Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

tudsz kérni egy alvázszámot?
Sziasztok!

Beszereltük a power commandert,beszarás Úgy,hogy csak a gyári térkép van rajta,olyan gázreakcót produkált,hogy csak lestem Nem túlzok:3-4x gyorsabban veszi a fordulatot!Alig várom már a kicsit jobb időt,hogy elvihessem belövetni!Nagyon jó döntés volt!Rendeltem másik Akra matricát,azért ez jobban illik hozzá szerintem!
Szeretem ezt a motort
kicsit hideg van
Autósok nem szoktak hozzá hogy már vagyunk 1 hét és 3 akció bazze 20 év alatt nem volt ennyi eksön mint most ma is majdnem odapirultam 1 mikróbusz oldalához nem néz tükörbe és sávot vált én meg mellette
a busz alacsony padlós vagy te vagy magas?
NEEEM. Andié nem az enyém
Nem hülyének nézés, csak hátha: úszó nem lukas? a szelep lezár rendesen? (belefújva tudod nézni)
Valami baja (nem Baja ) csak van...
Akkor túlfolyna .... de nem.
Most vicceltem .
Holnap átnézek mindent rajta.
Na elköszönök,fürdés és alvás,holnap korán meló.
Ezzel a töltéssel legfeljebb Ábrusig jutnál.
-Naaaaa ? Milyen a Mercedesem?
Zsolti,nem a tűszeleped halt be?Terepgépnél nagyon igénybe van véve a zötykölődés miatt,a gumicsúcs nem bírja sokáig,mint egy aszfaltos gépnél.
Leszaladjak?
Az a baj,így nehéz távgyógyítani,ha itt lenne a gép gyorsan kimérném.
. . .
Aksit felraktam tölteni reggel megmérem.
/új /
Csakhogy félreértés ne essék,tudományod felől egy pillanatig sem kételkedtem.
Baszod 27-éve kergetem az áramot,jól néznék ki ha semmit se értenék hozzá.Meg nem téged emlegettelek,Mesu kéne.
Én is arra tippelek,azért írtam Ádámnak hogy mérjem szigetelést.
olvasom én h mit írsz ,de szerintem a mi fejünk pont olyan üres mint mielőtt hozzákezdtünk az olvasáshoz
Az enyém is kétlámpás,de azt bírnia kell,sőt még a négy trafómat is viszi,tehát nem a túlterhelés okozta a bajt.Sok minden lehet,generátor,csatlakozások,fesszab,zárlatos akku.Próbára tégy bele másik fesszabályzót és akkut,meg méricskélj.
Hali Gyula.
Amiért kérdezlek:Mire haza értem elment a töltés,vagyis lemeritette az aksit.A kapuban már nem tudtam elinditani.
Menetközben semmi gond nem volt.
Az aksi új. Átvan kötve két lámpára.
Szerintem az van (egy bordó motoron láttam már ilyet) hogy a trafó kivezetése (amibe a gyertyakábel megy) egyszerűen szétolvadt az ívtől amit húzott és amikor már nem tudott áthúzni a gyertyakábelre, akkor arra ment a delej amerre még tudott.
Gondolom nem véletlenül írják minden komolyabb service manualban hogy SOHA se indítózzunk úgy hogy nincsenek letestelve a gyertyakábelek mert károsodhat a gyújtásrendszer. (egyébként többször hangot adtam már annak hogy huszonéves csatlakozók és szigetelőanyagok 40e Volt társaságában nem valószínű hogy tudják már a dolgukat.