Köszönöm a sok segítséget,bár előrébb nem jutottam
Nem akarok mély ládát és az erősítőt is nagyon elfogom dugni.
Előre szeretnék egy szettet(egy pár 165-ös+magas)
az hátsó ajtóba egy pár 2 utas 165-ös a kalaptartóba(gyári hely) 2 pár 165-ös.
Ehhez lenne szükségem konkrét linkekre("ezt és ezt a tipusd vedd meg",ár érték arányban a legjobbat szeretném,sima paraszt rádió halgatásra)
Tökmind1 minek nevezzük,meg h mi van ráírva.Akkor helyesbítek
Amikre a lent említett számok vannak írva az kipróbáltan, tapasztalatból mondom h jó,és elég.Valamint jobb minőséget összeválogatva is bőven 100 matyika alatt van,úgy h szabad a csomagtartó.
Szerintem attól,hogy remeg a tükör még nem azt jelenti,hogy mély hang van az autódban. Nem tudom mennyire megy mélyre az ovál,de szerintem csak jobb egy láda. A mercibe úgy is van hely és zártból nem is kell nagy.
Igen, nekem is kellett mind2 Opelbe kiemelő keretet gyártani, mert a normális hangszóró mágnese sokkal nagyobb, lengőcsévéje meg hosszabb. Ez végül is megoldható.
A gyári hangszórók 20 éve tényleg jobbak voltak, de messze nem olyanok, mint a specialistáké - nyilván az áruk kb. a 20ada! (ez komoly!)
Mára pedig beköszöntött a visszavonhatatlan műanyagfos korszak
Nekem mindig Blau fej volt, meg egy Becker, de volt Alpine is, de ezek közt sokkal kisebb eltérés van, mint egy 6000 és egy 100000 Ft-os hangszóró közt. Ahogy írtam, fejet már ma nem lehet cserélni, mert része a kocsi elektronikájának, egy másodikat meg épeszű ember nem rak be (nincs is helye) Szerencsére az autógyártók ezeket veszik, az Opelé VDO volt, használható. Sajna, flexxel kellett kivágnom az oldalát, hogy a jelet ki tudjam vezetni belőle de megoldottam.
A gyártók rájöttek, hogy "HIFI" -ért busás felárat lehet kérni, ezért a kb. 20eFt tudású VDO rendelhetően-felárasan "OPEL" néven 200ezer
Ma már nem találsz 10 évnél fiatalabb autóban DIN helyet, max, néhány nagyon olcsó kisautóban.
Az autóhifi meghalt 2000 tájékán (én 95-ben ugrottam ki belőle végleg, akkor jöt a PC korszak )
Nem tudom. Nekem kb 20 éve HiFi + riasztó szerelő műhelyem volt sokat csináltam meg hallgattam. Persze nem Opelra gondoltam, de ott is az volt a gond, hogy nem nagyon volt kapható pont belevaló hangszóró ezért vagy az ablakot nem lehetett letekerni, vagy kiemelték de nem passzolt ezért nem is szólt jól. Az akkori új BMW gyári HiFi-je gyönyörűen szólt. Persze volt nála jobb is. A fejegységek meg a német Blau, Vdo szép telt hangon szóltak, a japánok meg inkább magasan. Állítólag a japánok nem nagyon hallják a magas hangot azért. Csak ugye a német rádiók bűn rondák, a japánok meg csili-vilik.
4x70 w fejegység,2ovál a kalaptartóban230/50/4 ohm (de ez attól is függ h hány literes a csomagtartó) az elsők 120/60/4 hangszórók.Mind 3 utas.
Nem feltétlen szükséges az erőssítő sztem ,inkább az amúgy is minden kínába gyártott jobb minőség nyilván jobb.Az 1.5 ös minimum rézkábelvastagság viszont feltétel
Márcsak azért sem tennék erőssítőt mert ládát ugye nem akarsz.
Egy ilyen összeállítás pl az én autómban megreregteti a tükröt, és az egész kasznit,teljes hangerőn amíg még nem torz. Na most így leküzdeni 20 km-ert nekem mint diszkóba felnőtt, edzett gyereknek is megpróbáltatás akko minek a hangosabb? ? ?
Valamint amint sokan elfelejtenek az utasokra irányított csipogó,amit magaddal szemben kell elhelyezni (2-4 db)ettől nem úgy fogod hallani mintha a csomagtartóból vagy az ajtóból jönne a muzsika.Az első kimenetre nyugodtan lehet kötni.
