A súbertűnél szivárog először a benzin. De amikor feltölt a pumpa akkor orrán-száján dől belőle a benzin, konkrétan spriccel kifelé a torokban lévő fúvókán. Aztán lecsillapodik, de a tűnél akkoris szivárog. Az még nem baj, mert nagyon kicsit szivárog, annyit elbír a motor. De amikor leállítom meleg motorral, párolog a karbiból valamennyi. Na amikor még nem hűlt ki, és úgy indítom, akkor van az, hogy telehugyozza nekem a blokkot, aztán az nyírja a gyertyákat. A nagy baj ez.Lehet azon a pumpán állítani? Vagy Pl Ti mekkora benzinszintről tudtok, mert kezdem úgy érezni, hogy a Manual-ban előírt szint nem OKÉ.
Segítsetek! Megvolt a pasztás letömítés, szépen minden egyben(kiderült, hogy még csak nem is a tömítés volt a baj...mert hogy)...ugyanúgy szivárog. Hát ehhez két kib..ás kell egyszerre, hogy én ennyit szopjak! (hm mennyi jó kis emotikon :D)
A kád 109 kg volt
Egy régi zománcos kádat fel tudok ajánlani valakinek ha kell!