Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Antal Tamás (filmstúdió) Mogyoród Napraforgó utca 1-3 2146
Hali pupu


Egy név,cim kel ,mert nem találom
Határeset.
Szerinted ha két szarból egyet összerakok az milyen lehet?
De nekem hagyományos van, nem pedig fordított, ez ahhoz képest egy faék bonyolultságú.
Én meg nem bírok vele

Van benne egy tubus, ami tovább nem szedhető roncsolás nélkül. Összerakva a teló ugye (rugó nélkül) szépen összetolható, széthúzható lenn, lenti-fenti szelepekkel ennél állítható is lenne a csillapítás.
Na ez a mocsok meg nem tolható össze, mintha egy légrugó volna benne, visszatolja, ha lenntartom erővel, akkor lent marad kis idő után, de kihúzva megint uaz lesz. A kihúzási csill állítódik szépen, de a benyomási az tökmind1, hol áll, úgyanúgy "légrugózik"
Már csak arra gondolok, a tubusban lévő szelepnek túl vastag az olaj, pedig 10W telóolaj, de mikor kimostam benzinben, azt pumpálta szépen oda-vissza.
Valakinek 5let?
emre, tied jó lett?
sziasztok!

érdekel valakit egy acer5738z,kékszínű,táskával,tartozékokkal,intel dual core,3 gb ram,dolby,g-force kártya,6 cellás li-ion akksi,160 gb vinyó(szektorhibás,de működik faszán)
30.000(új vinyóval 35.000)
Én már összeraktam
Az a Rendes Ember, aki azt mondta, van neki km-óra kihajtója 1000resre való (17mm) az juttassa már el Zsótihoz

Most úgy vagyok, mint emre, darabokban az első teló, mert a húzófokozati csillapítás rossz (és mindig is rossz volt eddig, csak nem jöttem rá)
Most szétszedtem, és összeraktam rugó nélkül, így húzogatva kiválóan lehet érezni, mi hogy. Arra jutottam, hogy hiányzik belőle egy gyűrű alul, mert így nem működhet gyártás folyamatban.


Használjátok egészséggel!
Nem akarsz te odamenni, ott kemény emberek dolgoznak.
Megjöttem!
-motordiagnosztika: nincs benne hiba
-lengéscsillapítók: 47-64%-ig
-fékek: megfelelőek
-futómű: megrángatva a padon, nem lóg semmi
-karosszéria: körben festegették mindenhol de 400 mikronnál nincs rosszabb érték (szemre nem látszik semmi)
-motor: olajfolyás sehol, minden a helyén,kábelkötegek bontatlanok
járása egyenletes, kip.gáz elemzés értékei jók

Hibák:
- kis rozsda a bal hátsó küszöb végén (20ft-osnyi folt)
- alján itt-ott felületi rozsda (összesen talán egy tenyérnyi)
- valahol a szervokormány csöveinél vagy a tartálynál olajszivárgás (a jobb első lámpa mögött elég olajos minden de a szivattyú száraz)
- hátsó kip.dob rövidesen cserés (eléggé el van rohadva de még nem fúj ki)
- első ajtókárpitok kicsit megnyúltak, vezetőoldali ajtóborításnak pár patentje el lehet törve mert felül mozog
- kormány borítása kissé kopott
- vezetőülés ülőlapjának az első éle kissé kopott (de még nincs kiszakadva, a támla bal oldala ahol ki szokott kopni/szakadni a ki/beszállástól kicsit kopott)

Km.óra állás:
Határozott érdeklődésemre az öreg fószer (olyan volt végig mint a lassított felvétel) odahívott egy fiatal srácot egy köteg kábellel és egy laptopszerűséggel aki beült és zsonglőrködött vagy 10 percig, majd elment. Kérdezem az öreget hogy akkor hogy-e a km? Erre néz rám értetlenül majd:
- a zoli nézte de elment
- és mit mondott?
- háát.......hogy annyi lehet benne
- lehet?
- olyasmi. Eléggé olyannak néz ki az autó.
- milyennek?
- hát hogy 240e körül járhat
- a PC szerint?
- háát....az nem volt benne
-

Szóval megvettem.
Az 400e benzin, plusz legalább három olajcsere...
Megyek az állatkertbe dolgozni.
7éves D4D corollámban 91e.km van(a 2. gazdája jár majd jó vele egyszer ha eladom),családban most cserélödött le nagyobbra egy 2001-es 1.4vvti corolla 82.000km volt benne...
A másik véglet:ismerösnek volt németböl behozott 3éves Passat 235.000km-el,dölt belöle mindenhonnan az olaj..
Úgy a sofőrök kereshettek amikor még........ csak hát manapság már az a nyavalyás Actros decire tudja hogy mennyit fogyasztott (és ráadásul a disztribúció úgyis légvonalban számol) és a hídmérleg körül is ott az infrakapu hogy ne lehessen félig ráállva mérlegelni kiszállított az argon szállítmányt. Bezzeg régen minden jobb volt!
Hát az utóbbi időben nem csak az vesz dízelt, aki sokat megy... itt van pl. ez a Pezsó is, anno a benzines motorjai 100 ló körül voltak, annál jobban autózható egy 90 lovas HDI, lehet, nem a fogyi miatt választották ezt.
Sok dízel van, amiben öreg korára is kevés a km, és sok, ami olcsó. A Zemberek ott hibáznak, ezt a 2-t egyszerre várják el
Ez a Józsi választása (ami nem Mondeo ) nem egy tipikus cégató, ez inkább itthoni jólélő középréteg csinos autója (ami mellett céges VW-el jártak ) akár lehet is a km valós.
De igazából tökmind1, mert ha nincs szétesve, jár szépen, akkor ennyit megér, jó lesz még 6-8 évig Józsinak arra az évi 5 ekm-re, nála nem elhasználódni fog, hanem elavulni.
Hát ha tényleg annyi van benne az jó. Persze nem kell benne millió km-nek lenni csak pont a magyarországi gazdasági helyzet miatt ritka az az ember aki évi 10-12e km-re vesz új dízel autót plusz 1millióért. Nem éri meg, de nem vitatom biztos van ilyen.( Mlas is mindig mondta, hogy ti milliótkat kerestek a lindénénél ti megtehetitek)
Fóton van 1 megkérdezem neked ha akarod.
Ha valakinek szüksége van 1000 cuccokra szóljon olcsón adom őket 2LA 2GH. kuplungkosarak hengersor főtengővel hajtókarral dugóval svájci keveset futott garázsban tartott nemdohányzó tulajtól.
ezt nem mondtad komolyan
Csak hogy ne unatkozzon.
Nekem is szépen beállt a fogyasztás,megpakolva is 6-körül eszik.Elindulok innen Szegedről Polgárdiba tele tankkal,legközelebb Enyingen tankolok,12.5-12.8 szokott belemenni,kb.200 km.
Szeva Gyulus. Minek?
Tegnap tartalékról tankoltam 6.3Litert és eddig 120km mentem vele gyári tűk rugók és 2,5 ös keverék nagyon vegyes használat inkább racsing mint túra. Tegnap a vágóhídnál csepel felöl az obinál van egy nagy bukkanó, elengedtem a lámpától a vasat azt repültem olyan TTset a segge szépen beszitált talajfogáskor tegnap örömmotorozás volt hazafelé a hungárián M3on, csak a végébe beleszólt egy jó nagy zuhi pedig menni akartam lapolni a körforgóba.
Nem jössz Üllésre?Nem baj,csak Andi jöjjön,majd törődünk vele. .
Hu de sajnálom!
Nem tudok van 1000 más dolgom.