A tököm tele van húznám le a blokkcsavarokat és némelyik csak nyúlik,kettőt már beletörtem
Azt hittem szarul állítom be a nyomatékkulcsot,de nem úgy néz ki némelyik csavar nem bírja már az előírt nyomatékot
Nekem az egyik legfontosabb szempont az hogy hosszú távon kényelmes legyen a pilótának és az utasnak is. Olyan idők jönnek hogy hosszabb külföldi túrák terveződnek a jövőben és ehhez keresek megfelelő vasat.
Még az a kérdés le akarsz-e menni az aszfaltrol,mert ha nem akkor feleslegesek ezek a magas turaendurok.A haveromnak a pegasoján ez a" nagymintázatu "aszfaltra földre valo gumi volt,de aszfalton nagyon rázott,a másiknak,/ XT 660 X/ elől hátul 17-es kerék,jo utcai gumi,/supermotos/ lement vagányan a fűre már feküdt is De gondolom te se akarsz poros földutakon kóborolni.De ott van az ellenpélda Dishpit XJ 900-al megy patakokon,murván,mindenhol.
Azt hittem szarul állítom be a nyomatékkulcsot,de nem úgy néz ki némelyik csavar nem bírja már az előírt nyomatékot
előre is köszi
http://limpbizkit.blog.hu/2008...
mikor itt koncerteztek és voltam koncerten akkor sokan odajöttek baszki te hasonlítsz rá kurvára
mindenkinek
Szeva :ird le a méretet hátha találok olyat a sok lim lom között.
http://youtu.be/19iF_kcy0N8
Ezt most találtam és gondoltam feldobom a Gyulánknak!
Majd este még visszanézek!
Lassan megtanulok sütni főzni is
(csak nincs semmi szélvédelem bár ez így szép)