Szekunder tekercs,elírtam.Ja és persze a négy trafó duplán terheli a gyújtókört,ezért kell hozzá egy meghajtó fokozat is,meg némi hely,de megoldható.Mesu kéne,az utána tudna nézni,melyik személykocsinak van kettős trafója négy hengerhez TCI-gyújtással,annak a trafója jó FZR-hez.
Hali Mindenkinek
Eltaláltad. A héten átalakitottam a magas kormányra,Próba képpen :Balatonra leugrottam a haverhoz.320 km
Most értem haza, de már hideg vplt ahogy jöttem.
Elég volna kettő is,csak az autó trafók közösített pontúak,a megszakító felőli végén van a primer és szekünder tekercs hidegpontja egyesítve.Fzr-nél meg a szekünder mindkét vége kell,viszont kibontani és szigeteléssel kihozni a másik szekünder véget túl bonyolult lett volna.én vettem minden hengerhez egyt,így nem kellett operálni a trafókat.Vannak személykocsiknál is ilyen duplavégű kettős trafók,ott is alkalmazták ezt a két trafó/négy henger megoldást,csak nem tudom melyik tipusnál,és milyen gyújtással hajtották meg,mert az se mindegy.
Gondoltam rá,csak az párhuzamos rezgőkört alkot a trafóval,rezonancia frekvenciája lesz,lesz olyan fordulatszám, ahol nem csillapít eleget,és lesz olyan fordulat ahol túl sokat,lefolytja a trafókat,nem lesz szikra.A kettering rendszernél sorban van a trafóval,de ott is értékfüggő,trafóhoz kell tervezni a kondi értékét.
Te Ádám,multiméterrel nagy ellenállású állásban rá kéne mérni a primer és szekunder tekercsre,átütött-e a szigetelés.Tehát valamelyik szines vezeték,narancs és a hozzá tartozó gyertyakábelek egyikére mérj rá.Ugyanezt a szürke kábel és gyertyakábel közt is mérd meg.Ha bármekkora értéket mutat,akkor a trafók cserések.
Szerintem már sérült az is.A piros pozitív tápvonal felől csak akkor tud szikra testre húzni,ha a védő dióda,vagy kondenzátor megszakadt.Azoknak kéne ezt elnyelni,de itt már semmi nem nyeli el.Így viszont a kapcsoló tranzisztor se bírja sokáig.
Hát, most jobban megnézve, a jobb oldali is átüt... és a testhez húz a puci drótvég, nem kéne ezen vmi sapkának lennie? Akkor nem ütne át.
Hogy keveredik nagyfesz 1általán erre a pontra? Belül van átütve? de akkor hogy megy? (kivéve esőben )
Sehol nem írják le hány mm hogy szakadnának meg! Feltúrtam már 3 rotax fórumot és számtalan Husaberget is, mindenhol beszélnek róla de le nem írnák hogy hány mm. Buzi amerikaiak pl: azzal voltak elfoglalva hogy hány grammos úszót rakjanak bele és ahhoz mekkora szint kellene de le nem írná a köcsögje hogy mennyi!
Az utolsó pár órában fog majd eldurvulni, most még csak ajánlgatás van.
Ha ehhez még hozzájön a postaköltség is akkor már nem lesz olyan jó az ajánlat.
Ne panaszkodj, te legalább tucc állatkodni vele, nem kell megvárnod a meleget 1 kis motorozásért
Biztos a benzinszint a gond, az nem szokott ilyen kényes lenni...
Hátt őő ideje lenne már kipróbálnom egyet De eddig csak használtra lett volna alkalmam , az meg hááát nem is tudom. . .
Biztos van az a pénz
Ha kevesebb a meló vadabbnál vadabb dolgok jutnak az eszembe
A motorozás és a horgászat mindkettő jóidős elfoglaltság,ezért gondoltam h kellene még valami.
Súlyzóm már van, 3-4 hete de azt hiszem túl nehezet vettem mert csak úgy messziről nézegetem.Mondjuk némi izomdudorodást vélek felfedezni azóta http://www.ebay.com/itm/Martin...
Eltaláltad. A héten átalakitottam a magas kormányra,Próba képpen :Balatonra leugrottam a haverhoz.320 km
Most értem haza, de már hideg vplt ahogy jöttem.
Hogy keveredik nagyfesz 1általán erre a pontra? Belül van átütve? de akkor hogy megy? (kivéve esőben
Ha ehhez még hozzájön a postaköltség is akkor már nem lesz olyan jó az ajánlat.
De így is mélyen ár alatt van hazai viszonylatban sztem
Azt írja hogy lehet hogy nem szállít ide de meg kell kérdezni az eladót.
Biztos a benzinszint a gond, az nem szokott ilyen kényes lenni...
Biztos van az a pénz
Ha kevesebb a meló vadabbnál vadabb dolgok jutnak az eszembe
A motorozás és a horgászat mindkettő jóidős elfoglaltság,ezért gondoltam h kellene még valami.
Súlyzóm már van, 3-4 hete de azt hiszem túl nehezet vettem mert csak úgy messziről nézegetem.Mondjuk némi izomdudorodást vélek felfedezni azóta
http://www.ebay.com/itm/Martin...