"Hát igen de ezek egyhengeresek." Ezt az áruk miatt írtam mivel a S.Tenere és az Africa Twin ebben az évjáratban 700-800e körül szokott lenni. Az egyhengeresek általában jóval olcsóbbak. (sima Tenere és társai)
És valóban nem nekem kell (mivel a lábam sem érne le) csak gondoltam lehet hogy esetleg érdekel itt valakit. (pl Jaszit mint üzletembert)
ezért szoktam én az elejével korrigálni:a villahídban engedem le-fel az első telót.
Bár tökéletesen fasza sosem lesz így,az biztos.De túrázásnál szerintem nem számít annyira,ugyse használod ki a futóművet teljesen
Csak azzal meg az a baj hogy megváltozik a himba áttétele és elpuhul a rugózás. Így jártam Frén az Öhlins rugóstaggal is mert hosszabb volt mint a Genesisé. (exupba meg Thunderace-be való)
Simán berakva baromi magas lett (bár itt a többségnek az a mániája hogy emeli a hátulját) a csontot hosszabbítva meg két személynél koppra állítva is puha volt. (bár nagyon finoman dolgozott)
Sziasztok!
"Hát igen de ezek egyhengeresek." Ezt az áruk miatt írtam mivel a S.Tenere és az Africa Twin ebben az évjáratban 700-800e körül szokott lenni. Az egyhengeresek általában jóval olcsóbbak. (sima Tenere és társai)
És valóban nem nekem kell (mivel a lábam sem érne le) csak gondoltam lehet hogy esetleg érdekel itt valakit. (pl Jaszit mint üzletembert)
A fene sem tud itt már kiigazodni...
http://www.youtube.com/watch?f...!
Bár tökéletesen fasza sosem lesz így,az biztos.De túrázásnál szerintem nem számít annyira,ugyse használod ki a futóművet teljesen
Simán berakva baromi magas lett (bár itt a többségnek az a mániája hogy emeli a hátulját) a csontot hosszabbítva meg két személynél koppra állítva is puha volt. (bár nagyon finoman dolgozott)