Akkor talán még időben szólok, hogy zsákutca és tömény szopás.
A medium és a heavy ág viszont jó a kínaiaknál. Ha felderítő tankot akarsz akkor AMX12t, 13-75, 13-90, de az egyik legjobb az amerikai T71-es.
Ha akkor kezded mikor először szólok akkor mostanra lehet már nem lenne mit kifejlesztened. Én inkább nem is teszek be képet arról hogy mi van a garázsban, meg hogy mit szeretnék kifejleszteni.
Jó reggelt!
Igen ez a fajta lenne ,csak a képből nem tudom kivenni hogy jobbos e,csak a félre értés elkerülése miatt,nekem a jobb oldali ,motoron rajta ülve értem.
Na még egyszer.
Ugorjuk át azokat a dolgokat hogy:
-van-e benne benzin
-nyitva-e a csap és át is enged
-mennyit szállít az ac pumpa
-fel van töltve és jó az akksi is (az hogy teker valahogy az kevés)
-nincs felcserélve a gyújtássorrend
-jók és tiszták a gyertyák
-nem húz át sehol a pipa és a gyertyakábel
-a villamos csatlakozók mindenhol a helyükön vannak
-a gyári karburátorsor van rajta
-a gyári barmolatlan fúvókák vannak benne
-jó a benzinszint és nem folyik túl egyik karburátor sem
-karburátorok keverékcsavarjainak nincs letörve a hegyük és kb. 2,5-3 fordulatra vannak kitekerve (a szinkronnal még ráérünk)
-légszűrő tiszta (és nem sportszűrő van rajta)
-működik a szivató rendszer
-nincsenek kirepedezve a szívócsonkok és nincs tömítetlenség sehol
szóval ezeken gondolom már túl vagy és innen kéne továbbjutni.
Tehát közelebbit akkor tudok mondani ha elárulod hogy:
-műszakilag mennyire vagy "benne" ezekben a vasakban (sornégy)
-eddig működött-e vagy most vetted és próbálgatod indítani
-mi lett vele csinálva ha eddig nem ment
-mit jelent nálad a "vezérlés a jelen van" (lehet hogy nekem egy kicsit mást)
-mekkorák a szelephézagok
-mekkora a kompresszió a hengerekben
-ha (mint írtad) behúztátok, na akkor mi történt
Na kb. innen lehetne gondolkodni hogy mi lehet még a gond.
Sziasztok !
Ha a gyári gumi méretem az 130/60ZR17 ( azt hiszem ez a gyári ) de én 120/70ZR17-es gumit teszek fel akkor mennyit fog az órám csalni ? Egyáltalán csalni fog ?
A medium és a heavy ág viszont jó a kínaiaknál. Ha felderítő tankot akarsz akkor AMX12t, 13-75, 13-90, de az egyik legjobb az amerikai T71-es.
Igen ez a fajta lenne
Ugorjuk át azokat a dolgokat hogy:
-van-e benne benzin
-nyitva-e a csap és át is enged
-mennyit szállít az ac pumpa
-fel van töltve és jó az akksi is (az hogy teker valahogy az kevés)
-nincs felcserélve a gyújtássorrend
-jók és tiszták a gyertyák
-nem húz át sehol a pipa és a gyertyakábel
-a villamos csatlakozók mindenhol a helyükön vannak
-a gyári karburátorsor van rajta
-a gyári barmolatlan fúvókák vannak benne
-jó a benzinszint és nem folyik túl egyik karburátor sem
-karburátorok keverékcsavarjainak nincs letörve a hegyük és kb. 2,5-3 fordulatra vannak kitekerve (a szinkronnal még ráérünk)
-légszűrő tiszta (és nem sportszűrő van rajta)
-működik a szivató rendszer
-nincsenek kirepedezve a szívócsonkok és nincs tömítetlenség sehol
szóval ezeken gondolom már túl vagy és innen kéne továbbjutni.
Tehát közelebbit akkor tudok mondani ha elárulod hogy:
-műszakilag mennyire vagy "benne" ezekben a vasakban (sornégy)
-eddig működött-e vagy most vetted és próbálgatod indítani
-mi lett vele csinálva ha eddig nem ment
-mit jelent nálad a "vezérlés a jelen van" (lehet hogy nekem egy kicsit mást)
-mekkorák a szelephézagok
-mekkora a kompresszió a hengerekben
-ha (mint írtad) behúztátok, na akkor mi történt
Na kb. innen lehetne gondolkodni hogy mi lehet még a gond.
Ha a gyári gumi méretem az 130/60ZR17 ( azt hiszem ez a gyári ) de én 120/70ZR17-es gumit teszek fel akkor mennyit fog az órám csalni ? Egyáltalán csalni fog ?