Valójában túlhevül az állomás,márciusban az egyik ammóniás hűtőkör egy szelepe meghibásodott,ki kellett menniük a "vizes" űrruhákban,hat és fél óráig bütykölték mire jó lett a hűtés.
Van erre gyors tapaszuk,de igen,befogva is van pár perc hogy visszaérjen a zsilipbe.Ebből még nem volt baj,de jutott már be az olasz űrhajós sisakjába víz,majd egy liter,és nem tudják még mi okozta a hibát,szegény majd megfulladt.Valamelyik csatornán két hete volt élő kapcsolat a nemzetközi űrállomással,onnan vagyok jól informált.
Tényleg, nem gondolkoztam 1 van ugye, és ha nincs, az -1
Szóval elég, ha -1ig mér
Csinálok egy elektronikus tesztert, 2db map szenzorral, és akkor lehet menet közben, terhelve is ellenőrizni a szinkront, mert így üresben forgó motorral csak az alapjárati szinkront lehet beállítani
A 2 hengeres kényesebb erre mint a S4, vagy 6 vagy 12 hengeres
Valójában nem nagyon fáznál, hiába abszolút nulla van, nincs ami vezesse a hődet. Az űrkutatás aranykorában csináltak közel nulla légnyomásos teszteket, volt nyálforrás a nyelven meg hasonlóan vicces dolgok, de nem durrant szét senki.. :-)
Igen,mi ugye itt a felszínen a légköri nyomásban élünk,az az 1 Bar-ban.(nem kocsmában).Mivel a vákummérőre is 1 bar nyomás hat,hogy ne alapból egyet mutasson,nullázzák őket,így mikor csökken a nyomás,vagyis növekszik a vákum,megy lefele a mutató is,egész minusz egyig.Ellenkezőleg is mutatnak,a nyomásmérők jobbra emelkednek,míg a vákummérő balra tér ki.Az űrhajókat ezért lehet viszonylag könnyűre készíteni,mert csak egy-bar nyomást kell kibírnia.Az amerikaiak kísérleteztek oxigénnel dúsított csökkentett egyharmad nyomással,de volt belőle tűz katasztrófa,meg az oroszok normál nyomást használtak és az űrtalálkozóknál ez gond volt,most már ők is normál nyomással működtetik a hajóikat.
Mivel ügye a normál külső légnyomás önmagában egy BAR...
Sztem nem kell olyan nagy tartományban gondolkodni, mert minden ahhoz az egy BAR-hoz képest van. De asszem a Manualban le van írva, hogy mennyinek kell lennie
Szóval elég, ha -1ig mér
Csinálok egy elektronikus tesztert, 2db map szenzorral, és akkor lehet menet közben, terhelve is ellenőrizni a szinkront, mert így üresben forgó motorral csak az alapjárati szinkront lehet beállítani
A 2 hengeres kényesebb erre mint a S4, vagy 6 vagy 12 hengeres
Sztem nem kell olyan nagy tartományban gondolkodni, mert minden ahhoz az egy BAR-hoz képest van. De asszem a Manualban le van írva, hogy mennyinek kell lennie
A szinkron teszter (=vákuum mérő) milyen tartományig mér? -1 bar elég?