Fiam enduróján, Gilera, de már egy AM6 kínai blokk (új volt) van benne. 50 ccm.
Eddig egy 16 dellorto volt rajta, 18-20-ast akartam, de ez (24-es) adódott.
Van rajta, amit nem értek, majt lefotózom, szakértsd meg
Ásványi max. félszintetikus. Szintetikust nem érdemes bele venni mert elég drága és "felesleges". 10w40 vagy 20w50 jó bele.
A vez.láncnak rugós-reteszes feszítője van. (jófajta, nem lehet vele gond, középen a karburátorok alatt van)
Általában a kuplungkosár szokott zörögni-kopogni rajtuk, mert a tűgörgős csapágy és a futógyűrűje kikopik (viszonylag könnyen)
Ezt zavaró lehet hallgatni de hibát nem okoz, használható. (majdnem mindegyik ilyen,a javítása horribilis pénz és nem is túl tartós)
Annak idején valaki csinált tényfeltáró videót is erről.
A GS megvan még? http://youtu.be/j27NB72JAZA
1:
-ejtőtank, folyik a benya, feltöltődik az úszóház, és sztem le is zár (mer nem folyik óránszáján )
- membrán? a régi karbival pöcc.
- fúvókákkal kezdtem
- kifőzöm, biztos ami fix, de másra gyanaxom: sztem nincs elég vákum, hogy felvegye a benzint vagy szelel a torokra illesztésnél, vagy a benzinszint alacsony.
A falsot támasztja alá, hogy beindul befröcskölt benyával, de pörög kb. 5000, lezárt gázzal.
Az még majd' 20 év, Sanyi. Nem lesz uncsi a végére? Én 20 évet toltam a PC kereskedelemben, de az ucsó 5-ben már utáltam.
Az amerikaiak szerint 7-8 évente váltani kell, különben felőrli az embert
Szóval én most váltottam porlasztó szerelésre, xopok is vele rendesen
El szoktam menni futni,bringázni a köztes időben. Viszont hétvégén nem dolgozom,mert csak csúcsidőben lévő járatokat viszem. Én már innen nem szeretnék sehová sem menni,max nyugdíjba.
Azért sokra vittem,mert rámbízták a város legöregebb buszát! 31 éves csórikám,már alig húzza magát.
Eddig egy 16 dellorto volt rajta, 18-20-ast akartam, de ez (24-es) adódott.
Van rajta, amit nem értek, majt lefotózom, szakértsd meg
A vez.láncnak rugós-reteszes feszítője van. (jófajta, nem lehet vele gond, középen a karburátorok alatt van)
Általában a kuplungkosár szokott zörögni-kopogni rajtuk, mert a tűgörgős csapágy és a futógyűrűje kikopik (viszonylag könnyen)
Ezt zavaró lehet hallgatni de hibát nem okoz, használható. (majdnem mindegyik ilyen,a javítása horribilis pénz és nem is túl tartós)
Annak idején valaki csinált tényfeltáró videót is erről.
A GS megvan még?
http://youtu.be/j27NB72JAZA
-ejtőtank, folyik a benya, feltöltődik az úszóház, és sztem le is zár (mer nem folyik óránszáján
- membrán? a régi karbival pöcc.
- fúvókákkal kezdtem
- kifőzöm, biztos ami fix, de másra gyanaxom: sztem nincs elég vákum, hogy felvegye a benzint
A falsot támasztja alá, hogy beindul befröcskölt benyával, de pörög kb. 5000, lezárt gázzal.
Az amerikaiak szerint 7-8 évente váltani kell, különben felőrli az embert
Szóval én most váltottam porlasztó szerelésre, xopok is vele rendesen
Előtte hívlak!
2010. július 24-25.
Tel.: 25/272-549 (Kiss Kornélia közművelődés szervező)
2010. július 23. (péntek)
16.30 Majorettek felvonulása dobosokkal (katolikus templom-középiskola)
18.30 Szabolcs Napok ünnepélyes megnyitója (középiskola belső udvara)
20.30-22.00 ROCK-ON koncert (ingyenes – középiskola sportpálya)
2010. július 24. (szombat)
8.00-18.00 IV. Motorostalálkozó (helyszín: réparakodó: 8.00-tól gyülekező, 10.00-11.00 felvonulás, 11.00-11.30 LADA show, 11.30-12.00 robogós streetfighter show, 12.00-13.00 ebéd, 13.00-18.00 motoros ügyességi versenyek)
9.00 Barátság duatlon (Ki-Ri panzió)
14.00 Kosárlabda-mérkőzés és Streetball (középiskola sportpálya)
16.00 Könyvbemutató és kiállítások megnyitója (Zsiráf Óvoda)
19.00 Orgonakoncert (katolikus templom)
21.00-02.00 Utcabál (középiskola sportpálya)
23.00 Tűzijáték (középiskola sportpálya)
Feribá... Mikor jöszöl?
Azért sokra vittem,mert rámbízták a város legöregebb buszát!
tegnap egy nagy kört mentem 100 km --10/l a fogyasztása.
Szia Pacito.
A talira senki nem jelentkezett,ami egybekötve a motoros /Pusztaszabolcs találkotóval! eddig
Erre a p-s rendszámra este válaszolok!
Igen ,de a használattól függ a cseresűrűség!