Mondtam neked hogy király,még egy kérdés: mübizonylatot kaptál hozzá? Azért kérdezem mert az egyik ismerősömnek is ilyen van,azt Horváthba akar menni azt aggodik.
Egyébként az első fék nem sokat ér rajta.
Egy kissé erősebb húzásra is blokkolja az első kereket de a szerelvény ugyanúgy rombol tovább. (alig van elől súly)
Viszont a hátsó fék nagyon hatékony.
és kapsz még valahol dot 3-as olajat?
a hútőfolyadék csere évente mondjuk full pénzkidobás,mondjuk az a 2-3000 ft tényleg nem összeg,de annyiból inkább egy szájat veszek a 4-es mellett
Úszóágyazású 2 dugós elől, hátul meg egy bazinagy egydugós. (qrvanehéz motor, valamivel meg kell állítani)
Ma hívott az emberem, a Red Baronon keresztül szeretné megoldania finanszírozást. (vannak kétségeim de hajrá)
a brembonál figyelni kell,hogy véletlenül se RC-t(verseny betétet) vegyél,én egyszer benyaltam vele,soha az életben nem melegíted fel,csak pályán
az SC az fasza,viszont eszi a tárcsát is és aránylag gyorsan kopik(kb. 8-10000 km),de szerintem ég és föld a gyárihoz képest...
a tárcsakopás meg olyan mindegy,30000 km-t úgy se lesz meg a motor,ha megtartod,akkor meg férjen bele 20-30000 ft egy garnitúrára
köszi a jótanácsot.a fékbetétre már én is gyanakszom (ez a bendix nevű)ezt tudták akkor gyorsba hozni nem kopik gyorsan de amíg nem rakok bele brembót addig nem tudom meg hogy valójában milyen minőség.
Itt jön a tavasz:elő a gépekkel
Jó reggelt mindenkinek!
Alszást rendelek el.
Azzal nincs gond hogy 31 éves a vas de kétlem hogy rábólintanak a 750ezres vételárra. (bár neki van 200e így csak 550e kéne
DOT 3-ast meg lehet még találni de 4-est szoktam venni.
Egy kissé erősebb húzásra is blokkolja az első kereket de a szerelvény ugyanúgy rombol tovább. (alig van elől súly)
Viszont a hátsó fék nagyon hatékony.
a hútőfolyadék csere évente mondjuk full pénzkidobás,mondjuk az a 2-3000 ft tényleg nem összeg,de annyiból inkább egy szájat veszek a 4-es mellett
Ma hívott az emberem, a Red Baronon keresztül szeretné megoldania finanszírozást. (vannak kétségeim de hajrá)
az SC az fasza,viszont eszi a tárcsát is és aránylag gyorsan kopik(kb. 8-10000 km),de szerintem ég és föld a gyárihoz képest...
a tárcsakopás meg olyan mindegy,30000 km-t úgy se lesz meg a motor,ha megtartod,akkor meg férjen bele 20-30000 ft egy garnitúrára