A Gileránál is benne volt a tankban,de mivel alsó tankos volt,a blokk alatt volt a tankja,le kellett venni hogy hozzá férjek.És persze teljes idomos volt,Feri bátyó tudja,neki is van.
A BMWnél a szűrővel együtt bent van a tankban 1 óra szerelés, csak mire meglátod... De a gyár szerint csak 40 ezrenként kell piszkálni hát majd meglássuk.
Egyébként én komolyan gondolkodtam azon hogy feltettem volna egy tartalékot a másik mellé amire csak át kell dugni a csöveket és a csatlakozót és már nem is maradok ott Tarhonyafalva-Alsón.
Mák hogy a GTR-en nincs AC.
Gyulánk lőtte meg jól a lényeget.
A gyárban a mérnökök meghatározták hogy pl. a te géped blokkja az egészséges élettartam érdekében mondjuk 11e-nél ne forogjon tovább, mert ugyan képes lenne sokkal többre is de a kenés, hőmérsékleti tényezők, forgó mozgó szerkezeti elemek anyaga-tömege (dugattyúk, hajtórudak, szelepek, stb.) miatt az az élettartam rovására menne.
Ennek a kordában tartására a legegyszerűbb módszer ha az tervezett max. fordulatot elérve az elektronika egy kicsit "elrontja" az előgyújtás ideális értékét hogy a főtengely ne forogjon tovább.
Tehát a miénktiéd úgy szabályoz le (érzésre) mintha te fullgáznál elérve a max. fordulatot egy kicsit visszaengednéd a gázt és ott tartanád.
A parasztabb változat meg úgy néz ki mintha a tervezett max. fordulatszámot elérve és a teljes gázt ugyanúgy rajta tartva villámgyorsan elkezdenéd le-fel kapcsolgatnia piros vészleállító kapcsolót. Minden lekapcsolásnál kihagy egy pillanatra a gyújtás, ekkor megtorpan a gép, majd visszakapcsolva megint menne, ebből a adódik a "rángatós" leszabályozás.
A képen piros vonallal jelöltem ahol az elektronika közbeszól és visszaveszi az előgyújtást.
AC kuka beraktam 500acját és szépen durozsol. Közbe meglett a karbiszinkron is 1esen kellett 1 minimalt állítani és pöpec stabil alapjárat az órák 1xre járnak na lánc fék és fényezés és mehet a piacra 600e ért
Mák hogy a GTR-en nincs AC.
A gyárban a mérnökök meghatározták hogy pl. a te géped blokkja az egészséges élettartam érdekében mondjuk 11e-nél ne forogjon tovább, mert ugyan képes lenne sokkal többre is de a kenés, hőmérsékleti tényezők, forgó mozgó szerkezeti elemek anyaga-tömege (dugattyúk, hajtórudak, szelepek, stb.) miatt az az élettartam rovására menne.
Ennek a kordában tartására a legegyszerűbb módszer ha az tervezett max. fordulatot elérve az elektronika egy kicsit "elrontja" az előgyújtás ideális értékét hogy a főtengely ne forogjon tovább.
Tehát a miénktiéd úgy szabályoz le (érzésre) mintha te fullgáznál elérve a max. fordulatot egy kicsit visszaengednéd a gázt és ott tartanád.
A parasztabb változat meg úgy néz ki mintha a tervezett max. fordulatszámot elérve és a teljes gázt ugyanúgy rajta tartva villámgyorsan elkezdenéd le-fel kapcsolgatnia piros vészleállító kapcsolót. Minden lekapcsolásnál kihagy egy pillanatra a gyújtás, ekkor megtorpan a gép, majd visszakapcsolva megint menne, ebből a adódik a "rángatós" leszabályozás.
A képen piros vonallal jelöltem ahol az elektronika közbeszól és visszaveszi az előgyújtást.
Uj vezermulanc ,hengerfejtömítés , hengerfej felújítása utan tökéletes .
Uj vezermulanc ,hengerfejtömítés , hengerfej felújítása utan tökéletes .