Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Feri bátyám, a km órával komoly gondjaid vannak mint nekem is csak az enyém lefelé mér - mikor 110-et mutat, már 160 körül járok (a km óra kihajtás nem eredeti hozzávaló )

24 baleset? az szép, főleg ennyit megúszni
Nekem 30 év alatt csak 4 sikerült, ebből 1 motoros esés, 2 autós meg totálkár (egyikben vétlen voltam, sérülésem soha nem volt)

reggelt
Pupu,jó reggelt!
lesz az mindjárt 290 is
München alatt 260 fölé is ment!A 240-t viszi árkon bokron.
bár lehet ha kínoztam volna elmegy az óra 250 fölé is, de mondjuk nem izgatja a fantáziám
gyári 230 van megadva. Annyit csak komoly változtatásokkal fog menni. Az enyém teljesen gyári állapotban(szelepállítás után) nyitott sportdobbal megy sík úton óra szerint 245-öt ez talán a gyári 230 lehet ha csal annyit az óra
elég spéci kis masina,nekem az 1000-es exup éppen,hogy elérte a 260-at
Yamaha FZR 600R
Németben már vitt el egy kamion -A sofőr elaludt.Szerencsére kisebb karcokkal megusztam.
Össz:24 balesetem volt a 40 év alatt,egy saját:a buszt értem utól.
Majd egyszer jól utolér valaki
Jelenleg: 27000 km benne a felujitástól. Teljes generálon esett át és csak külföldre járok vele.Egy ut :2400km oda vissza -3-400km-megállással.
milyen 600-as az feri bá?t
az asszony ninjája nem megy annyi
A 600-om 240.-ig húz és a vége 260 /9800-on
Reletiv,hogy hol:ahol lehet!
na ezzel azt nem menne a 3-ban 220
Nem emlékszem pontosan,csak a nyélgázas közlekedésre írtam!
Valamelyikről élmény leszállni !
Pedig van egy iszonyatosan nyomatékos blokk és egy jó futómű . Igazi élmény motor !(mondjuk nekem minden motor az )
Hát nem nagyon tetszenek ezek.
csak erősebb , szerintem az a blokk . ( olyan neked va ló )
Csak ?
Áááá nem. Hülyeséget beszélek.