Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Te 1000mester
collos nem bírja el, ha a fesztáv 1-1,5m felett van keress egy méretesebb fahusángot
Persze értem, és egyébként "csak úgy" alapon otthonra tök felesleges, ebben igazad van.
A cégnek meg amúgy is arra kell, hogy elmenjen olyan helyen ahol más nem.
Télen a Hortobágyon azért megnyugtató volt, hogy nem egy suzuki swift-el voltunk
neröhöng. ha nemqúrodel a telót, nemkék cserélni.
ennyi van hátra. a trafó kicserélődött, és már a teló is itt van. csak hogy a pöcsömbe emelem majd fel a motor elejét?
Igaz, én nem ilyet próbáltam, hanem Nissan Navarrát, de elég 1kutya ez mind
Naaaagy széles gumik, erős motor, a tulaj nyomta pályán 130-al, hogy "milyen jól megy" közbe a sáv épp elég volt neki oldalra, úgy kóválygott, nekem halálfélelmem volt mondtam neki "nagyonfaxalassíccsámábazmeg"

Egy időben bele voltam esve ezekbe én is, szerencsére nem vettem, mert drága volt, de jobb is
A bizonyos Nissant irdatlan bukóval adta el a haver, mert befuccsolt a cégük... árulta 1 évig.
mentsük meg a bocikat mint a South Parkban
sziasztok
egy nagyon régi, mázsás nagymamaszekrény tetejére az ablakon át beengedett 6 m-es szál colos vascsövet helyeztem. (falátmérőt nemtudom) 3,5 m volt a 2 alátámasztási pontok között (az ablakkeret és a szekrény teteje), és nekiálltam a motor elejét felhúzni rá spaniferrel. kb 10 centit hajlott be a cső, meg a teszkósspanifer egész egyszerűen megadta magát.
Nemtom még mindig miért ezt a szart nyomatják...
Más téren bezzeg haladunk a korral, ezek a nyomorultak meg le vannak szarva...
Szógálati jármű
Szerintem nem kényelmetlen, és nem gondolnám, hogy bármi baj lenne vele üresen, eddig még 140 környékén sem tűnt fel, hogy nem lenne stabil, de szerintem nem is az a típus, amivel 100 fölött kéne szaladgálni
Holnap hozunk haza vele 2 tevét, majd leteszteljük
jóhogy! mocskosul kéne egy ilyen!
én mert csókos voltam belenézhettem az enyém tesztlapjába anno. MINDENT tud az a gép a motorról miután lefuttatják. durva.
hozzánk most hoztak új verdákat a céghez.
egy halom 208-as pözsónk, meg egy másik halom VW Amarokunk van mosán. mikurvamagas az az Amarok. Mellette a Hiluxok, L200-asok, meg a Rangerek rendesen törpék
MINDEN gépet megmérnek, el se hinnéd mit kap egy olyan acidm vizsgálaton :)
szegény kis böcce
ha három füle lenne, három billogot raknának rá?
Don Pupu!

Használtál már ilyet? sztem nagyon kényelmetlenek, kemény a rugó hátul, mert súlyra van tervezve, üresen pattog, meg imbolyog 100 felett (meg 12 litert eszik )
Mai napi szakmai túra
Tehenet nem, de 2,5l tejet zsákmányoltunk
Kell egy ilyen (is)
Ezt motorra írtam.


Ez sztem nagyonjó hír. Szinte hihetetlen! Jó kis kocsid van.
"utánfutás" ma másodszor látom leírva ezt a szót

Most jöttem a futóművestől. átnézték a verdát, mert múlt 7en, mikor mentem a pályán, remegett 150 felett.
Kiderült, az 1ik kerék 15, a másik 20g súlyt kért... azért furcsa, mert tél elején, mikor levettem, direkt kicentiztettem, hogy most csak otthon a kertben feldobhassam és kiderült, hogy xar.
A futművet is csak azért nézettem meg, mert a gumikban biztos voltam úgyhogy most csecsre mentem, 7000 ezerbe fájt
de legalább átmérték az egészet, kaptam cííp jegyzőkönyvet róla. semmit nem kellett állítani rajta... kérdi ember: mikori az autó, és mikor volt állítva utoljára? mondom 2006, és még soha 120 ekm alatt
Az én gépem biztos atomjaira hullott volna,ha így gyilkolásszák.
Még az utánfutást is kiírta,hogy 2,8mm az eltérés.
Ma kicseréltem a benzincsap gumialkatrészeit. Voltam a Red Baron.ban,és láttam hogy gyilkolnak egy FZ1-est a Dyno padon. Sajnáltam nagyon a gépet,de a leendő új tulaj kíváncsi volt mennyit ad le az eredeti teljesítményből.