Egyszóval nem kell 100 ezreket költeni,csomagtartót elfoglalni ezek nélkül is lehet korrekt kis zenebonát csinálni.
Csövi, a fejjel legtöbbx nincs baj, de a hangszórók
Az Opelben Grundig volt, ebben a BMW-ben Philips, és 8.5 centis egy fosadék. A legjobb gyári az SL Mercié, de csak azért, mert nagy helye van, és befér oda egy jó hsz is helyette
Külön kategória a Lexus, abban Mark Levinson van, az már elég jó, de +2 milla felár, meg az Aston Martin, abban LINN van
Nem akarok mély ládát és az erősítőt is nagyon elfogom dugni.
Előre szeretnék egy szettet(egy pár 165-ös+magas)
az hátsó ajtóba egy pár 2 utas 165-ös a kalaptartóba(gyári hely) 2 pár 165-ös.
Ehhez lenne szükségem konkrét linkekre("ezt és ezt a tipusd vedd meg",ár érték arányban a legjobbat szeretném,sima paraszt rádió halgatásra)
nálam sincs semmi különösebb.szar az idő így se motorozni se építkezni nem tudok pedig lenne mit csinálni a kecónál.de legalább így pihenek.
Semmi újat nem tudok mondani. Meló van aztán rövid hétvége! Olvasok minden nap,csak nincs mit írni,hifit viszont már láttam.
Nálad?
Már persze kinek mi a jó
Amikre a lent említett számok vannak írva
De elfogadnék egy ilyent!link
kb. úgy 70, mint az orrod előtt lévő PC hangszóró ahogy 200
Az autódban ugye 12V van, a hangszóró meg 4 ohm, az ohm törvényt ismerve ki tudod számolni, hány W jut a hangszóróra
Ha már így ki lett emelve Kaposvár.
A gyári hangszórók 20 éve tényleg jobbak voltak, de messze nem olyanok, mint a specialistáké - nyilván az áruk kb. a 20ada! (ez komoly!)
Mára pedig beköszöntött a visszavonhatatlan műanyagfos korszak
Nekem mindig Blau fej volt, meg egy Becker, de volt Alpine is, de ezek közt sokkal kisebb eltérés van, mint egy 6000 és egy 100000 Ft-os hangszóró közt. Ahogy írtam, fejet már ma nem lehet cserélni, mert része a kocsi elektronikájának, egy másodikat meg épeszű ember nem rak be (nincs is helye) Szerencsére az autógyártók ezeket veszik, az Opelé VDO volt, használható. Sajna, flexxel kellett kivágnom az oldalát, hogy a jelet ki tudjam vezetni belőle
A gyártók rájöttek, hogy "HIFI" -ért busás felárat lehet kérni, ezért a kb. 20eFt tudású VDO rendelhetően-felárasan "OPEL" néven 200ezer
Ma már nem találsz 10 évnél fiatalabb autóban DIN helyet, max, néhány nagyon olcsó kisautóban.
Az autóhifi meghalt 2000 tájékán (én 95-ben ugrottam ki belőle végleg, akkor jöt a PC korszak
Nem feltétlen szükséges az erőssítő sztem ,inkább az amúgy is minden kínába gyártott jobb minőség nyilván jobb.Az 1.5 ös minimum rézkábelvastagság viszont feltétel
Márcsak azért sem tennék erőssítőt mert ládát ugye nem akarsz.
Egy ilyen összeállítás pl az én autómban megreregteti a tükröt, és az egész kasznit,teljes hangerőn amíg még nem torz. Na most így leküzdeni 20 km-ert nekem mint diszkóba felnőtt, edzett gyereknek is megpróbáltatás
Valamint amint sokan elfelejtenek az utasokra irányított csipogó,amit magaddal szemben kell elhelyezni (2-4 db)ettől nem úgy fogod hallani mintha a csomagtartóból vagy az ajtóból jönne a muzsika.Az első kimenetre nyugodtan lehet kötni.
Egyszóval nem kell 100 ezreket költeni,csomagtartót elfoglalni ezek nélkül is lehet korrekt kis zenebonát csinálni.
Az Opelben Grundig volt, ebben a BMW-ben Philips, és 8.5 centis
Külön kategória a Lexus, abban Mark Levinson van, az már elég jó, de +2 milla felár, meg az Aston Martin, abban LINN van
http://bestmotorbikes.blogspot...