nemnagyon van választék az a baj. kevés már az e30. azt magyarázta a mai srác, hogy óóó csak a service nullázás nem ment lemerült az elem a műszerfalban... namost vagy elhiszem vagy nem. Kívül kulturált volt, de belül szakadt koszos. egy hasonló korú 5-ös dízelt vett a srác, már azzal jár. Amit holnap nézek az az alján 2 lyukkal büszkélkedik, és a jobbján egy jó nagy karcolással, de állítólag szép. Majd kiderül. nem kötelezem el magam, hogy 4 vagy 6 henger, sőt a BMW mellett sem. ha tálálok egy jót, és mindegy hogy 4 vagy 6 henger, azt v.színű megveszem.
Ábrus a 122-es rövid csővel elrendezte a száját a népnek, aztán önállóan elfoglalta az ellenség bázisát 0-100%-ig, majd lemosta a tankját az ellenség mosószerével. (pont 100%-nál jártam amikor kilőtték azt az egy szerencsétlent aki ugyanazzal próbálkozott mint én )
Kevesebb gyeryakábel, kisebb gyújtáselosztó, kevesebb gyertya. Alacsonyabb fogyasztás, olcsób telj. Adó ès biztostás. de a 6 henger csak 6 henger. Szebben jár, nyomatèkosabb, nagyobb teljesìtmènyű.
Qrva sokat mentem vele,kéthetente mentem vele Straubingba.
325 néven ment asszem a legjobb.
http://youtu.be/dKhVuLEtiTY
http://youtu.be/D9c3UIgftl0