A kettőből valóban lehet csinálni egyet de azért nem olyan egyszerű.
A 2000 utáni és az előtte levők nem csavarra azonosak. (láttam egymás mellett Pakson a 97-est és a 2003-ast)
Én áttettem volna a bordó idomait és az elejét a 2005-ösre de azon eltekeredett a váz a villanyaknál, így ez bonyolítja a dolgot. (mondta az eladó)
Zavaros választ kaptam arra a kérdésre hogy hol és hogyan törött össze a motor,mivel nem értettem (persze dehogynem) hogy mitől rozsdásak a féktárcsák,az összes csavarfej és szürkére oxidált az összes alu alkatrész. (tengerparti útjaimról ismerős ez a jelenség ahol a sós levegő megdolgozza a fém részeket és rohad-oxidálódik minden )
Tehát a tények azt mutatják hogy ez a motor itthon mostanában nem ment mert itthon évekig kéne a szabadban tárolni és sóval szórni amíg így nézne ki. De hát akkor hogy kerül rá Magyar rendszám?
Behozták az USA-ból,lepapírozták és majd megcsináljuk,addig meg fizetünk rá mindent? (a rendszáma zsír új volt és 2013.08-ig volt rajta műszaki)
Szerintem meg bejött törötten kevés pénzért majd átment egy rosszul megvilágított helyiségben a műszaki vizsgán és forgalomba helyeződött nálunk. Mit ad Isten nemsokkal később egy figyelmetlen "ismeretlen" elvitte a motor elejét amiben a váz is sérült így gazd.totálkáros lett a biztosítónál, ami 6 évesen az eurotax szerint 1M feletti értéket jelent. És csak meg kellett hirdetni 150e-ért (mondta az ember hogy fix ár mert tudják hogy sokkal többet ér) így pillanatok alatt el fog kelni és még az is pénz.
Valami ilyesmit gyanítok a háttérben.
Akkor meg feltehetném az íbéjre valami horror áron és szénné keresném magam rajta. Valami állat csak megvenné mint ritkaság, én meg abból vehetnék két polír állapotú régi DS23-at. (egyet nézegetni és egyet járkálni )
Akkor pár év múlva neked lenne az egyetlen C6-od Európában
Addig nem lesz franc nagykocsi, míg be nem ismerik, hogy ebben a méretben, 100LE felett háccsó hajtás kell.
Nézd meg, a Volvó is kiszorul a prémium szegmensből lassan, pedig az mekkora brand (volt, a 7740-960-ig meg az se használt neki, hogy Ford lett)
A 2000 utáni és az előtte levők nem csavarra azonosak. (láttam egymás mellett Pakson a 97-est és a 2003-ast)
Én áttettem volna a bordó idomait és az elejét a 2005-ösre de azon eltekeredett a váz a villanyaknál, így ez bonyolítja a dolgot. (mondta az eladó)
Zavaros választ kaptam arra a kérdésre hogy hol és hogyan törött össze a motor,mivel nem értettem (persze dehogynem) hogy mitől rozsdásak a féktárcsák,az összes csavarfej és szürkére oxidált az összes alu alkatrész. (tengerparti útjaimról ismerős ez a jelenség ahol a sós levegő megdolgozza a fém részeket és rohad-oxidálódik minden
Tehát a tények azt mutatják hogy ez a motor itthon mostanában nem ment mert itthon évekig kéne a szabadban tárolni és sóval szórni amíg így nézne ki. De hát akkor hogy kerül rá Magyar rendszám?
Behozták az USA-ból,lepapírozták és majd megcsináljuk,addig meg fizetünk rá mindent? (a rendszáma zsír új volt és 2013.08-ig volt rajta műszaki)
Szerintem meg bejött törötten kevés pénzért majd átment egy rosszul megvilágított helyiségben a műszaki vizsgán és forgalomba helyeződött nálunk. Mit ad Isten nemsokkal később egy figyelmetlen "ismeretlen" elvitte a motor elejét amiben a váz is sérült így gazd.totálkáros lett a biztosítónál, ami 6 évesen az eurotax szerint 1M feletti értéket jelent. És csak meg kellett hirdetni 150e-ért (mondta az ember hogy fix ár mert tudják hogy sokkal többet ér) így pillanatok alatt el fog kelni és még az is pénz.
Valami ilyesmit gyanítok a háttérben.
http://youtu.be/fsFpyUgkdrY
Addig nem lesz franc nagykocsi, míg be nem ismerik, hogy ebben a méretben, 100LE felett háccsó hajtás kell.
Nézd meg, a Volvó is kiszorul a prémium szegmensből lassan, pedig az mekkora brand (volt, a 7740-960-ig