Nem tudom regen hogy gyult,mert egy honapja vettem,ez az elso mocim.Az aku teljesen feltoltom akkor is sz-ul indul.Gyujtasnal hallom a kattogasokat kb 3-4 szer kattog
Szimpatikus lehettél neki hogy nem csaptak fejbe.
Tegnap még az a lapos fürge kis Francia g.civel gyűlt meg a bajom, mikor a KV13 szívószálnyi ágyújával lövöldöztem rá. (összejött az XP a fejlesztett toronyra de persze még a rohadt lánctalpat is meg kell venni hogy feltehessem)
Ez sok mindentől lehet. (retkes gyertyák, téli sztrájk, miegymás)
Eddig is volt ilyen vagy csak most kezdte? AC pumpa meddig kerreg? (gyújtáson piros kapcsoló: RUN-kerregés 3-4mp-ig, lekapcsolod-megint esetleg 3-4mp de a következőnél már csak egy-két katt lehet, aztán semmi)
A legelső dolog az, hogy akksi elég jó kondiban van-e. Ha egy kicsit is le van gyengülve, akkor tekerni még teker, csak a szikrára már nincs elég kakaó. (kis nyektetés után néha be szokott indulni de addigra meg megszívja már magát)
Én az M6-al voltam így,meg kellett vennem rá a 90-millis ágyút meg egy periszkópot hogy biztonságos távvolból tudjam csipegetni a nyolcasokat.Tegnap tizenötször (!)lőttem meg egy IS-t,de csak kilőttem!
Pna-ról régen volt szó Olyan már csak neked van (ja, meg nekem is az autóban ) már mindenki PDA-t használ, meg leginkább Androidos mobilt vagy ájfónt.
PNA
"részleteket mailben,itt nem akarom rombolni a topikot vele"
Ezt a topikot nem lehet rombolni semmivel. Ha a világból kéne olyan dolgot mondanom amiről itt nem volt szó, akkor komoly bajban lennék.
( elsőre a pna és a motoroszszán ugrott be de azok is most voltak )
Sziasztok!
Tervezett motor váltás miatt el szeretném engedni a vasam kezét(95-ös 600as amcsi 3HE).Ebből kifolyólag már nem igazán akarok rá költeni,a korából és a szokásos,futott kilóméterek utáni cseréket(olaj,lánc-szett,stb) már nem akarom elvégezni rajta.Egyébként tavaly nyáron volt műszakin,tehát rendezettek a körülményei.
Ha valakinek opció lenne valamilyen formában,az írjon az fzrpitta@gmail.com-ra(részleteket mailben,itt nem akarom rombolni a topikot vele).A fészerben van még egy bontott blokk is.Szeretném,ha mindenestől menne.Azért ide toltam ezt,mert itt egy helyen vannak/vagyunk az Fzr-isták,még ha nem is csacsogtam itt túl sokat.
A szívatónak külön fúvókájai vannak, de az nem valószínű, hogy mind a 4 egyszerre eldugujon... ha tehát mozgatja, akkor máshol van hiba, de majd jön Ábrus, az hátha tud neked 5letet mondani, ő már soxor szedett szét FZR karbit
Jo reggelt!
Megtudna mondani valaki hogy mi lehet az oka hogy a motorom k-va nehezen indul?addig forgat hogy az akku is lemerul,mikor beindul egy percig kell turazgatnom finoman es csak azutan all meg alapjaraton.A szivato behuzva vagy nem ugyan ez a hejzet.Ha beindult akkor probaltam a szivatot behuzni vagy visszatolni,de semmi kulombseg sem volt.
Tegnap még az a lapos fürge kis Francia g.civel gyűlt meg a bajom, mikor a KV13 szívószálnyi ágyújával lövöldöztem rá. (összejött az XP a fejlesztett toronyra de persze még a rohadt lánctalpat is meg kell venni hogy feltehessem)
meg egy PDA-t is
Amit nálam láttál az meg egy ASUS A696 volt.
Eddig is volt ilyen vagy csak most kezdte? AC pumpa meddig kerreg? (gyújtáson piros kapcsoló: RUN-kerregés 3-4mp-ig, lekapcsolod-megint esetleg 3-4mp de a következőnél már csak egy-két katt lehet, aztán semmi)
A legelső dolog az, hogy akksi elég jó kondiban van-e. Ha egy kicsit is le van gyengülve, akkor tekerni még teker, csak a szikrára már nincs elég kakaó. (kis nyektetés után néha be szokott indulni de addigra meg megszívja már magát)
PNA
Ezt a topikot nem lehet rombolni semmivel. Ha a világból kéne olyan dolgot mondanom amiről itt nem volt szó, akkor komoly bajban lennék.
(
Tervezett motor váltás miatt el szeretném engedni a vasam kezét(95-ös 600as amcsi 3HE).Ebből kifolyólag már nem igazán akarok rá költeni,a korából és a szokásos,futott kilóméterek utáni cseréket(olaj,lánc-szett,stb) már nem akarom elvégezni rajta.Egyébként tavaly nyáron volt műszakin,tehát rendezettek a körülményei.
Ha valakinek opció lenne valamilyen formában,az írjon az fzrpitta@gmail.com-ra(részleteket mailben,itt nem akarom rombolni a topikot vele).A fészerben van még egy bontott blokk is.Szeretném,ha mindenestől menne.Azért ide toltam ezt,mert itt egy helyen vannak/vagyunk az Fzr-isták,még ha nem is csacsogtam itt túl sokat.
Megtudna mondani valaki hogy mi lehet az oka hogy a motorom k-va nehezen indul?addig forgat hogy az akku is lemerul,mikor beindul egy percig kell turazgatnom finoman es csak azutan all meg alapjaraton.A szivato behuzva vagy nem ugyan ez a hejzet.Ha beindult akkor probaltam a szivatot behuzni vagy visszatolni,de semmi kulombseg sem volt.
http://m.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/yamaha_yzf_r1_rn09-7286663