Castrol actevo 20-50 használok én, és nincs vele gond. A csörgés valószinű kuplungkosár, ha behúzod a kuplungot, akkor elhalkul. Szervizkönyvet meg yzf600 thundercatet keress, mert a bokkja ugyanaz.
Milyen olaj kell ebbe a mociba pontosan? Ásványi vagy fél-szintetikus vagy full-szintetikus? Most vettem de srác azt sem tudja milyen olajat rakott bele, pedig most volt cserélve az olaj. csak azt tudja castrol 10-40. Lehet attól zörög hidegen, hogy nem jó olaj van benne? Én a vezérműláncra gyanakszom, de az is volt cserélve egy éve. Ebben a mociban csak rugó feszíti a vez.láncot vagy az olaj is nyomja? Nem találok normális doksit és nem tudok így semmit a gépről.
tudom, már korábban kérdeztem, és akkor kaptam is választ, de seholsem találom. kellene nekem kölcsönbe egy P-s rendszám.Valakinek van esetleg olyan cégesismeretség akinek van, és egy kevés delláért kölcsön is adja? 1 hétre kellene. megyünk júliusban pihenni, és akkor összekötnénk a kellemest a mackósajt, és hoznék haza egy autót Öszterrájkból.
1:
-ráfolyós karbi vagy AC nyomja bele a naftát?
-ha ráfolyós akkor levett úszóháznál folyik a benzin a tűszelepen? Ha AC-s akkor indítózás/rugdosáskor folyik? (és ha felemeled az úszót akkor elzár?)
-szívótorok membránok zárnak/nyitnak rendesen?
-fúvókák átjárhatóak?
2: én a GW-ét kifőztem desztillált vízben ahogy a profik javasolták.
Itt is mekkérdem: (szerelős topic után)
"Kaptam a motorra (AM6 Mirelli kínai klón) egy Dellorto PHBL 24-t, de nem műxik, pedig a járatai, fúvókái tiszták. Nem megy a torokba a benzin, pedig az úszóházban van... ezzel kapcsolatban kérdeznék:
1) Lehet, hogy alacsony a szint, mert a karbi meg van döntve kicsit előre?
2) Alapos pucolás kéne, hallottam valami "kifőzésről", azt hogy legjobb csinálni? gogléval kerestem, de megoxlanak a vélemények."
szóval fél du ezzel oráloztam, nem lett jó, mérgemben kihoztam a crosst, és csapattam az udvarban a füvön meg az uccában 1et
Szasz Sanyi. Elég elbaxott munkarend, legalább adnak rá vmi pótlékot? Mert így ugye 4x kell megtenned a haza-mh utat
Legalább a 9-12 időt ki tudod használni?
25 év... ennél gyakrabban kéne váltani... már rég garázsfőnöknek kéne lenned
A nekem új első gumi viszont elég jó. (Pirelli diablo corsa) A hátsó meg lehet egy kicsit lapos,mert kúszott kifelé a motor alól. Tavaly óta nem volt fújva bele.
Jó reggelt!
-ráfolyós karbi vagy AC nyomja bele a naftát?
-ha ráfolyós akkor levett úszóháznál folyik a benzin a tűszelepen? Ha AC-s akkor indítózás/rugdosáskor folyik? (és ha felemeled az úszót akkor elzár?)
-szívótorok membránok zárnak/nyitnak rendesen?
-fúvókák átjárhatóak?
2: én a GW-ét kifőztem desztillált vízben ahogy a profik javasolták.
"Kaptam a motorra (AM6 Mirelli kínai klón) egy Dellorto PHBL 24-t, de nem műxik, pedig a járatai, fúvókái tiszták. Nem megy a torokba a benzin, pedig az úszóházban van... ezzel kapcsolatban kérdeznék:
1) Lehet, hogy alacsony a szint, mert a karbi meg van döntve kicsit előre?
2) Alapos pucolás kéne, hallottam valami "kifőzésről", azt hogy legjobb csinálni? gogléval kerestem, de megoxlanak a vélemények."
szóval fél du ezzel oráloztam, nem lett jó, mérgemben kihoztam a crosst, és csapattam az udvarban a füvön meg az uccában 1et
Legalább a 9-12 időt ki tudod használni?
25 év... ennél gyakrabban kéne váltani...
rendesen izomláza volt a lábamnak