőségekhez képest) és estünk is sokszor, szerencsére élünk. Mai fejjel felfoghatatlan baromságok amiket csináltunk (bár én a józanabbik voltam) és gondoltunk arról hogy egy sima sisak és egy bőrkabát/bakancs megvédhet ha bármi baj lesz. Abba sosem gondoltunk igazán bele hogy mit mondunk vagy teszünk akkor ha valaki esetleg megsérül vagy talán még rosszabb történik vele a mi felelőtlenségünk miatt.
És mi is azt gondoltuk hogy irtó defenzívek vagyunk és nem lehet baj, aztán a haverom mégiscsak beleállt az ETZ-vel ~70-nel egy szemből balra bekanyarodó Escort bal elejébe. (1 év betegállomány de ugyanúgy ment tovább mint a barom)
Nos a máról: én a mai napig szeretek kanyarban dönteni és egyenesben gyorsan menni de sajnos (be)látom, nagyon kicsi hozzá a tér, ezért már nagyon ritkán csinálom.
Goldwing:ez a név téged is megtévesztett mint itt sokan másokat.
Én nem azért vettem meg mert az a neve (sőt ez kimondottan zavar) és ez egy kényelmes túrázós valami, hanem azért mert akartam venni valamilyen öregebb gépet, ugyanis nagyon szeretem őket. (sanyi meg ártatlan képpel belinkelte)
Úgy néz ki hogy ez fog megmaradni, annak ellenére hogy a költségeiből akár három használt FZR-t is vehettem volna a mostani mellé. Ez persze nem jelenti azt hogy én akkor már nem szeretek másmilyen motorral menni és hátat fordítottam mindennek mert annyi minden van amit még szívesen kipróbálnék,pl a múlt héten ajánlottak már érte egy Vmax-et is
Ámen.