Az előző képsoron az első képen épp vízkőoldóban ázik a cucc. (gondoltam hogy főzés előtt megnézem hogy mit szól hozzá, többen ajánlgatták mint tuti recept pedig sejtettem hogy nem lesz ez jó)
Ezt senkinek sem javaslom, mert ahogy a második képen látni, igen gyorsan lemarja a kadmiumozott vagy egyéb bevonatos felületeket. (a pillangószelep tengelyén a megfeketedett szinkronállító fül ~2 perc után már pezsgett, akkor kivettem)
A "rendes" vízkőoldó foszforsavas, az sokkal agresszívabb, én a háztartási gépekhez valót használtam /az gyenge citromsav/ de még ez is megdolgozta a bevonatot. (szóval kerülendő)
Ezen a képen meg a végeredmény látható főzés után.
Hiba is volt a rendszerben.
A képen a gumimembrán dugattyúja zárja le (lefelé fordítva) a "lyukat" a karburátor oldalán amit egy rugó nyom be.
Ez egy megkerülő levegőjárat, amit a vákum nyit ki ha visszaengedem a gázt, azaz lezárom a pillangószelepet. Ez azért jó, mert olyankor (motorfék üzemben) nem tud benzint szívni a fúvókákon keresztül a hengerbe, mivel a megkerülő ágon levegő tud átmenni ami kiegyenlíti a nyomáskülönbséget a pillangószelep előtt és után. (Cut-Off szelepnek hívják, a Keihin karburátorokon szokott lenni)
Ott van mellette a fedele amin van egy pici lyuk, azon keresztül kapja meg a membrán a pillangószelep elől a vákumot és nyit ki zárt pill.szelep esetén.
Egy-egy ilyen membrán van a két szélső karburátoron, a két középsőn nincs, azokra egy-egy gumicsövön megy át a megkerülő levegő.
Jelen esetben mind a két fedélen teljesen el volt dugulva a lyuk, így ez a rendszer egyáltalán nem működött. (most már fog )
Egyébként a Goldwingról ismerős a dolog, mert azon még membránokat is kellett cserélni ugyanis szét voltak már mállva.
szerencsét próbálni jöttem németországba de nem úgy alakulnak a dolgok ahogyan terveztem a munka nem akar összejönni rendesen így most nem firtatom tovább a dolgot hazamegyek 24. re van foglalva a repjegy haza adíg nyaralok egy kicsit 21-ig még dolgozok .
De találtam most ilyet is... ez is elég vagány cuccnak néz ki... Persze ez BMW-re van de gondolom létezik külömböző átmérőkben is és lehet hogy passzol az FZR-edre...
Ezt senkinek sem javaslom, mert ahogy a második képen látni, igen gyorsan lemarja a kadmiumozott vagy egyéb bevonatos felületeket. (a pillangószelep tengelyén a megfeketedett szinkronállító fül ~2 perc után már pezsgett, akkor kivettem)
A "rendes" vízkőoldó foszforsavas, az sokkal agresszívabb, én a háztartási gépekhez valót használtam /az gyenge citromsav/ de még ez is megdolgozta a bevonatot. (szóval kerülendő)
Ezen a képen meg a végeredmény látható főzés után.
Hiba is volt a rendszerben.
A képen a gumimembrán dugattyúja zárja le (lefelé fordítva) a "lyukat" a karburátor oldalán amit egy rugó nyom be.
Ez egy megkerülő levegőjárat, amit a vákum nyit ki ha visszaengedem a gázt, azaz lezárom a pillangószelepet. Ez azért jó, mert olyankor (motorfék üzemben) nem tud benzint szívni a fúvókákon keresztül a hengerbe, mivel a megkerülő ágon levegő tud átmenni ami kiegyenlíti a nyomáskülönbséget a pillangószelep előtt és után. (Cut-Off szelepnek hívják, a Keihin karburátorokon szokott lenni)
Ott van mellette a fedele amin van egy pici lyuk, azon keresztül kapja meg a membrán a pillangószelep elől a vákumot és nyit ki zárt pill.szelep esetén.
Egy-egy ilyen membrán van a két szélső karburátoron, a két középsőn nincs, azokra egy-egy gumicsövön megy át a megkerülő levegő.
Jelen esetben mind a két fedélen teljesen el volt dugulva a lyuk, így ez a rendszer egyáltalán nem működött. (most már fog
Egyébként a Goldwingról ismerős a dolog, mert azon még membránokat is kellett cserélni ugyanis szét voltak már mállva.
http://youtu.be/YPzTGx96P6U
Micsoda lelkesítő zene
Megmértem a leömlőt
http://www.ebay.com/itm/BMW-E3...