Arról azért nem írtam, mert igazából semmi különös. Nagy komfortban lehet vele falni a kilométereket. Gyakorlatilag két tankolás (kb 300km) között nem igazán jut eszébe az embernek róla leszállni, mert fel se tűnik rajta az idő..
Amikor megvettem, már volt kb 20 000 kilométer az első futóműben, igy kicsit megült az eleje és karistol az idom kanyarban, még a majrécsík eltűnése előtt picivel. Olajcsere óta viszont csak a lábtartóval egyszerre ér le az idom.
Fék jó, futómű viszonylag lágy, de ezért kényelmes is. Néha beleng kanyarban, de nem vészes.. majrécsík nélkül közlekedem vele
A váltója rövid, simán leforogja az 5.-et is...
Túra.. 110-zel hajtva mentünk a nyílegyenes ukrán utakon többszáz kilométereket.. na akkor evett 5,5 litert, amúgy inkább 6 körül, vagy felette fogyaszt.. kicsit sok a fogyi túrázáshoz.
Nem egészen erre gondoltam bár hasznos dolgok ezek is. Inkább arra hogy milyen volt használni. (mivel te többnyire mégiscsak messzebb mész mint a sarki bolt )
Kellett neki egy hátsó tárcsa, meg féknyereg felújítás.. amúgy meg elromlott a kilométer kihajtás,.. úgyhogy most már olyan 6k km hiányzik az órából.. de még nincs elég kedvem 27ezerért megvenni a jeladót. Meg egy kormánycsapágy csere is befigyelt (a gyári volt még benne)
Mentem vele egy 10-est.. nem sok, de nem okozott csalódást (ezért is vettem meg)
Igazából ez az XLV se feküdne nekem teljesen, de ez egy ikon. DRZ 400S-t vagy XR650L-t (ritka) szeretnék helyette igazán
Amikor megvettem, már volt kb 20 000 kilométer az első futóműben, igy kicsit megült az eleje és karistol az idom kanyarban, még a majrécsík eltűnése előtt picivel. Olajcsere óta viszont csak a lábtartóval egyszerre ér le az idom.
Fék jó, futómű viszonylag lágy, de ezért kényelmes is. Néha beleng kanyarban, de nem vészes.. majrécsík nélkül közlekedem vele
A váltója rövid, simán leforogja az 5.-et is...
Túra.. 110-zel hajtva mentünk a nyílegyenes ukrán utakon többszáz kilométereket.. na akkor evett 5,5 litert, amúgy inkább 6 körül, vagy felette fogyaszt.. kicsit sok a fogyi túrázáshoz.
Mentem vele egy 10-est.. nem sok, de nem okozott csalódást (ezért is vettem meg)
Igazából ez az XLV se feküdne nekem teljesen, de ez egy ikon. DRZ 400S-t vagy XR650L-t (ritka) szeretnék helyette igazán
Próba szerencse..
Igazából a 120k km riasztóbb lehet